2009-10-03, 14:25
Bannlyst
Det säkraste inom bot system är ju en privat bot.
Vilket man inte kan ge ut efter som den är kopplad till din IP addres.

Men annars använder jag mig av;

gatherbuddy och privatewowbot

Lirar gatherbuddy runt 12h om dagen drar in cirka 6k-9k på natten genom att låta datorn och boten vara på när jag sover

Privatewowbot, dragit den nu i en månad. Har dragit upp en till 80 och en till 75 so far. Låter den vara på när jag sover eller är borta.

Funkar perfekt, gatherbuddy har jag använt i över 5 månader utan problem.

Definitivt två bra bots för den som vill ha resultat och inte bli bannad!

------------------------------------
http://www.gatherbuddy.de/
http://privatewowbot.com/
2009-10-03, 14:45
Medlem
Seanns avatar
www.edgeofnowhere.cc

Enjoy
2009-10-05, 01:24
Medlem
tänkte bara kolla om nån vet detta. Jag har 2 st account då jag raffade om jag botar på mitt ena som jag inte har nått specc på och dom kör en wave eller blir på kommen av warden eller reportad, kommer dom banna bägge mina acc? Dom står båda i samma namn, och ifall jag köper ett nytt acc och reggar det i ett annat namn bara för att köra gather på så traderar jag över guldet finns det nån chans att dom bannar alla acc på min IP? skrev detta snabbt så jag vet att det är mkt grammatik och stavfel =)
2009-10-05, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xAhlen
tänkte bara kolla om nån vet detta. Jag har 2 st account då jag raffade om jag botar på mitt ena som jag inte har nått specc på och dom kör en wave eller blir på kommen av warden eller reportad, kommer dom banna bägge mina acc? Dom står båda i samma namn, och ifall jag köper ett nytt acc och reggar det i ett annat namn bara för att köra gather på så traderar jag över guldet finns det nån chans att dom bannar alla acc på min IP? skrev detta snabbt så jag vet att det är mkt grammatik och stavfel =)
Nej, dom bannar endast det konto som de upptäcker använder boten.
2009-10-06, 09:01
Medlem
reacuswonders avatar
Använder mig (eller ja, försöker iaf) av boten mimic elite .62 och stöter ständigt på problem när jag ska starta den. Varje gång kommer dataexekveringsskyddet upp och stänger ner wow?
Någon som haft något liknande problem med sin bot?
2009-10-06, 11:29
Medlem
Rangvalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grr03
Det säkraste inom bot system är ju en privat bot.
Vilket man inte kan ge ut efter som den är kopplad till din IP addres.

Men annars använder jag mig av;

gatherbuddy och privatewowbot

Lirar gatherbuddy runt 12h om dagen drar in cirka 6k-9k på natten genom att låta datorn och boten vara på när jag sover

Privatewowbot, dragit den nu i en månad. Har dragit upp en till 80 och en till 75 so far. Låter den vara på när jag sover eller är borta.

Funkar perfekt, gatherbuddy har jag använt i över 5 månader utan problem.

Definitivt två bra bots för den som vill ha resultat och inte bli bannad!

http://www.gatherbuddy.de/
http://privatewowbot.com/

Mimic såg ju soft ut, men en hel del som klagat på den på mmowned! Är den värd pengarna? 10 dollar/mån va? Inte så farligt om man vill testa ju.. Har ett konto utan något på som bara ligger, kanske skulle bottat upp ett par chars där och sen sälja skiten :P
2009-10-06, 15:17
Medlem
Aikon1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricken
Nej, dom bannar endast det konto som de upptäcker använder boten.

Du har fel. Dom kan visst banna flera acc.
Ja hade en separat dator med ett eget wow acc som jag bara bottade på och skickade sen över guld till mitt main konto. Båda blev bannade..
2009-10-07, 08:28
Medlem
Rangvalds avatar
Är så sugen på att testa Pirox PvPtool, 150kr för ett år är ju inte farligt, lite drygt 10kr/mån bara ju!

Frågan är dock, är det någon som använt den till att levla?
Tänkte levla under en månad eller två, sen skicka charsen till mitt andra acc

Så, är botten värd 150kr för att levla 1-80?
2009-10-08, 08:14
Medlem
Rangvalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rangvald
Är så sugen på att testa Pirox PvPtool, 150kr för ett år är ju inte farligt, lite drygt 10kr/mån bara ju!

Frågan är dock, är det någon som använt den till att levla?
Tänkte levla under en månad eller två, sen skicka charsen till mitt andra acc

Så, är botten värd 150kr för att levla 1-80?

Fick bli detta, köpte bot och gamecard igår, kom till level 4 innan jag stängde ner för kvällen :P Kunde självklart ha kört den hela natten, men det kändes inte lönt på en 4-8 profil :P

Vad är att rekommendera ang bottande förresten? Tänkte att om jag dingar 80 utan att ha gjort ett ända quest så lär ju folk fundera om dom kollar mina achievements :P
2009-10-09, 00:51
Medlem
Accentifys avatar
Jadu, säga vad man vill om botting men fyfan vad trist det är att farma honor... xD
2009-10-09, 08:12
Medlem
Rangvalds avatar
Har tankat ett 1-80pack till Pirox nu, de innehåller Jump2Path som ska heartha till trainer och sen ladda ny profil..

J2P funkar dock inte för mig tydligen, startade botten igår, 5-9 profil, på 9 skulle jag heartha till stormwind och träna, men icke! Den fortsatte att loopa och döda level 4-5 och få typ 1 exp..
2009-10-09, 18:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rangvald
Mimic såg ju soft ut, men en hel del som klagat på den på mmowned! Är den värd pengarna? 10 dollar/mån va? Inte så farligt om man vill testa ju.. Har ett konto utan något på som bara ligger, kanske skulle bottat upp ett par chars där och sen sälja skiten :P

Skaffa INTE mimic... De flesta bot-sidorna utsätts då och då för DDOS' och dem som står bakom dessa är wowmimic... så stöd inte dom , dessutom skulle jag inte personligen lita på dem. vem vet vad dom gör med ditt acc?

Jag personligen använder mig utav eBot och Pirox.

eBot, jäkligt bra och billig bot, 4€ i månaden. Ingen extra startavgift.
Han som står bakom boten gjorde precis om den, så alla funktioner som fanns innan är inte tillbaks än. Men den har custom classes (för er som inte vet innebär detta att man kan modifiera boten jäkligt bra med detta) , FlyGather(så du kan mina/herba på flying mount).

pirox, endast €14,99 för 365 dagars använding. SJUKT billig, jävligt lätt att använda sig utav, men även lite mer komplicerad för dem som vill det.
Skaffa denna relativt nyss så har "bara" använt mig utav pvp-funktion (det den mainly är till för) men kan minst sagt rekommendera denna.

du behöver för övrigt inte oroa dig för achievements och så vidare.
var också lite små nojjig när jag va noob i början och började bota.
Man har ju gått på alla blizzard-propaganda(skrämmande likt hur samhällets propaganda är emot cannabis ) att det är så dumt och farligt för användarna.

Men Du blir INTE bannad!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in