Tror ni att EU kommer göra det svårare att botta i WOTLK?
Det är ju skitsvårt i USA att botta, nästan alla åker dit, men här i EU kan man fan botta helt öppet.
Det är ju skitsvårt i USA att botta, nästan alla åker dit, men här i EU kan man fan botta helt öppet.
Helt omöjligt att veta/förutspå om de kommer börja jaga bottare mer när wotlk, men jag vet iaf vad jag hoppas på ^^
Jävligt många torskar i US, men det är jävligt gott om dom som klarar sig också. visst kan GMs vara lite mer på hugget där kanske men jag tror en ännu större anledning att så många blior bannad där är att det helt enkelt är mycket mer folk där och mer noobs som inte vet hur man kör säkert.
Jävligt många torskar i US, men det är jävligt gott om dom som klarar sig också. visst kan GMs vara lite mer på hugget där kanske men jag tror en ännu större anledning att så många blior bannad där är att det helt enkelt är mycket mer folk där och mer noobs som inte vet hur man kör säkert.
Varför skulle fler bli avstängda i Usa än i Europa? Går du efter någon statistisk på antalet avstängda i EU kontra USA eller på antalet "ban" reports på diverse forum?
bottning dödade mina 2 chars, warrior med 6/8 t6 och priest med vengeful shoulders :< don't do it. Det är bättre att använda recruit a friend för 300% xp