2014-02-14, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Men snälla du, hur tänker du nu? Om du har haft en speciell relation med någon och ni hade något gemensamt som bara ni två kände till, då kan ju bara den personen du hade den relationen till förmedla just den detaljen - och du kan bekräfta den.
Ok.. ännu ett svamilosigt försökt att inte besvara frågor.. men vem är förvånad?

Samma modus operandi..
Senast redigerad av SamVimes 2014-02-14 kl. 21:18.
Citera
2014-02-14, 23:01
Medlem
Muertosans avatar
Citat:
Jodå, det gör du säkert själv också vid vissa högtidliga tillfällen.

Så du påstår på allvar att när jag som ande får kanske min ENDA chans att tala till mina levande anhöriga så börjar jag prata om när de bajsade på sig? Helt sinnessjukt. Jag minns heller inte mitt namn men nog minns jag när någon fes för 25 år sedan.
Citera
2014-02-14, 23:08
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muertosan
Så du påstår på allvar att när jag som ande får kanske min ENDA chans att tala till mina levande anhöriga så börjar jag prata om när de bajsade på sig? Helt sinnessjukt. Jag minns heller inte mitt namn men nog minns jag när någon fes för 25 år sedan.
På det bottenlåga sätt som du uttrycker dig på så tvivlar jag på att du får komma till tals överhuvudtaget.
Senast redigerad av enfindam 2014-02-14 kl. 23:14.
Citera
2014-02-14, 23:14
Medlem
Muertosans avatar
Citat:
På det bottenlåga sätt som du uttrycker dig på tvivlar jag på att du får komma till tals överhuvudtaget.

Istället för att förolämpa mig kanske du kunde ge ett relevant svar någon gång. Skulle jag byta personlighet och prata om sånt jag aldrig gjorde medans jag levde?

Tydligen är mitt begränsade vokabulär tillräckligt för att ställa till problem för dig eftersom du hela tiden undviker att svara på de faktiska frågorna och istället svarar god dag yxskaft eller inte alls.
Citera
2014-02-16, 19:49
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Del 6 av 12. Mediet Jörgen Gustafsson beger sig hem till Andreas Westlings och Jenny Nylunds lägenhet i Mockfjärd. Paret fick en olustig känsla i lägenheten redan när de flyttade in för tre år sedan. Men efter att Jenny vid två tillfällen varit nära att träffas i huvudet av flygande föremål har paret fått nog.
Missa inte reprisen ikväll klockan 20.00.
Citera
2014-02-16, 20:46
Medlem
Rust-Lees avatar
Citat:
Missa inte reprisen ikväll klockan 20.00.

Jag måste säga att jag anser att denna tråd har börjat spela ut sin roll.
Det är inte din privata blogg där du kan göra reklam för Det okända som en alternativ teve-tablå.
Framför allt när du är helt oförmögen till en vuxet och ärligt samtal.

Jag tycker du ska starta en blogg istället där du kan uppdatera läsarna när nästa program kommer.

Det här är bara fånigt.
Citera
2014-02-16, 21:25
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rust-Lee
Jag måste säga att jag anser att denna tråd har börjat spela ut sin roll.
Det är inte din privata blogg där du kan göra reklam för Det okända som en alternativ teve-tablå.
Framför allt när du är helt oförmögen till en vuxet och ärligt samtal.

Jag tycker du ska starta en blogg istället där du kan uppdatera läsarna när nästa program kommer.

Det här är bara fånigt.
Detta är ett tråd där "Det Okända" diskuteras. Jag informerar om innehållet i programmet, information som är en förutsättning för att en diskussion ska äga rum.
Citera
2014-02-16, 21:34
Medlem
Rust-Lees avatar
Citat:
Detta är ett tråd där "Det Okända" diskuteras. Jag informerar om innehållet i programmet, information som är en förutsättning för att en diskussion ska äga rum.

Förutsättningar för en diskussion är att faktiskt föra en diskussion. Något du har bevisat om och om igen att du är oförmögen till. Varför tror du samtalet dog?

Det du sysslar med nu är att agera teve-tablå.
Citera
2014-02-16, 21:51
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rust-Lee
Förutsättningar för en diskussion är att faktiskt föra en diskussion. Något du har bevisat om och om igen att du är oförmögen till. Varför tror du samtalet dog?

Det du sysslar med nu är att agera teve-tablå.
En förutsättning för en diskussion är att ha sett programmet, därför informerar jag om det för att ge ett diskussionsunderlag.
Citera
2014-02-16, 23:33
Medlem
Rust-Lees avatar
Citat:
En förutsättning för en diskussion är att ha sett programmet, därför informerar jag om det för att ge ett diskussionsunderlag.

Mmm, men du är fortfarande helt oförmögen till ett ärligt samtal så det skulle inte spela någon roll om alla här hade sett alla program.

Så just nu är du bara en teve-tablå.
Citera
2014-02-16, 23:43
Medlem
TheHorrors avatar
Citat:

Tycker att 99% av Det Okända i princip tagits upp i tråden om Terry Evans och hans hyckleri med andra människors sorg
Citera
2014-02-17, 08:32
Medlem
enfindams avatar
Del 7 av 12. Marie-Louse Högman känner av en oförklarlig närvaro i sitt hem i Timmersdala och vaknar ibland på natten av oväsen i husets källare. Sonen Martin, som bor i en stuga på grammtomten, har även han upplevt märkliga företeelser. Nu hoppas de att mediet Camilla Högberg ska kunna hjälpa dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in