Citat:
Ursprungligen postat av
KalleJulle
Pretentiösa later av den ängslige Motala-sonen. Från början troligen ett slags harmlöst, fåfängligt kulturellt trotssyndrom - men med åren sker sannolikt prettoklädseln av (svår) tvångsmässighet. Hans patologiska "uppförandestörning" är lite märkvärdig.Bards byxis-exposition... Har han inte dragit ner på den tillgjorda shorts-uppvisningen i offentligheten mer och mer på äldre dar?
Han är en smart snubbe som vet konsten att odla sitt varumärke. Förmodligen tycker han att kläderna är rätt ball också, men främst handlar det om att imagen garanterar honom att fortsätta nå ut. Provokativa uttalanden och en rätt stor oförutsägbarhet är en annan sida av samma sak. Om han i sin yttre persona blev nån sorts "familygay" så här på lite äldre dar tror jag han snabbt skulle glömmas bort av medierna.
Det han verkligen vill är att påverka samhällsdebatten, det är jag övertygad om. Allt det andra är nog numera mest yta, även om han säkert på ett plan gillar att provocera fortfarande och inte vill känna sig som en alltför trist medelålders tråkgubbe (gaymän kommer ju dit de också, det är ju inte som att de hyfsat jämnåriga såna jag råkar känna är särskilt mycket coolare än mig)