2014-04-20, 22:00
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iSlash
Ur din länk:

Låter läskigt.
Tar man för givet att någonting ska hända när man övernattar en natt så är man nog fel ute. Spöken dyker nämligen inte upp på beställning.
Citera
2014-04-20, 22:12
Medlem
Bandoliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Tar man för givet att någonting ska hända när man övernattar en natt så är man nog fel ute. Spöken dyker nämligen inte upp på beställning.

Varför ska man då åka dit? Varför ska då Det Okända dit?
Citera
2014-04-20, 22:20
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolier
Varför ska man då åka dit? Varför ska då Det Okända dit?
Jag antar att det finns människor som behöver övernatta där ibland.
Citera
2014-04-20, 22:54
Medlem
Bandoliers avatar
Citat:
Jag antar att det finns människor som behöver övernatta där ibland.

Ja Borgvattnet är ju ett hotell med oustanding standard och måste vara det första valet för den som är på resande fot....
Citera
2014-04-21, 09:58
Medlem
constants avatar
Citat:
Kan det vara så att om man tror det ska dyka upp spöken efter att ha planerat en natt där, så vill man verkligen att det ska dyka upp spöken?

Finns det någonstans i din värld att det vissa upplever är just bara deras upplevelser?
Citera
2014-04-21, 10:15
Medlem
iSlashs avatar
Citat:

Ok, förutom när Terry eller andra TV-personligheter gör en beställning?
Citera
2014-04-21, 10:56
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Del 2 av 12. Mediet Terry Evans åker till Svertsjö Slott på Ekerö för att träffa familjen Lundblad som driver det. Familjen har upplevt olika fenomen både på slottet och i disponentvillan där de bor. Från 2010.

Personalen på Svartsjö Slott verkar ju inte alltför imponerade.. (Från deras Facebook-sida)
... När de ser räcket och ljusöppningen ner mot vestibulen frågar de om mannen som mediet påstod hängde sig där. Men det var omöjligt eftersom ljusöppningen var igenbyggd under hela fängelsetiden.
Citera
2014-04-21, 18:21
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Personalen på Svartsjö Slott verkar ju inte alltför imponerade.. (Från deras Facebook-sida)
... När de ser räcket och ljusöppningen ner mot vestibulen frågar de om mannen som mediet påstod hängde sig där. Men det var omöjligt eftersom ljusöppningen var igenbyggd under hela fängelsetiden.

Det kanske var ett spöke som hängde sig inne i väggen?

EDIT: Personalen verkar driva med Terry Evans.

skönt att veta att mediet drivit ut de mest oroliga och påträngande spökena, även om ett, mycket ilsket litet spöke har fastnat inne i dammsugaren!

LÄNK: https://sv-se.facebook.com/svartsjos...95652843829823
Senast redigerad av LaurentiusLucidor 2014-04-21 kl. 18:25. Anledning: Tillägg
Citera
2014-04-22, 22:02
Medlem
Hej alla ni med koll på det okända

Jag letar efter ett medium som kallar sig för Tristan. Han ska ha varit med i det okända några gånger men jag hittar ingenting på nätet om honom. Existerar han är min fråga? Mvh Sara
Citera
2014-04-23, 07:52
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flyrreperson
Hej alla ni med koll på det okända

Jag letar efter ett medium som kallar sig för Tristan. Han ska ha varit med i det okända några gånger men jag hittar ingenting på nätet om honom. Existerar han är min fråga? Mvh Sara
Jag kan inte minnas att någon med det namnet har deltagit i "Det Okända". Det är inte Birkan Tore du tänker på?
Senast redigerad av enfindam 2014-04-23 kl. 08:48.
Citera
2014-05-05, 08:51
Medlem
TheHorrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaurentiusLucidor
Det kanske var ett spöke som hängde sig inne i väggen?

EDIT: Personalen verkar driva med Terry Evans.

skönt att veta att mediet drivit ut de mest oroliga och påträngande spökena, även om ett, mycket ilsket litet spöke har fastnat inne i dammsugaren!

LÄNK: https://sv-se.facebook.com/svartsjos...95652843829823

Symboliken med det ilskna lilla spöket i dammsugaren kanske är en hänvisning till Terry Evans själv.
Citera
2014-05-12, 14:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheHorror
Symboliken med det ilskna lilla spöket i dammsugaren kanske är en hänvisning till Terry Evans själv.

I en dammsugare? Haha, det var ju roligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in