2008-04-02, 10:13
Medlem
Emptypocketss avatar
Tja vet någon ifall det är möjligt att få spartacus och sspvp att köa för BG när spelet är
minimerad för som det är nu så måste jag ha spelfönstret uppe för att han ska köa.
Det funkar inte med att trycka på hide knappen på spartacus.
Det står bara couldnt que for BG tills man förstorar fönstret.
Skulle vara tacksam för svar.
2008-04-02, 16:45
Medlem
daspimps avatar
Hej

När jag har installerat eller deployat glidern och sen skrivit in ett namn och sen försöker starta så stannar hela datorn upp och "bluescreen" kommer upp..
använder vista32bit. Vad kan vara fel ?
2008-04-02, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daspimp
Hej

När jag har installerat eller deployat glidern och sen skrivit in ett namn och sen försöker starta så stannar hela datorn upp och "bluescreen" kommer upp..
använder vista32bit. Vad kan vara fel ?

Att du använder vista
Finns en guide hur du ska fixa det på mmoglider.com under guider
2008-04-02, 20:13
Bannlyst
Nu har jag bottat 0-57

Ska köra 57-60 i winterspring, sen Outlands. Antar att det blir svårt där att inte bli detectad etc, är en fire mage. Några tips? :/
2008-04-02, 21:40
Medlem
Hej nån som vet varför jag får felmedelande

"Missing offset! bla bla"

Det händer när jag start glider och wow

Jag har en trail version utav Wow(10 dagars prova på), det kanske är det som är felet?
2008-04-02, 21:44
Medlem
Oneofakinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteVanligDag
Nu har jag bottat 0-57

Ska köra 57-60 i winterspring, sen Outlands. Antar att det blir svårt där att inte bli detectad etc, är en fire mage. Några tips? :/

I Winterspring var det hur lugnt som helst, var bara en annan bot som körde på samma ställen ibland. Väldigt lite folk i allmänhet.

Försökte sen hellfire, men det var skit då det var fullt av folk så:
Fick vara relativt ifred när jag körde 60-65 i Zangamarsh. Inte mycket folk som kom förbi. I nagrand däremot där jag är nu, där finns det gott om folk. Ingen som direkt verkar bry sig om mig dock. Är ju ganska mycket grindquests där ändå. Sen att jag är warrior gör det kanske lite lättare eller kanske svårare. Men jag kan ju köra med DND: No I dont want to tank - kommer förfrågningar ganska ofta under vissa timmar.
2008-04-02, 21:57
Medlem
ischs avatar
Är 54 med min rouge nu efter lite slöglidande nu och vet i fan var jag skall köra. Några tipps?
2008-04-02, 22:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Oneofakind
I Winterspring var det hur lugnt som helst, var bara en annan bot som körde på samma ställen ibland. Väldigt lite folk i allmänhet.

Försökte sen hellfire, men det var skit då det var fullt av folk så:
Fick vara relativt ifred när jag körde 60-65 i Zangamarsh. Inte mycket folk som kom förbi. I nagrand däremot där jag är nu, där finns det gott om folk. Ingen som direkt verkar bry sig om mig dock. Är ju ganska mycket grindquests där ändå. Sen att jag är warrior gör det kanske lite lättare eller kanske svårare. Men jag kan ju köra med DND: No I dont want to tank - kommer förfrågningar ganska ofta under vissa timmar.

Ah Ok.

Jag hittar inga bra profiles för 57-60 i winterpspring för mage horde, med GWP. Något tips?
2008-04-02, 22:29
Medlem
det här kommer upp i loggen och wow avslutas

Turbo loot!
Unknown dialog visible during loot: "6 Minutes until release", dismissing
Dismissing popup window
Dismissing popup window
Too many windows popping up (max = 2, current = 2), stopping glide
Exiting game after hearth

det e ju förfan ressrutan bara

vet nån hur jag kan fixa det här?
2008-04-02, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honxr
kör spartacus nu utan glider elite

det funkar ju men problemet e att den inte mountar och så attackerar den ibland pets istället för spelare FÖRST

Kan man fixa det här på nåt sätt så att den attackerar players bara?

ja, skaffa glider elite xD
2008-04-02, 23:40
Medlem
Buttersss avatar
men alltså kan man glider bra och vet hur man ska göra så är det inte värt att plötsligt hoppa in i ett helt nytt program som Openbot, tycker jag är onödigt faktiskt..

Ivarjefall, har precis konfigurerat min rogue rätt sjukt.. har dödat ca 100st lv70 mobs på bara ca 30 min vilket är mycket bättre än vad jag hade innan.. så jävla synd att man inte kan grinda cash samtidigt som man farmar honor bara
2008-04-03, 00:43
Medlem
Kawlis avatar
Jag försökte söka i forumet men hittade inte någon fakta ang IP-nummer och bottande. Jag har dynamisk IP på min lina och vill ha kvar mitt "rena" wow-konto samtidigt som jag bottar med ett annat. Läste att man ska dra ut nätverkskabeln en stund när man loggat ut från ett konto man bottar och loggar in på ens vanliga och vice versa för att tilldelas en ny IP, men jag har märkt att man ibland tilldelas samma ip med ett par dagars intervaller. Någon som vet hur säkert denna metod är isåfall?

Till er som bottar flera konton på samma dator: Hur gör ni i händelse av att ett dem blir bannat? Jag har läst att blizzard ibland kollar upp om samma ip-adress används av flera konton. Är alla konton som körts på samma dator samtidigt som det som bannats isåfall i riskzonen för att drabbas av samma öde?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in