Alltså vissa av oss är ju outade med nick och server redan i andra trådar. Dock är det endast en av mina karaktärer som heter samma och är på samma server. Dock har jag inte bottat en sekund på den och har en ny main, på en ny server med ett nytt namn som jag helst inte lämnar ut
Aha, ja det är klart, har man nicken florerande på fb kan det vara dumt att nämna något alls
Bah. nu har warden uppdaterat. hoppas dom fixar det på nått sätt
Händer ju titt som tätt och oftast är det bara något som inte har alls med oss att göra, eller rättare sagt något som drabbar glidare. Men bara vänta och se.
Merc verkar ju vara på G att kolla upp det medsamma iallafall.
Well, something is definitely new with Warden, but we haven't had a chance to see what. For now, we're going to recommend not gliding. You can turn off Tripwire if you're very bold (and stupid) - but your best bet is to wait a couple hours and keep an eye on this thread.
Be warned that the forums may be a bit slow during this period.
Well, something is definitely new with Warden, but we haven't had a chance to see what. For now, we're going to recommend not gliding. You can turn off Tripwire if you're very bold (and stupid) - but your best bet is to wait a couple hours and keep an eye on this thread.
Be warned that the forums may be a bit slow during this period.
Kom in på deras sida.. utan att va hemma
Jo såg det där.
Som tur var kör jag bara på trial acct änså länge, hade tänkt köpa nyckel i morgon men nu kanske jag avvaktar, beror på hur snabbt merc kommer på vad som står på.
Är allt lungt fixar jag key men är det nå skit som kan detecta glider så hoppar jag över det även om tripwire loggade av mig så vill jag inte riskera att warden hann snappa upp mig innan jag blev utloggad!
Alliance eller horde Mazrigos? , förlåt att jag frågar och förstår att du inte vill säga, jag kan försöka få ditt förtroende att säga att jag lovar och svär att inte anmäla dig eller något.. på tanke att jag botar själv, skriv i PM om du inte vill skriva här