Jag såg avsnittet på nytt ikväll och vill nog påstå att Terry Evans i det stora hela lyckades. Mamman visste exakt vem det var som Terry fick kontakt med, hon verkade både rörd och tacksam.
Du menar väl inte Tsunami-avsnittet hoppas jag...?
Och då sitter han och "hittar på" saker som andarna säger när han inte får kontakt, för det ska se bra ut?
Jag såg avsnittet på nytt ikväll och tyckte att Terry gjorde bra ifrån sig. Ni hänger upp er på gardiner och annat trams, skalar man bort det ovidkommande så får man fram det som verkligen skedde. Nämligen en mamma som får en hälsning från sin son.
Senast redigerad av enfindam 2014-02-19 kl. 23:34.
Jag såg avsnittet på nytt ikväll och tyckte att Terry gjorde bra ifrån sig. Ni hänger upp er på gardiner och annat trams, skalar man bort det ovidkommande så får man fram det som verkligen skedde. Nämligen en mamma som får en hälsning från sin son.
Du är rolig du... Till och med ande-troende brukar ju erkänna att Terry var helt fel ute här. Att han efter en massa trevande och famlande till slut lyckades inse vad det egentligen handlade om bidrog ju bara till att göra det ännu mer osmakligt - det hade varit smartare att helt enkelt ge upp och hita på att det var någon störning i ande-etern eller något.....
Du är rolig du... Till och med ande-troende brukar ju erkänna att Terry var helt fel ute här. Att han efter en massa trevande och famlande till slut lyckades inse vad det egentligen handlade om bidrog ju bara till att göra det ännu mer osmakligt - det hade varit smartare att helt enkelt ge upp och hita på att det var någon störning i ande-etern eller något.....
Hur kunde han inse vad det handlade om när han kommer till en för honom helt främmande kvinna och inte vet någonting om det som hon har varit med om eller vad som har hänt? Det är däremot osmakligt att påstå att han skulle hitta på att han fick kontakt med någon, det är ju fullständigt absurt.
Senast redigerad av enfindam 2014-02-19 kl. 23:46.
Titta på den här videon när James van Praagh ( en av de allra största andepratarna i USA ) misslyckas med i princip allt han säger till kvinnorna i publiken:
Precis som Terry ( fast lite raskare ) mal han bara på trots att det är så uppenbart att han bara står där och hittar på! (Herregud jag blir galen av frustration över att folk inte ser vilken jävla bluff dom är. )
Tycker du verkligen att det här är seriöst? Vad är det som gör att du envisas med att försvara bedrägeriet?
Hur kunde han inse vad det handlade om när han kommer till en för honom helt främmande kvinna och inte vet någonting om det som hon har varit med om eller vad som har hänt?
Vadå? Andarna ska väl för fasen berätta det!!!
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Det är däremot osmakligt att påstå att han skulle hitta på att han fick kontakt med någon, det är ju fullständigt absurt.
Titta på den här videon när James van Praagh ( en av de allra största andepratarna i USA ) misslyckas med i princip allt han säger till kvinnorna i publiken:
Precis som Terry ( fast lite raskare ) mal han bara på trots att det är så uppenbart att han bara står där och hittar på! (Herregud jag blir galen av frustration över att folk inte ser vilken jävla bluff dom är. )
Tycker du verkligen att det här är seriöst? Vad är det som gör att du envisas med att försvara bedrägeriet?
James Van Praagh är ett av världens mest kända medium. Han har gett ut en mängd böcker, gett tusentals föreläsningar, seminarier och seanser. Han har varit gäst i de största pratshowerna som Oprah Winfrey, Larry King m fl. Kunde du inte hittat ett bättre exempel?
Senast redigerad av enfindam 2014-02-20 kl. 00:05.
Han beskrev ju i detalj vad som hände i dödsögonblicket i Tsunamin, vem tror du berättade det för honom då?
Svårt att gissa sig till hur man dör i en tsunami. Och hur kan mamman verifiera det, gick den döde anhörige till henne i förväg och berättade hur det gick till?
Svårt att gissa sig till hur man dör i en tsunami. Och hur kan mamman verifiera det, gick den döde anhörige till henne i förväg och berättade hur det gick till?
Terry visste ingenting om Tsunamin, ändå beskriver han ett händelseförlopp som direkt kan kopplas till den.
James Van Praagh är ett av världens mest kända medium. Han har gett ut en mängd böcker, gett tusentals föreläsningar, seminarier och seanser. Han har varit gäst i de största pratshowerna som Oprah Winfrey, Larry King m fl. Kunde du inte hittat ett bättre exempel?
Om han nu är en av världens bäste andepratare - desto mer pinsamt borde det vara för er att inse att han bara är ännu en av alla dessa fjantar som står och matar på frågor tills han träffar rätt!
Den här gången fick han in högst 5 % av sina chansningar - men det räcker kanske för dig?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!