2025-05-25, 23:05
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Äntligen!! Någon som har förmågan att lägga märke till de detaljer som faktiskt finns.
Jag har också först nu uppmärksammat det faktum att hans mamma nämnde i rätten att han kanske kände sig oälskad. Ihop med alla pikar hon gett honom under åren finns definitivt en andra sida, väl värd att beakta.
Vilket dravel. Hon visade tvärtom att hon brydde sig. Vad krävde han? Att hon skulle krama om honom när han kom hem nyknullad?
Citera
2025-05-25, 23:15
Medlem
Sagotradapplets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Om du anser att dölja sig för sin partner bakom en mask i Masked Singer, är ett fruktansvärt svek.
Jag tror att det handlar mindre om det faktum att hon gjorde det och mer om hur lätt och tydligt roligt hon tyckte att det var.

Jag skulle känna mig fruktansvärt skyldig om jag avsiktligt ljög för min partner, även om det bara var för allmänt skojs skull.
Citera
2025-05-25, 23:29
Medlem
MrsEjPKs avatar
Har Måns mördat någon ??

Man kan ju tro det som ni håller på i tråden .
Han har varit otrogen som fasen & knarkat & nu förlorat vårnaden av barnen . Inte bra . Men ni håller på som att han mördat någon.

Ni är fanimej besatt av han .
Citera
2025-05-25, 23:31
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sagotradapplet
Jag tror att det handlar mindre om det faktum att hon gjorde det och mer om hur lätt och tydligt roligt hon tyckte att det var.

Jag skulle känna mig fruktansvärt skyldig om jag avsiktligt ljög för min partner, även om det bara var för allmänt skojs skull.
Hoppas för dennes skull att du inte har nån partner. Det du skrev om Masked Singer och Ciara slog rekord i sjukt citat. För helvete, Måns har ju ljugit och varit otrogen sen dag ett i deras förhållande. Brukar inte läsa vad du skriver men gjorde det och insåg att du är knasig.
Citera
2025-05-25, 23:36
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsEjPK
Har Måns mördat någon ??

Han har varit otrogen som fasen & knarkat & nu förlorat vårnaden av barnen . Inte bra . Men ni håller på som att han mördat någon.

Vad hade du själv tänkt skriva då du gick in i tråden? Det måste ha funnits en anledning eftersom du sökte dig hit.
Citera
2025-05-26, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsEjPK
Har Måns mördat någon ??

Insekterna hade några vettiga inlägg, förutom det är det sanningar blandat med grova gissningar och spekulationer. Det vill säga en riktig skvallertråd vilket titeln också säger. Välkommen med fler spekulationer!
Citera
2025-05-26, 00:25
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelellerhelvete
Antar att det är andra regler i UK, verkar ju stenålders att mannen ska försörja sin fd livet ut. Det är ju sin sak med barnen .

Sas det inte att skilsmässan skulle följa Sveriges regler?

Å andra sidan kan man ju inte lita på någonting här ,riktigt rörigt är det.

Det där är inte så.

Kan man inte komma överens tittar de på möjlighet att försörja sig och saker som giftermålets längd.

Eventuellt stöd kan också förändras. Så om Måns gifter om sig slipper Ciara skicka pengar till honom.

Men ofta blir det så att den ena partnern betalar under en viss tid, som rätten kommer fram till.

Men ett ex kan enligt lagen lyfta frågan om förändrat stöd hela tiden. Det går att få bort genom avtal eller domslut, men det finns annars en del knepiga fall. Här är ett intressant.

https://www.majorfamilylaw.co.uk/how...ter-a-divorce/

Domstolen tar hänsyn till en mängd olika aspekter, och det finns också en procedur för att ta kål på möjligheten att komma och be om pengar efter 20 år.

Som du kan se i texten är det fullt möjligt att det är mannen som vill ha stöd. Lagarna hindrar inte det.
Senast redigerad av goseigen 2025-05-26 kl. 00:38.
Citera
2025-05-26, 00:30
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Jag tycker inte alls att han ser gammal ut. Andra fel kan han liksom vi andra ha, men gammal ser han inte ut.

Vilket väl borde bero på att han har flera år kvar till medianålder.

Vad man får göra är väl att jämföra med andra som är 38.
Citera
2025-05-26, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Vilket väl borde bero på att han har flera år kvar till medianålder.

Vad man får göra är väl att jämföra med andra som är 38.
Måns är både intelligent och trevlig, han skulle passa som programvärd på TV OM han vänder sitt liv och blir drogfri. Jag tror, att Ciara outat hans problem med kokain, kan leda hans liv i en ny riktning där droger inte ingår. Han är på absoluta botten nu och kärleken till hans barn skulle kunna få honom att radikalt ändra på sitt liv. Jag hoppas det för hans egen och barnens skull, de behöver sin pappa! Barnen är på en bra plats nu, tillsammans med sin mamma, men i framtiden hoppas jag, för barnens skull att även Måns finns med i bilden.
Citera
2025-05-26, 04:07
Medlem
Måns har gjort sitt och ändra hans vanor kommer aldrig ske. Ingen kommer vilja ha honom som programvärd på TV .
En knarkare och sexmissbrukare vill ingen se eller lyssna till.
Citat:
Ursprungligen postat av Justice0000
Måns är både intelligent och trevlig, han skulle passa som programvärd på TV OM han vänder sitt liv och blir drogfri. Jag tror, att Ciara outat hans problem med kokain, kan leda hans liv i en ny riktning där droger inte ingår. Han är på absoluta botten nu och kärleken till hans barn skulle kunna få honom att radikalt ändra på sitt liv. Jag hoppas det för hans egen och barnens skull, de behöver sin pappa! Barnen är på en bra plats nu, tillsammans med sin mamma, men i framtiden hoppas jag, för barnens skull att även Måns finns med i bilden.
Citera
2025-05-26, 04:52
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justice0000
Jag tror dom flesta skiter I Måns och om han kommer knarka eller ej. Har själv inte ens ägnat människan en tanke eller vetat vad han sjunger om mer än 2 ggr i mello. Viktigast är att Ciara och ungarna kunde åka hem och slippa idioten. Speciellt som hon blev "fånge" I ett land hon inte ens kunde språket. Snart är Måns glömd om han inte hittar på nåt nytt sattyg.
Citera
2025-05-26, 05:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sagotradapplet

Precis som alla andra "masker" som lyckats lura någon i panelen. Det är ju ett snällt, men avancerat prank.

Otrohet och kokainmissbruk är inte snälla prank. Det är på riktigt sårande.

Eller du kanske föredrar att ha en otrogen kokainmissbrukande partner, framför en partner som är med i en mask i Masked Singer?
Det får stå för dig i så fall.
Senast redigerad av TomatKungen 2025-05-26 kl. 05:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in