2003-06-22, 17:03
Medlem
Söker info om var på nätet denna man håller till. Alla typer av länkar är av intresse. Forum, artikelarkiv mm. Efter att ha läst hans bok "nätokraterna" så vill jag gärna läsa mer av hans tankar o ideer.

Har sökt igenom flera sökmotorer men inte hittat något så där riktigt bra
Allt av intresse!

Mvh
Citera
2003-06-22, 20:21
Medlem
http://www.swecan.org/modules.php?na...rticle&sid=149

där har du en bra artikel skriven av mr.bard!
mycket bra!
Citera
2003-06-22, 20:42
Bannlyst
http://susning.nu/Alexander_Bard
Citera
2003-06-23, 02:25
Medlem
fnus avatar
http://www.interesting.org/ är ett projekt A.Bard varit med och drivit i några år.
Citera
2003-06-23, 11:00
Medlem
Tackar!
Citera
2003-06-25, 01:38
Medlem
statists avatar
Alexander Bard

8)
Har hör att han har slutna forum på internet som handlar
om kändisar.

Det vore nog smaskigt att vara med där.

Någon som vet något om detta? 8)

ps: jag lovar arr inte skallra:ds
Citera
2003-07-02, 11:10
Medlem
Från Fajaf:
Citat:
Krönika av Alexander Bard på Svenska cannabisodlares webbsida. Debattören och musikartisten Alexander Bard skriver i en krönika publicerad på svenska cannabisodlares webbsida om dagens narkotikapolitik. Han går igenom vad som är fel och dubbelmoralen med lagliga droger och den hårfina skillanden mellan läkededel och narkotika. Bard nämner i krönikan bla rejvkommissionen, skräckpropagandan, Stenbeck, Thacherfällan, djurrättsaktivister och hatet mot polisen bland dagens ungdomar. En läsvärd krönika av någon son inte är rädd för att synas i drogliberala sammanhang. Läs krönikan. [Swecan].
Citera
2003-07-14, 00:17
Medlem
Något mer?
Allt av intresse!
Citera
2004-08-04, 13:42
Medlem
Elit - Alexander Bard

Alexander Bard har/hade någon form av internt diskussionsforum med skvaller om kändisar. Endas några få utvalda fick vara med och en förutsättning för medlemsskap var att man regelbundet kunde bidra med eget skvaller. Jag tror att det hette "Elit". Vet någon något om detta? Finns det kvar? Går det att hacka sig in?
Citera
2004-08-04, 13:48
Medlem
Carl-Willhelms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sidharta
Alexander Bard har/hade någon form av internt diskussionsforum med skvaller om kändisar. Endas några få utvalda fick vara med och en förutsättning för medlemsskap var att man regelbundet kunde bidra med eget skvaller. Jag tror att det hette "Elit". Vet någon något om detta? Finns det kvar? Går det att hacka sig in?

Det var inte ett diskussionsforum utan en mailinglista.

Mer tänker jag inte avslöja.

/CW
Citera
2004-08-04, 13:50
Medlem
Tippi Hedrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sidharta
Går det att hacka sig in?

Hehe

Jag skulle ge en del för ett medlemsskap...
Citera
2004-08-05, 16:29
Medlem
Nulles avatar
Oj, den beryktade Alexander Bard-listan, finns den fortfarande? Jag känner en kille som fick vara med där ett tag för ett antal år sedan. (Hur han kom med har han aldrig lyckats förklara på ett tillfredsställande sätt.) Hans sejour blev tyvärr ganska kortvarig eftersom han inte hade något eget skvaller att komma med.
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Willhelm
Mer tänker jag inte avslöja.
Nå, det är väl inte alltför långsökt att gissa att du och kanske även Pottan finns bland medlemmarna. Om ni inte gör det tycker jag att ni genast ska ansöka om medlemskap så att ni kan läcka ut det smaskigaste skvallret från listan till FB. (Eller det kanske är precis det ni redan gör?)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in