Flashback bygger pepparkakshus!
2025-05-31, 12:16
Medlem
Sagotradapplets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
Mamma C lade upp tillräckligt med vackra bilder från deras trappa och traditionen med paket på varje trappsteg och givetvis vill folk inte dela saker om barnen givet den infekterade situationen
Och eftersom hon inte vill dela med sig av något om barnen på grund av den infekterade situationen, passar hon på att lägga upp reklam med sin yngsta igår?
Hon satte också demonstrativt barnen i bild i sina senaste inlägg...
Citera
2025-05-31, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Du glömde att jag kollade hennes portfolio också. Rätt ska vara rätt. För övrigt så handlade det om hur många timmar Ciara arbetade - inte vad hon tjänade.

Och angående vad du skrev tidigare: Till betyder just till. Inget annat. Man skriver alltså TILL någon. Finns ingen förnekelse (eller "verklighetsflykt") här.
Vad menar du med hennes “portfölj”? Jag är säker på att C – precis som vi andra – gärna skulle veta var hennes ”arbetstimmar” är offentligt tillgängliga. Vänligen upplys oss.
Citera
2025-05-31, 12:24
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sagotradapplet
Bara för att du inte kan läsa ordentligt innebär det inte att Måns ljög...

Jag orkar knappt svara på dina meningslösa inlägg men en sista gång: Måns sa att han aldrig krökt ett hår på Ciaras huvud. Sedan, plötsligt, skrev Lazydell att det förekommit våld och att denne nu inväntade hur allmänheten skulle skruva till det. Vi får väl se om Måns ljög alla rakt upp i ansiktet om du nu inte tror det. Han är så körd att jag ärligt talat inte begriper varför ni ens orkar fortsätta försvara honom här och hela tiden styra det mot antal nannytimmar. Måns har knarkat bort sin familj och karriär. Inte den första och säkert inte den sista. Tyvärr.
Citera
2025-05-31, 12:33
Medlem
Sagotradapplets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Förklara gärna hur du får det du presenterar som fakta i dessa två inlägg att stämma överens?

Familjen hade alltså kunnat leva på Ciaras lön från hennes jobb på 2-5 timmar i veckan, men hon dolde sin inkomst för att sol- och våra MånsPetter istället, är det så du menar?

Sen undrar jag så klart hur du får dina ovanstående inlägg att stämma ihop med detta inlägg:
Vad jag å andra sidan inte förstår är att om hon tjänade så mycket pengar, hur kunde det då komma sig att hon var tvungen att be Måns om pengar i Sverige? Hennes uttalande verkar något tvivelaktigt. Om hon tjänade så mycket pengar, men även om det mesta under tiden gick till renoveringen av huset i England, varför hade hon då enligt uppgift inga pengar tillgängliga i mars? Även om hennes inkomst har minskat de senaste månaderna på grund av pendlingen, har hon ändå arbetat och måste väl ändå ha haft pengar? Så även om hon inte har haft några inkomster på tre, fyra veckor, har hon då noll i sparande?

Det har tydligen inte skett några större renoveringar i Storbritannien de senaste månaderna, och hon har själv sagt att hon inte har varit delaktig i renoveringen i Staffanstorp, varken ekonomiskt eller kreativt. Hon behöver inte heller köpa skoluniformer i Sverige, och Måns, eller nannyn via honom, har säkert betalat mycket av inköpen osv. Jag förstår det bara inte...
Citera
2025-05-31, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SteelFlint
Vad menar du med hennes “portfölj”? Jag är säker på att C – precis som vi andra – gärna skulle veta var hennes ”arbetstimmar” är offentligt tillgängliga. Vänligen upplys oss.
Om du googlar på hur lång tid det vanligtvis tar att göra en voice over, så får du fram ett snitt. Men det kanske tog längre än snittet för Ciara?

Hennes "portfolio" finns på anothertounge - vilket jag har en känsla av att du redan visste.
Citera
2025-05-31, 13:17
Citat:
Och eftersom hon inte vill dela med sig av något om barnen på grund av den infekterade situationen, passar hon på att lägga upp reklam med sin yngsta igår?
Hon satte också demonstrativt barnen i bild i sina senaste inlägg...

Det är verkligen damned if you do and damned if you don’t från er som hatar C. Samarbetet med skruttenringen är garanterat ett betalt samarbete där det ingår viss exponering i hennes kanaler, tycker du hon ska skita i det för att blidka dig ? Eller nä, då gör hon ju ingenting för att tjäna pengar utan försöker leva på M……

Lazydell vevade tidigare idag om att det var synd om en av pojkarna som inte fick lika många födelsedagsgratulationer i sociala medier som tidigare år samtidigt som hon beklagade sig över att det är illa att göra barn beroende av uppmärksamhet i sociala medier

Ni är fan inte kloka någon av er
Citera
2025-05-31, 13:18
Citat:
Om du googlar på hur lång tid det vanligtvis tar att göra en voice over, så får du fram ett snitt. Men det kanske tog längre än snittet för Ciara?

Hennes "portfolio" finns på anothertounge - vilket jag har en känsla av att du redan visste.

Inser du att en portfolio är just en portfolio med utvalda objekt och inte en fullständig redogörelse för allt man någonsin åstadkommit?

Vi har haft den här diskussionen förut och den börjar bli tröttsam
Citera
2025-05-31, 13:22
Citat:
Vad jag å andra sidan inte förstår är att om hon tjänade så mycket pengar, hur kunde det då komma sig att hon var tvungen att be Måns om pengar i Sverige? Hennes uttalande verkar något tvivelaktigt. Om hon tjänade så mycket pengar, men även om det mesta under tiden gick till renoveringen av huset i England, varför hade hon då enligt uppgift inga pengar tillgängliga i mars? Även om hennes inkomst har minskat de senaste månaderna på grund av pendlingen, har hon ändå arbetat och måste väl ändå ha haft pengar? Så även om hon inte har haft några inkomster på tre, fyra veckor, har hon då noll i sparande?

Det har tydligen inte skett några större renoveringar i Storbritannien de senaste månaderna, och hon har själv sagt att hon inte har varit delaktig i renoveringen i Staffanstorp, varken ekonomiskt eller kreativt. Hon behöver inte heller köpa skoluniformer i Sverige, och Måns, eller nannyn via honom, har säkert betalat mycket av inköpen osv. Jag förstår det bara inte...

Hon svarar på den här frågan i rätten och vi har redan gått genom det här i tråden för några veckor sedan. Det är inte konstigt att människor från tid till annan inte har några större likvida medel tillgängliga och framför allt inte om man plötsligt fått ökade kostnader och dessutom jobbar mindre

Det här är inte den stora grej du försöker göra det till utan en petitess i sammanhanget

Släpp det nu
Citera
2025-05-31, 13:33
Medlem
Citat:
Inser du att en portfolio är just en portfolio med utvalda objekt och inte en fullständig redogörelse för allt man någonsin åstadkommit?

Vi har haft den här diskussionen förut och den börjar bli tröttsam
Visst, hon kan ha gjort mycket mer. Men återigen, det var den fakta som fanns tillgänglig - och som också stämde väl överens med mitt minne.

Förstår att det är tröttsamt. Jag skriver ju inte hur jävla dum i huvudet MZ är hela tiden.
Citera
2025-05-31, 13:47
Citat:
Visst, hon kan ha gjort mycket mer. Men återigen, det var den fakta som fanns tillgänglig - och som också stämde väl överens med mitt minne.

Förstår att det är tröttsamt. Jag skriver ju inte hur jävla dum i huvudet MZ är hela tiden.

Vad skönt att du inser att du har fel om hyr lite hon arbetar, då kanske du och övriga trådvänner kan sluta ta upp det som ämne framöver
Citera
2025-05-31, 13:54
Medlem
Citat:

Du måste fråga Lazydell om inkomsterna. Det är hen som har stenkoll på Ciaras arbetstider och lön.
Citera
2025-05-31, 14:03
Medlem
Citat:
Vad skönt att du inser att du har fel om hyr lite hon arbetar, då kanske du och övriga trådvänner kan sluta ta upp det som ämne framöver
Det skulle vara intressant att få en bild av hur mycket MånsPetter arbetar och hur hans ekonomin ser ut. Kommer han ens att ha råd att betala underhåll för sina barn? Investeringen på en vingård där man får börja med att plantera rankorna bör vara ganska långsiktig, det tar många år innan det skördas några druvor hos MånsPetter i Staffanstorp.

Det verkar bli mest utgifter (kokain är dyrt) och inga inkomster. Så botten på kassakistan kommer snart vara synlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in