2009-09-15, 21:08
Bannlyst
Låter så jäkla skönt med Ikto som en blandning av xanor o diazepam ,lite uppåt o social ,så blir jag på roppar men som alla vet jobbigare o dyrare att leva med denna drog nu efter hets jakten på Rohypnol
Citera
2009-09-16, 01:09
Medlem
Genastys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wigilante
Det bästa är att Ikto smakar knappt något, lite mintaktigt bara, så man kan lätt smyga ner 0,5mg i morsans Te utan att det märks. Skönare med lite lugn istället för vrede om man märker att nån haft en dålig dag.

Rätt eller Fel?

Haha, bra ide!!
Citera
2009-09-16, 22:05
Medlem
kan man blanda x1or o vlå valle ?
Citera
2009-09-16, 22:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dr0pz
kan man blanda x1or o vlå valle ?
Jadå, det är lugnt...

Men jag tänkte på, häromdagen var jag mån om att jag måste sova så jag tog 10 st Ikto 2 mg. Somnade inte... Samtidigt har jag käkat 4 mg dagligen i ca 5 år. Men jag klarar mig flera dagar utan dem, med kanske lite sömnstörningar. Är det inte märkligt?
Citera
2009-09-16, 22:18
Medlem
Evil Kneivels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Jadå, det är lugnt...

Men jag tänkte på, häromdagen var jag mån om att jag måste sova så jag tog 10 st Ikto 2 mg. Somnade inte... Samtidigt har jag käkat 4 mg dagligen i ca 5 år. Men jag klarar mig flera dagar utan dem, med kanske lite sömnstörningar. Är det inte märkligt?
kanske är som mig, somnar på lägre doser ca 5st 2or men om jag öser -Nä
Citera
2009-09-16, 22:19
Medlem
Citat:
Jadå, det är lugnt...

jo ´lite faktiskt, testa rök en pipa cb innan du går och lägger dig eller nåt
Citera
2009-09-17, 03:25
Medlem
Wigilantes avatar
Citat:
Jadå, det är lugnt...

De har ju ganska lång halveringstid och inte minst om du käkat 4mg dagligen i fem år ( ) .... så det borde väl vara ett rimligt skäl? Ta det lugnt med Benzo mannen.. du har antagligen mer koll på hela grejen än jag så det är väl onödigt att ens påpeka... men avtändingen du får efter många års bruk är grov:

http://www.youtube.com/watch?v=uDbPnAQ-c1o
Citera
2009-09-17, 08:39
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Jadå, det är lugnt...

Som tidigare har nämnts så har det garanterat med halveringstiden att göra. Jag får abstinens mellan mina Xanordoser, men på en Iktorivil klarar jag mig ett dygn eller två.
Citera
2009-09-17, 12:51
Avstängd
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Som tidigare har nämnts så har det garanterat med halveringstiden att göra. Jag får abstinens mellan mina Xanordoser, men på en Iktorivil klarar jag mig ett dygn eller två.
Varför byter Du inte till Iktorivil?
Citera
2009-09-17, 13:49
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Varför byter Du inte till Iktorivil?

Jag har funderat på att ta upp det med läkaren. Däremot så är muskelsvagheten ett stort bekymmer för mig då träning är en stor del av mitt liv. Sedan så spelar jag gärna så dum som möjligt hos läkaren och vill inte gärna börja rabbla upp narkotikaklassade mediciner hur som helst. Men 2mg Iktorivil fungerar helt klart bättre än 2mg Xanor för mig och mina problem.
Citera
2009-09-17, 14:01
Avstängd
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Jag har funderat på att ta upp det med läkaren. Däremot så är muskelsvagheten ett stort bekymmer för mig då träning är en stor del av mitt liv. Sedan så spelar jag gärna så dum som möjligt hos läkaren och vill inte gärna börja rabbla upp narkotikaklassade mediciner hur som helst. Men 2mg Iktorivil fungerar helt klart bättre än 2mg Xanor för mig och mina problem.
Citat:
Tjo! Iktorivil 2 mg, tack! Får ju avtändningar mellan xanordoserna för i helvete. Iktorivil har ju en lång halveringstid och man blir skön som fan!

Nej, men seriöst. Jag brukar träna, det är bra. Men om valet stod mellan Ikto och en rejäl lättnad av ångesten och träningen så skulle jag välja Ikto. Kan ju simma och promenera istället för att lyfta tungt.
Citera
2009-09-17, 16:57
Bannlyst
stillnoct o iktorivil... trevlig blandning ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in