2017-06-27, 20:18
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Nej det är det inte alls, jag frågade hur du kan veta det?
Genom en logisk slutsatsförmåga.
Citera
2017-06-27, 20:30
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Genom en logisk slutsatsförmåga.
Och hur skiljer sig din "logiska slutsatsförmåga" från rena gissningar i detta specifika fall?
Citera
2017-06-27, 20:45
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Och hur skiljer sig din "logiska slutsatsförmåga" från rena gissningar i detta specifika fall?
Du är bara ute efter att få mig ur balans, vilket du misslyckas med, därför avslutar jag den här meningslösa ordväxlingen här.
Senast redigerad av enfindam 2017-06-27 kl. 20:52.
Citera
2017-06-27, 20:47
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Du är bara ute efter att få mig ur balans, vilket du misslyckas med, därför avslutar jag den här meningslösa ordväxlingen här.

Jag är bara ute efter ett svar, men det hade du tydligen inte (tips: nästa gång kan du ju be "andarna" eller ett medium om hjälp)...
Citera
2017-06-27, 21:56
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Du är bara avundsjuk på de få utvalda som har fått denna gåva.
Rättelse: "som påstår att de fått denna gåva".
Citera
2017-06-27, 23:31
Medlem
constants avatar
Citat:
Du är bara avundsjuk på de få utvalda som har fått denna gåva.
Om jag hade trott på att det finns några utvalda med en sådan gåva, då hade jag helt klart varit avundsjuk.
Citera
2017-06-27, 23:49
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:

Det finns ingen sanning i en lögnare!
Tillrättavisar dessa människor hellre!
Citera
2017-06-30, 14:05
Medlem
Spökena är kvar efter det okända i nästan hos samtliga hus!

Det visar ju att det är PAJASER nästan alla medium.

Paranormala fenomen existerar, självklart finns det saker vi inte kan förklara som familjerna upplever.

Men att det ska finans "specialla människor" som kan prata med döda människor är ett extraordiniärt påstående som kräver extraordinära bevis.

PAJAS program tyvärr. i många och mycke. En programledare som är helt besatt av tv-tittare och alltid frågar om uppdraget är klart, då är hon nöjd. Sanningen är skitsamma.

Säger inte att alla medium är pajaser, men man får göra sin egen efterforskning.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/...ed-spokerierna
Citera
2017-06-30, 14:52
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrilleP
Paranormala fenomen existerar, självklart finns det saker vi inte kan förklara som familjerna upplever.
Nej, det är inte självklart, om du inte har någon metod att skilja en paranormal upplevelse från en påstådd paranormal händelse.

Citat:
Men att det ska finnas "specialla människor" som kan prata med döda människor är ett extraordiniärt påstående som kräver extraordinära bevis.
Håller med.
Citera
2017-07-01, 15:01
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Spökena är kvar efter det okända i nästan hos samtliga hus!

Det visar ju att det är PAJASER nästan alla medium.

Men att det ska finans "specialla människor" som kan prata med döda människor är ett extraordiniärt påstående som kräver extraordinära bevis.

PAJAS program tyvärr. i många och mycke. En programledare som är helt besatt av tv-tittare och alltid frågar om uppdraget är klart, då är hon nöjd. Sanningen är skitsamma.

Säger inte att alla medium är pajaser, men man får göra sin egen efterforskning.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/...ed-spokerierna
Hur kan du veta att dom är kvar? Sedan heter det "i mångt och mycket" och inget annat.
Senast redigerad av enfindam 2017-07-01 kl. 15:05.
Citera
2017-07-01, 18:37
Medlem
Citat:
Hur kan du veta att dom är kvar? Sedan heter det "i mångt och mycket" och inget annat.

Det står i länken.

Ja, kära du. En bokstav blev fel. Vad sägs om att diskutera ämnet istället och varför spökena är kvar?
Citera
2017-07-03, 23:00
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:
Det står i länken.

Ja, kära du. En bokstav blev fel. Vad sägs om att diskutera ämnet istället och varför spökena är kvar?

Lita inte på allt du läser om i tidningen!
"Spökena är kvar"

Du kanske inte känner till att det alltid finns spöken när en person blir mottaglig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in