Flashback bygger pepparkakshus!
2025-04-21, 13:16
Medlem
upplaenningens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvfalun
Ha. Bard är verkligen en frisk fläkt. Säger vad han tycker. Den där mansrörelsen han om så mycket! Är det en riktig grej eller?? Mycket av det han säger i diverse poddar hit och dit är mycket intressant och stämmer mer eller mindre.

Mansrörelse? Inte så konstigt från en bög.
Citera
2025-04-21, 15:03
Citat:
Ursprungligen postat av upplaenningen
Mansrörelse? Inte så konstigt från en bög.

Mmm. De där som lever på polariseringen mellan män och kvinnor, är det peak tonåring eller är det peak bög, jag har aldrig fattat det riktigt.
Citera
2025-05-03, 14:44
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...tt-skaffa-barn

Citat:
Bard: ”Är idiotiskt att skaffa barn”

Publicerad 2015-12-02

Musik- och ”Idol”-profilen: "Alla som bildar familj blir konservativa av naturen"

En del i Alexander Bards framgångsrecept är att han inte har skaffat familj och barn.

I alla fall enligt honom själv.

Nu råder han andra att välja bort barn.

– De äter upp en. De tar all energi och fokus, säger han i Framgångspodden.

I det senaste avsnittet av Framgångspodden, som släpps i dag, går Alexander Bard ut och varnar för att skaffa barn.

– Jag säger det som ett råd, både till killar och tjejer därute, att vill ni leva ett liv och göra väldigt mycket saker, då ska man inte skaffa familj och barn. Det är idiotiskt. Det tar sån jävla tid, säger han.

Citat:

Väljer bort kompisar med barn
Han säger att hans närmsta vänner är personer "som från första början har bestämt sig för att skita i ungar". Gamla kompisar som har skaffat barn går bort.

10 år senare så har samhället svängt lite. I love calling this motherfucker out på sånt.

Citat:
Nu är jag 54 och mentor till massa 25-åringar. Jag inser att jag bara har väntat ut allting, låtit de andra föda barnen och sen går jag bara och snor de bästa ungarna, adopterar dem mer eller mindre.

Som en bög.

Men knullar han barnen han går in och adopterar, är det någon som vet?
Citera
2025-05-03, 23:09
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SolarPowered
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...tt-skaffa-barn

10 år senare så har samhället svängt lite. I love calling this motherfucker out på sånt.

Som en bög.

Men knullar han barnen han går in och adopterar, är det någon som vet?
Hade hans föräldrar tänkt likadant hade han inte blivit till. Undrar om den tanken slagit honom?
Citera
2025-05-04, 06:50
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Hade hans föräldrar tänkt likadant hade han inte blivit till. Undrar om den tanken slagit honom?

Det finns en legend om en demon som heter Lilith som har ungefär samma system för prokurera avkomma.

Men jag vet att Bard knullar sina småkillar till han tröttnar på dem eller de dör av missbruk. Det vet alla andra med.

Så jag tar inga råd av honom beträffande barn.
Citera
2025-05-05, 00:47
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Det finns en legend om en demon som heter Lilith som har ungefär samma system för prokurera avkomma.

Men jag vet att Bard knullar sina småkillar till han tröttnar på dem eller de dör av missbruk. Det vet alla andra med.

Det är rätt allvarligt att påstå såna där saker.
Citera
2025-05-05, 03:55
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Det är rätt allvarligt att påstå såna där saker.

Inte ett dugg. Han säger det själv.

Men man kan konstatera att Bard inte skaffar barn på traditionellt sätt och att han föraktar folk som gör utifrån den artikeln.

Fast nu blåser det som sagt andra vindar.

Så, ska vi utreda hur hans ex dog? En bög som snor barn ska inte hålla på och kaxa om hur kvinnor ska leva.

Det finns inget onormalt alls att säga det öppet.
Senast redigerad av SolarPowered 2025-05-05 kl. 04:19.
Citera
2025-05-05, 07:33
Medlem
quggels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Han har en retorisk förmåga att övertyga dumma eller medelmåttigt begåvade personer att han är intelligent.

Men det är bara en mask. Ungefär som påståendena han strödde runt sig länge om att vara en internationell lirare i rollen som tänkare och föreläsare

Narcissist/psykopat troligtvis

Ja, han är en hyfsat duktig retoriker och debattör men allt är bara snack och ett sätt att väcka uppmärksamhet.
Citera
2025-05-05, 11:03
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Inte ett dugg. Han säger det själv.

Men man kan konstatera att Bard inte skaffar barn på traditionellt sätt och att han föraktar folk som gör utifrån den artikeln.

Fast nu blåser det som sagt andra vindar.

Så, ska vi utreda hur hans ex dog? En bög som snor barn ska inte hålla på och kaxa om hur kvinnor ska leva.

Det finns inget onormalt alls att säga det öppet.
Jag vet ingenting om hans ex.
Citera
2025-05-05, 19:30
Medlem
Va? Hade kunnat sätta pengar på att Bard är en transsexuell kvinna nämligen.
Fast biologiska kvinnor kan ju iofs också knulla småkillar.

Citat:

Citera
2025-05-05, 19:44
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
Va? Hade kunnat sätta pengar på att Bard är en transsexuell kvinna nämligen.
Fast biologiska kvinnor kan ju iofs också knulla småkillar.

Detta är sant, men många transor gillar straighta män så de får aldrig den dase de behöver för att hålla käft.

Nä men alltså han får göra och leva som han vill, men vill han knulla transor blir det i den så kallade ettan och ingen annanstans om han inte är bög.

Jag känner inte till hur hans manège är krattad men så är reglerna.
Citera
2025-05-05, 19:56
Avstängd
Han kunde spela på båda planhalvorna länge. Driva runt runt i tv4 med underhållning , men också på andra spelplaner låtsas, vara filosof och agera föraktfullt överlägsen med nyliberala floskler och egenpåhittade ekonomiska teorier . Odlade bilden av sig själv som en "internationell lirare" och del av nån sorts global intellektuell elit (en scharad jag aldrig lurades av)

Det enda Bard kan är att spela roller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in