2008-07-14, 10:39
Medlem
Blokkets avatar
Tjena,

Har glidat en del förut men åkte fast i den förra banwaven och sen dess inte rört wow. Men nu har jag blitt sugen på att spela igen fast orkar inte gå igenom 1-70 procedure för hand. Hur stor är chansen att åka fast nu som förut? Har det skett några avsevärda förbättringar med glider?
2008-07-14, 11:03
Medlem
Donny_Braskos avatar
med tanke på att den senaste banwaven ägde rum för 2 månader sen så tror jag inte att de kommer "knäcka" glider igen på ett bra tag. De gav ut en ny version dagarna efter det och den funkar bra för mig.
2008-07-14, 17:00
Medlem
samuzmds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paranoix
...förutom en sak. jag vill inte lägga om mina skills till andra platser än vad jag har nu, blir så jobbigt om jag vill köra normalt å lära om mig allting...hur/går det att ändra?

Du får ändra i Keys.xml.

Exempel:

<Key KeyName="PShaman.TotemFlametongue" ShiftState="None" KeyType="Char" BarState="Bar2" Char="5" />

Om har Flametongue Totem på Bar1 och på 9:an får du byta BarState="Bar2" till Bar1 samt Char="5" till 9.

Citat:
Ursprungligen postat av Paranoix
OCH, så har jag laddat ner en profil där jag springer runt bland alla whelps i badlands, men det finns inga WP's för vendoring så nu undrar jag hur jag lägger till dom enklast och om jag måste klicka på vendor å sälja själv en gång, eller hur gör man?

Aldrig lagt till det själv då jag kör med Ppather, men under Profile tabben i Glider(finns längs upp på själva glider fönstret) så finns vendor waypoints, antar det är som vanligt att man måste springa från där själva profilen 'utspelar' sig till en vendor.
2008-07-14, 17:05
Medlem
samuzmds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blokket
Tjena,

Har glidat en del förut men åkte fast i den förra banwaven och sen dess inte rört wow. Men nu har jag blitt sugen på att spela igen fast orkar inte gå igenom 1-70 procedure för hand. Hur stor är chansen att åka fast nu som förut? Har det skett några avsevärda förbättringar med glider?

Räknas att glider inte går att upptäcka som en avsevärd förbättring? Dock vet man ju aldrig om de sparar upp konton till nästa våg :>
2008-07-14, 18:49
Medlem
Paranoixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av samuzmd
Aldrig lagt till det själv då jag kör med Ppather, men under Profile tabben i Glider(finns längs upp på själva glider fönstret) så finns vendor waypoints, antar det är som vanligt att man måste springa från där själva profilen 'utspelar' sig till en vendor.

okej, tack för hjälpen iaf =) får testa å gå till en vendor å sälja allt själv
2008-07-14, 19:28
Medlem
moshkas avatar
Tänkte bara kolla med alla hur länge ni brukar botta ? Är det 24/7 eller kör ni lite pauser ibland ?
2008-07-14, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshka
Tänkte bara kolla med alla hur länge ni brukar botta ? Är det 24/7 eller kör ni lite pauser ibland ?
24/7 orkar inte ta pauser jobbigt
2008-07-14, 20:09
Medlem
Andurs_s avatar
Citat:

24/7, AV bottning
2008-07-14, 20:49
Medlem
Förstår inte riktigt det där med den nya betan. Är det bara att lägga alla spells vart man vill så använder den dom? Eller måste man fortfarande fixa med keys.xml?

Förresten så har jag tänkt att börja botta en till char nu, men vet inte ifall jag vågar göra det medans jag fortfarande bottar min main. Blir mainen också bannad ifall den andra blir tagen?
2008-07-14, 21:50
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
På gubbar som jag goldfarmar med brukar jag köra 16/h per dag ungefär, byter spot varannan dag (Har 5 olika)

På gubbar jag levlar bottar jag för det mesta 24/7 Dock med avbrott för att byta ställen och så.

(Har ett "Bank-account" som jag skickar allt till och som gör att jag kan lägga ut saker på AH mdans jag bottar)

Citat:
Ursprungligen postat av X4rtiZ
Förstår inte riktigt det där med den nya betan. Är det bara att lägga alla spells vart man vill så använder den dom? Eller måste man fortfarande fixa med keys.xml?

Förresten så har jag tänkt att börja botta en till char nu, men vet inte ifall jag vågar göra det medans jag fortfarande bottar min main. Blir mainen också bannad ifall den andra blir tagen?
Har du mainen och den nya på samma konto så ryker båda, oavsett om du bara bottat på ena, eller på 20 stycken.

Är det skilda konton så kan du klara dig, använd olika kontokort/gamecards namn adresser och mailadresser så kan du ha tur rätt ofta.
2008-07-14, 22:18
Medlem
MiniGangsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
På gubbar som jag goldfarmar med brukar jag köra 16/h per dag ungefär, byter spot varannan dag (Har 5 olika)

På gubbar jag levlar bottar jag för det mesta 24/7 Dock med avbrott för att byta ställen och så.

(Har ett "Bank-account" som jag skickar allt till och som gör att jag kan lägga ut saker på AH mdans jag bottar)

Har du mainen och den nya på samma konto så ryker båda, oavsett om du bara bottat på ena, eller på 20 stycken.

Är det skilda konton så kan du klara dig, använd olika kontokort/gamecards namn adresser och mailadresser så kan du ha tur rätt ofta.

Säljer du guld till olika guldsidor då eller har du det til epic mount osv?
2008-07-14, 22:19
Bannlyst
Sålde 49 primal waters idag för 30 g styck

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in