2020-02-20, 18:01
Avstängd
Bard har flera gånger sagt att fula svenska tjejer åker utomlands för att få ett ligg. Men hur snygg är Bard själv på en skala från 1-10. Han har ju själv berättat att han flera gånger sålt sitt rövhål till andra män när han bott utomlands.
Senast redigerad av Slaskfarsan 2020-02-20 kl. 18:04.
Citera
2020-02-20, 18:04
Avstängd
Alexander har mycket rätt i det han säger om framtiden. Men han kan ha fel också som t ex när han lyfte upp Löwengrip som en framngångsrik kvinna eller när han trycker ner Peter Wolodarski som fått DN att öka sin vinst.
Citera
2020-02-20, 19:00
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Alexander har mycket rätt i det han säger om framtiden. Men han kan ha fel också som t ex när han lyfte upp Löwengrip som en framngångsrik kvinna eller när han trycker ner Peter Wolodarski som fått DN att öka sin vinst.
Ja får man tycka till om ditt och datt i tv hela tiden borde man ju iaf få minst hälften rätt..
Citera
2020-02-20, 19:11
Medlem
MadBalts avatar
Citat:

Hans dyrkan av Jordan Peterson kanske inte heller var så rätt så här i eftertankens kranka blekhet. En benzotorsk till självhjälps guru som inte lever som han lär.
Citera
2020-02-20, 19:12
Medlem
Citat:
Blondinbella är ju framgångsrik, inte sund men framgångsrik. Narcissister gillar att omge sig med kändisar. Peter kränkte narcens ego, Bard må ha rätt i att det är fel att inskränka yttrandefrihet men Bard är bara ett troll som kan svänga sig med det mest konstiga bara för att få uppmärksamhet. Felet många gör är att de tror att bara för en person har en mindre populär värdegrund/åsikt/propaganda så kan de inte vara skitstövlar för skitstövlarna borde ju välja den allra populäraste falangen men det stämmer helt enkelt inte.
Citera
2020-02-20, 19:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbacksuger4
Blondinbella är ju framgångsrik, inte sund men framgångsrik. Narcissister gillar att omge sig med kändisar. Peter kränkte narcens ego, Bard må ha rätt i att det är fel att inskränka yttrandefrihet men Bard är bara ett troll som kan svänga sig med det mest konstiga bara för att få uppmärksamhet. Felet många gör är att de tror att bara för en person har en mindre populär värdegrund/åsikt/propaganda så kan de inte vara skitstövlar för skitstövlarna borde ju välja den allra populäraste falangen men det stämmer helt enkelt inte.
En som blåser upp sina siffror ser jag inte som framngångsrik. Jag förknippar Löwengrips Imperium som ett luftslott.
Citera
2020-03-16, 07:19
Medlem
Uppochnervända världen i sociala medier nu. Wolodarski sprider myndighetsförakt och Bardissimo manar till samling under Löfven-regeringen.

https://twitter.com/Bardissimo/statu...15747642740736

Citat:
Speaking of who produces fake news and why: How can you not love Johan von Schreeb when you read his merciless slaughter of that paranoid idiot Peter Wolodarski at Dagens Nyheter? Go, Johan, go!

https://twitter.com/Bardissimo/statu...58394808000512

Demensen börjar bli allt mer påtaglig hos den store filosofen...

Citat:
First we had the hashtag #Chernobyl, then we got the hashtag #Coronavirus. What is about communist dictatorships being the ultimate enemy of mankind that you still do not understand? You can always reality-check with our #Uighur friends in the East Turkestan concentration camps.

https://twitter.com/Bardissimo/statu...88029486751745

Citat:
So let's take a break and check the sources here: When it comes to the #coronavirus we are now supposed to trust the communist dictatorship of #China, the islamist mullahs of #Iran, and a corrupt U.N. organization called the #WHO? Really??? Pandemonia galore!
Citera
2020-03-16, 17:17
Medlem
Citat:
Bard har flera gånger sagt att fula svenska tjejer åker utomlands för att få ett ligg. Men hur snygg är Bard själv på en skala från 1-10. Han har ju själv berättat att han flera gånger sålt sitt rövhål till andra män när han bott utomlands.

Bard är så ful att han ligger på minus.
Citera
2020-03-16, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
Uppochnervända världen i sociala medier nu. Wolodarski sprider myndighetsförakt och Bardissimo manar till samling under Löfven-regeringen.

https://twitter.com/Bardissimo/statu...15747642740736

https://twitter.com/Bardissimo/statu...58394808000512

Demensen börjar bli allt mer påtaglig hos den store filosofen...

https://twitter.com/Bardissimo/statu...88029486751745

Intressant. Naturligtvis vet Bard, som alltid, bättre än experter.
Citera
2020-03-16, 20:16
Medlem
Darwins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Intressant. Naturligtvis vet Bard, som alltid, bättre än experter.

Japp, Bard är intet mer än en trendkänslig och pseudoinelletkuell bög, så givetvis sparkar han bara på den stackare som för tillfället råkar ligga längst ner i böghögen.

Men seriöst, kan inte bara någon stor balknegerbög komma och knulla upp Bard med sin stora bögkuk, så att Bard får all kuk han behöver, så kanske han håller käften och låter smartare människor och bögar prata i fred sen?
Citera
2020-03-16, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darwin
Japp, Bard är intet mer än en trendkänslig och pseudoinelletkuell bög, så givetvis sparkar han bara på den stackare som för tillfället råkar ligga längst ner i böghögen.

Men seriöst, kan inte bara någon stor balknegerbög komma och knulla upp Bard med sin stora bögkuk, så att Bard får all kuk han behöver, så kanske han håller käften och låter smartare människor och bögar prata i fred sen?

Bard är väl bisexuell?

I så fall kan jag tänka mig att det där utspelet om fula kvinnor (för själv är han ju grannare än själve Richard Z Kruspe) beror på att det helt enkelt blir mindre fitta för honom.

Bard borde se sig själv i spegeln (det har han säkert inte gjort på ett antal år med tanke på hur han ser ut) och inse att han inte precis är någon Adonis.
Citera
2020-03-16, 21:28
Medlem
Rookie81s avatar
Ja jag ser talang med ungarna. Inget jag är stolt över och årets var väl kanske det sämsta jag sett. Hade inte betalt för att se en enda artist i finalen (möjligtvis norrmannen) men Bard fyller ingen funktion längre när han hoppar ur stolen, grinar och klappar händerna som en femårig flicka till nummer som är förvånansvärt usla. Hans roll var ju den där grinige gubben som hade en bullshit-mätare. Nu är han ju likadan som Bianca.

Och ingen väldigt intelligent människa är tvungen att tala om för alla hur intelligent han är varje gång hans syns nånstans. "Exakt sådär var jag när jag va fyra! Jag satt med högskolematte och blablabla".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in