2011-01-21, 06:49
Medlem
Beffhoes avatar
Söker en bot som funkar på 1.12.1!
2011-01-21, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phaeton
Jag får krupp.

Kör HB och archeology plugin och det funkar fint. Väldigt fint till och med.
Dock så är det en sak som stör mig och det är att boten väljer random mount hela tiden.

Den hittar inte X-53 mount så då väljer den vilken som helst. Detta gör ju tyvärr att jag formligen skriker "jag är en bot!" vilket kanske inte är så bra.

Har uncheckat random mount, har försökt skriva in olika mount names i general settings och jag har försökt ändra item id inne i plugin filen. Dock undrar jag om jag har rätt ID nummer. Är spellID samma som itemID?

Vore kanon om nån kunde hjälpa mig med det här. Bronze drake skulle funka ypperligt t ex.

Tack på förhand.

Bumpar denna då även jag störs av detta.. det skriker som sagt BOT om mount beteendet.

Någon som har en lösning?
2011-01-21, 10:54
Bannlyst
Med detta inlägg vill jag höja ett varningens finger!

Har spelat wow sen början utav vanilla, men har aldrig haft något som helst problem med att få mitt konto hackat förens inatt. Anledningen utav detta kan mycket väll vara att jag häromdagen bestämde mig för att prova på en bot! Ifrån denna hemsida thebuddyforum.com.

Imorse när jag vaknade hade jag fått en massa sms där kompisarna undrade vad jag gjorde online klockan 3 på natten, dom vet mycket väl att jag aldrig är inne och spelar så sent. Så dom bestämde sig för att ta upp jakten. Dom bevittnade min gubbe sälja all min gear och rensa AH på allt jag hade däri. Sen när dom skrev till denne så blev dom blockerade, samt borttagna ur friendslist. Boven försökte sedan fly ifrån dom igenom att mounta och flyga därifrån, så dom satte follow och hängde på, i ett desperat försök att göra en "Kansas city shuffle" så unmountade han högt upp i luften och ressade hos en spirithealer. Mina vänner förstod dock detta och flög direkt när han unmountat till goldshire inn, där han mycket riktigt stod och skickade alla mina pengar med mail. Hans uppdrag var nu slutfört! Trodde jag när jag läste smsen..

Imorse när jag fick höra nyheten så tog jag det med ro, garvade lite och tyckte att det var rätt komiskt ändå då jag aldrig blivit hackad förut (samt att jag vet att blizzard kan ordna allt). Men nu när jag ser att fanskapet har tagit alla mina mailkonton också så blir jag förbannad! Detta kommer att fördröja allt för att jag ska kunna få tillbaks mina saker. Samt att det kommer antagligen sätta mig ännu mer i klistret på annat håll då jag oftast får rätt viktiga mail på just den mailen som nu är shanghaiad..

Jag kan inte garantera att det är just den sidan som har rövat bort mitt konto, mina 2 mails etc. Men det som är det konstiga är att jag aldrig blivit hackad förut i wow, fören nu, första gången som jag tänker testa på något sånt här. Dock använde jag fejkmail när jag signade upp mig på den sidan, MEN antagligen programvaran som installerat något så den kan sno allt. Så se upp med vad ni går med på för saker, jag kommer iaf i fortsättningen vara försiktigare!
2011-01-21, 10:55
Medlem
Emil99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natethegreat
Är det stor chans att man åker fast och om man gör det blir de perm bann eller får man bara bann nåra timmar första gången?

Du har redan blivit ombedd att kolla bak i tråden en gång.
2011-01-21, 10:58
Medlem
Emil99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Med detta inlägg vill jag höja ett varningens finger!

Har spelat wow sen början utav vanilla, men har aldrig haft något som helst problem med att få mitt konto hackat förens inatt. Anledningen utav detta kan mycket väll vara att jag häromdagen bestämde mig för att prova på en bot! Ifrån denna hemsida thebuddyforum.com.

Imorse när jag vaknade hade jag fått en massa sms där kompisarna undrade vad jag gjorde online klockan 3 på natten, dom vet mycket väl att jag aldrig är inne och spelar så sent. Så dom bestämde sig för att ta upp jakten. Dom bevittnade min gubbe sälja all min gear och rensa AH på allt jag hade däri. Sen när dom skrev till denne så blev dom blockerade, samt borttagna ur friendslist. Boven försökte sedan fly ifrån dom igenom att mounta och flyga därifrån, så dom satte follow och hängde på, i ett desperat försök att göra en "Kansas city shuffle" så unmountade han högt upp i luften och ressade hos en spirithealer. Mina vänner förstod dock detta och flög direkt när han unmountat till goldshire inn, där han mycket riktigt stod och skickade alla mina pengar med mail. Hans uppdrag var nu slutfört! Trodde jag när jag läste smsen..

Imorse när jag fick höra nyheten så tog jag det med ro, garvade lite och tyckte att det var rätt komiskt ändå då jag aldrig blivit hackad förut (samt att jag vet att blizzard kan ordna allt). Men nu när jag ser att fanskapet har tagit alla mina mailkonton också så blir jag förbannad! Detta kommer att fördröja allt för att jag ska kunna få tillbaks mina saker. Samt att det kommer antagligen sätta mig ännu mer i klistret på annat håll då jag oftast får rätt viktiga mail på just den mailen som nu är shanghaiad..

Jag kan inte garantera att det är just den sidan som har rövat bort mitt konto, mina 2 mails etc. Men det som är det konstiga är att jag aldrig blivit hackad förut i wow, fören nu, första gången som jag tänker testa på något sånt här. Dock använde jag fejkmail när jag signade upp mig på den sidan, MEN antagligen programvaran som installerat något så den kan sno allt. Så se upp med vad ni går med på för saker, jag kommer iaf i fortsättningen vara försiktigare!

Det officiela forumet för HB/GB är http://www.buddyforum.de/content/

Så om du har använt något annat är det precis som vilken annan scam sida som helst.
2011-01-21, 11:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Emil99

Så om du har använt något annat är det precis som vilken annan scam sida som helst.

Alright, då är det därför alltså! Kollade historik och hade varit inne här. http://thebuddyforum.com/content/

Står på tyska på vissa ställen, vilken jag tyckte var konstigt igår, men man lär sig utav sina misstag! Tack så mkt för hjälpen iaf!

Har du föresten några tips på hur man ska rensa datorn ifrån filerna som har installerats? Har inget minne utav att mitt antivirus program reagerade igår när jag installerade skiten.
Senast redigerad av therefore 2011-01-21 kl. 11:22.
2011-01-21, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emil99

Citat:
Alright, då är det därför alltså! Kollade historik och hade varit inne här. http://thebuddyforum.com/content/

Står på tyska på vissa ställen, vilken jag tyckte var konstigt igår, men man lär sig utav sina misstag! Tack så mkt för hjälpen iaf!

Har du föresten några tips på hur man ska rensa datorn ifrån filerna som har installerats? Har inget minne utav att mitt antivirus program reagerade igår när jag installerade skiten.

http://www.thebuddyforum.com/forum.php är lika korrekt som Buddyforum.de!

Omformatera skiten bara, sen så tycker jag att historien låter lite väl för att vara sann..'

Använder Thebuddyforum och Buddyforum dagligen och båda är äkta.
2011-01-21, 15:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tropikhoe
http://www.thebuddyforum.com/forum.php är lika korrekt som Buddyforum.de!

Omformatera skiten bara, sen så tycker jag att historien låter lite väl för att vara sann..'

Använder Thebuddyforum och Buddyforum dagligen och båda är äkta.

Låter lite väl för att vara sann? Tror du jag sitter och trollar eller hur menar du?

Har ingen anledning till att sitta och trolla om något sånt här, tänkte bara jag skulle varna andra. Har lyckats få tillbaks både wow konto och min Gmail. När jag fick tillbaks min Gmail så var språket ändrat till Kinesiska.

Men var lugn bara, jag kan fixa bevis åt dig.

http://img829.imageshack.us/img829/899/54328919.jpg
Jag har inte varit fram och tillbaks emellan kina...
Det där är inloggade på min mail. Så där har du det beviset.

Tro mig eller ej, men EXAKT såhär gick det till.
Senast redigerad av therefore 2011-01-21 kl. 15:31.
2011-01-21, 15:18
Medlem
Citat:
Låter lite väl för att vara sann? Tror du jag sitter och trollar eller hur menar du?

Antingen det eller så överdriver du något enormt bara..
2011-01-21, 15:24
Medlem
Citat:

Det tillhör väl knappast ovanligheten att man kan få sitta acc och sin mail hackad?
2011-01-21, 15:32
Bannlyst
Citat:

Redigerat det inlägget. Läs igen.
2011-01-21, 15:44
Bannlyst
Citat:

Behöver inte alls vara så, kan vara så att infektionen har funnits i hans dator en längre tid eller fått den nyligen från annat håll.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in