Citat:
Ursprungligen postat av
Vipan
Jag tror dom flesta skiter I Måns och om han kommer knarka eller ej. Har själv inte ens ägnat människan en tanke eller vetat vad han sjunger om mer än 2 ggr i mello. Viktigast är att Ciara och ungarna kunde åka hem och slippa idioten. Speciellt som hon blev "fånge" I ett land hon inte ens kunde språket. Snart är Måns glömd om han inte hittar på nåt nytt sattyg.
Exakt.
Jag har känt till namnet sen när Idol nu gick men inte varit i den här tråden innan.
Vem bryr sig om hans missbruk, det hemska var ju behandlingen av Ciara och den äldste sonen.
Rättegången, lura dem till Sverige.
Han har små barn, att folk inte fattar att det är det det handlar om. Hade han inte haft det hade han väl kunnat göra vad han vill förutom att det är olagligt och göder gängkriminalitet och barnsoldater då.
Och folk som tror att det bara är att sluta och byta personlighet, ha.
Majoriteten av alla som påbörjar behandling återfaller.
Och med ett sånt stort så kallat ”stöd” av stjälpande medberoende tror jag inte det kommer ske några mirakel.
Alltså vad betyder ens ”Om han misshandlat Ciara vill jag inte ha honom i min närhet”?
Fattar man ens vad våld i nära relationer är eller tänks det att det är lika med knytnävsslag över ögat och inget annat?
Detta är inte viktigt men jag tror inte att Masked Singer var bara skådespel, det tror jag bara är en ren lögn från Måns för att han har nåt knäppt komplex att han måste vinna allting.
Camilla Läckberg var ju också där, hade varit intressant att höra vad hon säger om saken.