2011-01-16, 01:42
Medlem
Soffgurkans avatar
[quote=Tropikhoe]
Citat:
Ursprungligen postat av Zneekah

Du kan ju tjäna in pengarna
10.000 g får för 120 kronor på min server, och vet en som sålde 900.000 g på ett par dagar som han hade farmat ihop på ungefär 10 dagar, visserligen när cata kom och priset var högt..
Lär inte vara omöjligt att få över 500.000k g när man farmar, mycket ligger ju på överpriser nu..

Haha det finns alltid någonting att le åt i dina inlägg ^_^ Du menar alltså att man kan farma ihop 500'000k guld, d.v.s. 500'000'000 guld, eller med ord femhundramiljoner guld?
Utöver det kan jag informera att en pengahög på över 200-300k som kommer in på några dagar kontrolleras av blizz. Sånt har dom minsann tid att lägga på... Vilka överpriser du än lirar med krävs här också mer än ett acc att lira på, samt en sjujäkla playtime på dina 3-6 gubbar med bara mining/herbing.
2011-01-16, 01:49
Medlem
Soffgurkans avatar
[quote=Zneekah]
Citat:
Ursprungligen postat av Tropikhoe

Ja sylvanas precis, mm saronite har legat runt 60g/stack på AH och legat så i några veckor iaf och jag menar man bottar ju med crack istället för att köpa guld för att spara på pengar irl så varför lägga ner massa pengar på sin bot?

Jag hade köpt cata. Grejerna blir garanterat sålda, du kan flöda AHt rätt rejält innan priserna börjar sjunka osv. Saronites kanske du kan få ett mindre tal stacks sålda för ett rimligt pris, men det är bara att inse, endast BS som lvlar behöver saronites atm, och de blir färre och färre.

Kort sagt, en gatherer som du har tänkt bli kan inte överleva på förra expansionens grejor. Det finns inte nog med konsumenter för att du ska känna att du drar in några stålar.
2011-01-16, 02:02
Medlem
Lundens avatar
Får man fråga till vilka hemsidor ni skickar erat guld?
2011-01-16, 02:27
Medlem
billinge1992s avatar
Är det värt att lägga ut lite pengar på Pirox basic bot för att lvla en alt över nätterna etc. Undrar hur säker denna är och ifall den larmar när GM's skriver till dig.

Kan blizzard märka ifall du använder boten?

MVH
2011-01-16, 10:00
Medlem
Typemynames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billinge1992
Är det värt att lägga ut lite pengar på Pirox basic bot för att lvla en alt över nätterna etc. Undrar hur säker denna är och ifall den larmar när GM's skriver till dig.

Kan blizzard märka ifall du använder boten?

MVH

Om du ska botta är det alltid bra att vara psykiskt beredd på att bli bannad. Ja blizzard kan märka ifall du använder botten ifall den blir detected. Annars brukar det vara flera player reports som gör att du blir bannad.
2011-01-16, 17:35
Medlem
Beffhoes avatar
Tänkte börja lira på en blizz-like vanilla server, så jag måste levla själv. Finns det några gratisbots ute? Använde mmoglider innan, men den finns väl inte kvar?
2011-01-16, 17:47
Medlem
Andrechawlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beffhoe
Tänkte börja lira på en blizz-like vanilla server, så jag måste levla själv. Finns det några gratisbots ute? Använde mmoglider innan, men den finns väl inte kvar?

Vad sägs om att läsa ett par inlägg upp?

Någon som fått archeology att fungera? Jag testade att tanka archeologypluginen men facepalmade när jag fattade att man behövde gatherbuddy, har bara en crackad honorbuddy kopia. Någon som har fått det att fungera?
2011-01-16, 18:15
Medlem
Daddls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrechawla

Någon som fått archeology att fungera? Jag testade att tanka archeologypluginen men facepalmade när jag fattade att man behövde gatherbuddy, har bara en crackad honorbuddy kopia. Någon som har fått det att fungera?

Du behöver inte gatherbuddy för archeology. Jag använder mig av HB och de fungerar bra både i Eastern kingdoms & Kalimdor. Outland och Northrend fungerar inge vidare.. ganska många digsites som är buggade atm.
2011-01-16, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andrechawla

Du skall använda HB men du behöver 3740 för att den skall funka
2011-01-16, 18:21
Medlem
För er som vill använda Archeology plugin
* Se till att du har HB version 3740
* Tanka sedan http://www.mediafire.com/?8guqv1rfk8imj20
* Lägg in dem i respektive mapp du ser vilken som är vilken
* Ladda grind profil och pausa sedan
* Gå in under plugins och klicka i enable och klicka sedan på "Go"
* Nu skall den funka
2011-01-16, 18:24
Medlem
wotoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunden
Får man fråga till vilka hemsidor ni skickar erat guld?

Undrar detsamma här!!
2011-01-16, 18:31
Bannlyst
Ding 85 med 85k g ungefär.

Så vad ska man göra nu? Funtar på att fixa ihop ~200k g och sedan sälja accountet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in