Pather är fullständigt brilljant. "One click" tasks:en är fantastiska, och även väldigt enkla att ställa in.
Rekommenderas starkt Är level 32 för tillfället och har knappt rört wow.
ppather hyllas till skyarna så det känns värt att poängtera vissa saker.
1. Pather kan visst se väldigt bottig ut i vissa scenarion. T.ex. om den ska ta sig till quest givers i befolkade ställen där NPCn sitter lite svår tillgänligt.
Ett annat exempel är om den kör fast. Visst den tar sig ur men har man inte avoid player igång så kan det se rätt knäppt ut.
2. Pather har gett problem för endel. Såsom att den har fått fnatt och börjat springa i cirklar. Vad det beror på verkar ingen riktigt veta. Händer för vissa och funkar utan problem för andra.
3. Att få pather att questa är pillrigt och kräver nästan att man sitter och kollar på den. Detta kommer nog fungera mycket smidigare i framtiden när färdiga, testade tasks blir mer vanligt.
Med det sagt så rekomenderar även jag ppather starkt. Det är väldigt imponerande att titta på när ens gubbe navigerar från och till sitt mål utan hjälp.
Glider överhuvudtaget är en fruktansvärt smidig bot och det är faktiskt riktigt kul att botta med den.
Senast redigerad av parrot 2008-08-14 kl. 04:01.
ppather hyllas till skyarna så det känns värt att poängtera vissa saker.
1. Pather kan visst se väldigt bottig ut i vissa scenarion. T.ex. om den ska ta sig till quest givers i befolkade ställen där NPCn sitter lite svår tillgänligt.
Ett annat exempel är om den kör fast. Visst den tar sig ur men har man inte avoid player igång så kan det se rätt knäppt ut.
2. Pather har gett problem för endel. Såsom att den har fått fnatt och börjat springa i cirklar. Vad det beror på verkar ingen riktigt veta. Händer för vissa och funkar utan problem för andra.
3. Att få pather att questa är pillrigt och kräver nästan att man sitter och kollar på den första gången. Detta kommer nog fungera mycket smidigare i framtiden när färdiga, testade tasks blir mer vanligt.
Med det sagt så rekomenderar även jag ppather starkt. Det är väldigt imponerande att titta på när ens gubbe navigerar från och till sitt mål utan hjälp.
Glider överhuvudtaget är en fruktansvärt smidig bot och det är faktiskt riktigt kul att botta med den.
Bör även tilläggas att Gliders inbyggda "Avoid player" inte funkar med Pather.
japp glömde nämna det. dåligt skyltat med den infon. Satt själv och trodde att det var igång ett bra tag.
För att aktivera avoid players med ppather så lägg till den här koden i task filen
AvoidPlayers
{
$Prio = 1;
$AvoidRange = 70;
$WaitUntilClear = true;
$TimeUntilExit = 2; // If they stay for more than 2 minutes, let's hearth and exit
$PlaySound = true; // Let me know that someone is around and possibly watching me
Hur den funkar vet jag dock inte, det jag tänkte fråga här med. Jag _tror_ att jag fått den att funka för den säger "waiting for BG to start" etc i PPather, men jag hittar ingen config någonstans och den leavear/joinar inte BGs så jag måste ha gjort något fel.
Var lägger jag filerna?