2010-01-16, 08:04
Medlem
heroinsunrises avatar
Är sedan imorse med i fancluben. Får nu 2 mg Iktorivil, 40 mg Stesolid, 300 mg Lyrica på dagtid. Till natten får jag 10 mg Stilnoct, och en väldig mängd antihistaminer.

Jag gillar särskilt den muskelavslappnande effekten som Iktorivil har på mig, vilken jag anser vara bättre än Stesolid avseende det.

Så idag ska jag göra stan, lite småfluddrad, och förhoppningsvis klara av det utan ångest.
Citera
2010-01-16, 11:51
Bannlyst
Vad är en bra dos för att bli lite flummig på Iktorivil? Är dom fake ifall dom smakar "gott" ? Nästan som godis
Citera
2010-01-16, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajshund
Vad är en bra dos för att bli lite flummig på Iktorivil? Är dom fake ifall dom smakar "gott" ? Nästan som godis
dom gångerna jag har tagit det så tycker jag att om man suttar på den så smakar det nästan lite mint
Citera
2010-01-16, 12:24
Medlem
Hyde_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gonzo91
dom gångerna jag har tagit det så tycker jag att om man suttar på den så smakar det nästan lite mint

Yes Iktrovil 2mg från Roche har en lätt ton av min då man suger på dem,vet inte om detta är för att det är meningen att man ska just suga på dom eller något men om man snortar dom så blir man frisk i näsan

Jag älskar förövrigt blandningen 4mg Iktro eller mer + Sub + röka och någon öl,då blir man riktigt skön
Citera
2010-01-16, 15:08
Medlem
Astronomics avatar
Citat:

Om du inte har tolerans borde 4-6 mg räcka. Känner du inget så fyll på. Om du ska flumma på det så drick några folkisar och rök en holk till.

Ikto smakar nästan som godis, väldigt söt, mintaktig smak.
Citera
2010-01-16, 15:38
Medlem
smakar lite småsött och mint när man röker det med tycker jag
Citera
2010-01-16, 17:36
Bannlyst
Vad rekommenderar ni, lägga ikton under tungan, knapra eller svälja eller suga på den? För att få den slå så fort som möjligt.
Citera
2010-01-16, 17:42
Medlem
durbanpoisons avatar
Citat:
Vad rekommenderar ni, lägga ikton under tungan, knapra eller svälja eller suga på den? För att få den slå så fort som möjligt.
'

BP hade fått in IKTOREVIL/RIVOTIL 2mg SUN, hur förhåller de sig till de vanliga ikto, bättre eller sämmre? lite dyrare var de ju iaf per karta.. men någon här som har erfarenheter av de?
Citera
2010-01-16, 19:17
Medlem
Zopicas avatar
Hur mycket dyrare?
Citera
2010-01-16, 19:18
Medlem
mrorbins avatar
köpte tio stycken nu för ett tag sen. skönt skönt =)
Citera
2010-01-16, 19:28
Medlem
Astronomics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av durbanpoison
'

BP hade fått in IKTOREVIL/RIVOTIL 2mg SUN, hur förhåller de sig till de vanliga ikto, bättre eller sämmre? lite dyrare var de ju iaf per karta.. men någon här som har erfarenheter av de?

Nej, har bara fått Roche och dom i plast. Undrar hur SUN är.
Citera
2010-01-16, 19:33
Medlem
durbanpoisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astronomic
Nej, har bara fått Roche och dom i plast. Undrar hur SUN är.

jo de undrar jag med, 20 kr dyrare är dessa per karta,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in