Citat:
Ursprungligen postat av Rangvald
Mimic såg ju soft ut, men en hel del som klagat på den på mmowned! Är den värd pengarna? 10 dollar/mån va? Inte så farligt om man vill testa ju.. Har ett konto utan något på som bara ligger, kanske skulle bottat upp ett par chars där och sen sälja skiten :P
Skaffa INTE mimic... De flesta bot-sidorna utsätts då och då för DDOS' och dem som står bakom dessa är wowmimic... så stöd inte dom , dessutom skulle jag inte personligen lita på dem. vem vet vad dom gör med ditt acc?
Jag personligen använder mig utav eBot och Pirox.
eBot, jäkligt bra och billig bot, 4€ i månaden. Ingen extra startavgift.
Han som står bakom boten gjorde precis om den, så alla funktioner som fanns innan är inte tillbaks än. Men den har custom classes (för er som inte vet innebär detta att man kan modifiera boten jäkligt bra med detta) , FlyGather(så du kan mina/herba på flying mount).
pirox, endast €14,99 för 365 dagars använding. SJUKT billig, jävligt lätt att använda sig utav, men även lite mer komplicerad för dem som vill det.
Skaffa denna relativt nyss så har "bara" använt mig utav pvp-funktion (det den mainly är till för) men kan minst sagt rekommendera denna.
du behöver för övrigt inte oroa dig för achievements och så vidare.
var också lite små nojjig när jag va noob i början och började bota.
Man har ju gått på alla blizzard-propaganda(skrämmande likt hur samhällets propaganda är emot cannabis

) att det är så dumt och farligt för användarna.
Men Du blir INTE bannad!