2008-08-23, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Better_Half
*gäsp*
Har ett konto vilandes med tbc aktiverat.... funderar på att ge mig in i gemet lite och botta igen. eller ska man orka vänta på lichking

finns lich king privatservrar uppe nu, ganska kul och springa runt med en death knight faktiskt
2008-08-23, 13:21
Medlem
Better_Halfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av samuzmd
Du ska botta medans du vänter på Lich King!

hehe ja det är ju iofs sant. ja vi får se... Har som sagt ett konto vilandes, kanske ber nån skicka på mig en scroll of resurrection och börjar köra på det xD
2008-08-23, 13:27
Medlem
FAKEEEs avatar
Citat:
hehe ja det är ju iofs sant. ja vi får se... Har som sagt ett konto vilandes, kanske ber nån skicka på mig en scroll of resurrection och börjar köra på det xD
Låt mig göra det
2008-08-25, 07:37
Medlem
Millencolins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FAKEEE
Låt mig göra det

Eller mig. jag är pr0
2008-08-27, 16:58
Medlem
sladdetasss avatar
Någon som vet en BG bot som är "safe" att använda nu förtiden. Körde pirox förut men jag den är jo detected. Och fick en 3h ban på den. Någon som har blivit permbannad av pirox föresten?
2008-08-27, 17:01
Medlem
Plastpåses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bohliin
finns lich king privatservrar uppe nu, ganska kul och springa runt med en death knight faktiskt

Hur kommer man in på en sån server?
2008-08-27, 20:42
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sladdetass
Någon som vet en BG bot som är "safe" att använda nu förtiden. Körde pirox förut men jag den är jo detected. Och fick en 3h ban på den. Någon som har blivit permbannad av pirox föresten?
AnkhBG finns att hitta på gliderforumen.
2008-08-27, 21:13
Medlem
Better_Halfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plastpåse
Hur kommer man in på en sån server?

Tankar hem betan, reggar dej på en privatservers hemsida oftast bara "register account" login & lösen, klart.
Sen lägger du till deras realmlist (adressen står på hemsidorna) i din realmlist.wtf .

googla på wotlk private servers så brukar man snabbt kunna hitta listor med servrar. Jag håller på tankar betan nu xD
2008-08-28, 02:53
Medlem
Plastpåses avatar
Citat:
Tankar hem betan, reggar dej på en privatservers hemsida oftast bara "register account" login & lösen, klart.
Sen lägger du till deras realmlist (adressen står på hemsidorna) i din realmlist.wtf .

googla på wotlk private servers så brukar man snabbt kunna hitta listor med servrar. Jag håller på tankar betan nu xD

Hur lyckades du tanka betan? Hittar bara clienten på wow där man måste logga in för att börja ladda ner den, iof kunde jag logga in, men på ett fruset account och fick access denied när jag försökte tanka ner den
2008-08-28, 06:41
Medlem
Hur värt är det att skaffa en subscrip på glider i dagens läge? Räcker det med vanliga glider eller är det värt att lägga sina pengar på elite istället? Finns det tillgång till mycket profiles etc. på forumet?
2008-08-28, 08:14
Medlem
samuzmds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Packad
Hur värt är det att skaffa en subscrip på glider i dagens läge? Räcker det med vanliga glider eller är det värt att lägga sina pengar på elite istället? Finns det tillgång till mycket profiles etc. på forumet?

Elite är helt klart värt pengarna då man kan använda sig av Background-mode och Pather, vilket du måste använda dig av då det är för jävla skönt

Nästan så man glömde custom-classer, det är mer special inriktade 'inställningar' för den klassen(hunter t.ex.) du kör. Då original klasserna i glider är mycket basic.
2008-08-28, 12:40
Medlem
running_wilds avatar
Hur lång tid tar det att botta upp en gubbe från lvl 1 - 70 med mmoglider ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in