Citat:
Ursprungligen postat av
N.Armstark
Förklara gärna hur du får det du presenterar som fakta i dessa två inlägg att stämma överens?
Familjen hade alltså kunnat leva på Ciaras lön från hennes jobb på 2-5 timmar i veckan, men hon dolde sin inkomst för att sol- och våra MånsPetter istället, är det så du menar?
Sen undrar jag så klart hur du får dina ovanstående inlägg att stämma ihop med detta inlägg:
Vad jag å andra sidan inte förstår är att om hon tjänade så mycket pengar, hur kunde det då komma sig att hon var tvungen att be Måns om pengar i Sverige? Hennes uttalande verkar något tvivelaktigt. Om hon tjänade så mycket pengar, men även om det mesta under tiden gick till renoveringen av huset i England, varför hade hon då enligt uppgift inga pengar tillgängliga i mars? Även om hennes inkomst har minskat de senaste månaderna på grund av pendlingen, har hon ändå arbetat och måste väl ändå ha haft pengar? Så även om hon inte har haft några inkomster på tre, fyra veckor, har hon då noll i sparande?
Det har tydligen inte skett några större renoveringar i Storbritannien de senaste månaderna, och hon har själv sagt att hon inte har varit delaktig i renoveringen i Staffanstorp, varken ekonomiskt eller kreativt. Hon behöver inte heller köpa skoluniformer i Sverige, och Måns, eller nannyn via honom, har säkert betalat mycket av inköpen osv. Jag förstår det bara inte...