2014-02-18, 12:49
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kassasaljare
Och de har fortfarande NOLL spöken på bild.
Spöken tycker inte om att bli filmade eller ens komma med på bild, det gör ju det hela lite besvärligt.
Citera
2014-02-18, 12:52
Medlem
Bandoliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Mediet lyckades förvånansvärt bra den här gången, det var faktiskt sevärt.

Om det här avsnittet var förvånansvärt bra och faktiskt sevärt - hur ser du då på övriga avsnitt? Börjar även du tvivla...?
Citera
2014-02-18, 12:54
Medlem
Bandoliers avatar
Citat:
Spöken tycker inte om att bli filmade eller ens komma med på bild, det gör ju det hela lite besvärligt.

Spöken kan ägna hundratals år åt att försöka kontakta den levande världen. Men när de till slut får chansen att manifestera sig på ett sätt som gör att omvärlden tar dem på allvar - då drar de sig undan?
Citera
2014-02-18, 12:56
Medlem
mjps avatar
Det finns väl nåt pris i usa där man får 10 miljoner dollar om man kan bevisa dom här sakerna och ingen har fixat det på 30 år,det säger väl allt va!!!!!!!!!!!!!!!!!
Citera
2014-02-18, 12:57
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolier
Om det här avsnittet var förvånansvärt bra och faktiskt sevärt - hur ser du då på övriga avsnitt? Börjar även du tvivla...?
Nej, inte alls. Jag blir mer övertygad ju fler avsnitt jag ser. Programmet är trovärdigt och håller en hög kvalitet.
Citera
2014-02-18, 12:58
Medlem
Citat:
Nej, inte alls. Jag blir mer övertygad ju fler avsnitt jag ser. Programmet är trovärdigt och håller en hög kvalitet.

Men du kan väl inte tvivla? Du är ju ett medium själv...
Citera
2014-02-18, 12:58
Medlem
Muhamedssons avatar
Citat:

Nej så verkar det vara. Hur andevärlden fungerar är ju svårt att veta.
Citera
2014-02-18, 12:59
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolier
Spöken kan ägna hundratals år åt att försöka kontakta den levande världen. Men när de till slut får chansen att manifestera sig på ett sätt som gör att omvärlden tar dem på allvar - då drar de sig undan?
Jag misstänker att det beror på att de är ljusskygga varelser.
Citera
2014-02-18, 13:23
Medlem
Enzymes avatar
Citat:

Men om man ser på liknande program så verkar spökena förtjusta i att lämna sk EVP.
Citera
2014-02-18, 13:33
Medlem
Citat:
Jag misstänker att det beror på att de är ljusskygga varelser.

Eller så beror det på att det inte finns några...
Citera
2014-02-18, 13:34
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enzyme
Men om man ser på liknande program så verkar spökena förtjusta i att lämna sk EVP.
Det intrycket har inte jag fått alls, de flyr ju vad all uppmärksamhet och kameror heter. Man får intryck av att dom vill vara ifred.
Citera
2014-02-18, 13:43
Medlem
Citat:
Det intrycket har inte jag fått alls, de flyr ju vad all uppmärksamhet och kameror heter. Man får intryck av att dom vill vara ifred.

Men ändå så gillar de att skrämma slag på familjer som tar dit TV för att filma. Hmmmm....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in