2010-09-25, 02:19
Bannlyst
Shit vad priserna varierar alltså, 25 kr för en x2a är nog vanligast. Vad kan man ta för ett 100 pack tex? är 2000kr för mkt? behöver lite hjälp här, av någon erfaren av iktorivil handel etc. Det är dock rivotril fast svenska, exakt likadana som ikton..
Citera
2010-09-26, 17:34
Medlem
Petruccianis avatar
Skulle nog säga att ca 20kr är vanligast, och max 1500 för en 100-burk är rimligt. Sen om det finns folk som vill betala mer så är det ju bara trevligt för säljaren pris brukar ju bero på x antal faktorer t.ex. hur välbekant du är med personen och hur mkt du gillar denne hehe... btw de har väl börjat fasa ut svensktillverkade Iktorivil Roche mot Rivotril Orifarm (import fast svenskförpackat) på Apoteket nu va?
Citera
2010-09-26, 17:38
Medlem
TireFires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petrucciani
Skulle nog säga att ca 20kr är vanligast, och max 1500 för en 100-burk är rimligt. Sen om det finns folk som vill betala mer så är det ju bara trevligt för säljaren pris brukar ju bero på x antal faktorer t.ex. hur välbekant du är med personen och hur mkt du gillar denne hehe... btw de har väl börjat fasa ut svensktillverkade Iktorivil Roche mot Rivotril Orifarm (import fast svenskförpackat) på Apoteket nu va?

Uschiamej vilka priser du nämner. Tur man är förskonad för sånt ocker här nere i söder.
Citera
2010-09-26, 17:40
Medlem
Petruccianis avatar
Jag tänkte mig ett pris utslaget över hela riket, självklart är det billigast i söder och blir dyrare ju längre norr man kommer, ännu en anledning att sky norrland
Citera
2010-09-26, 17:51
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soulsample
Vad tycker ni om den ångestdämpande effekten av Ikto jämfört med Xanor? Jag vet att Ikto huvudsakligen är emot epilepsi men den har även en viss ångestdämpande effekt.
Xanor är den bästa bensodiazepinen mot ångest enligt min mening, men iktorivil är mycket bra mot ångest.
Citera
2010-09-26, 18:10
Bannlyst
Hur många roche 2or behövs för att bli riktigt flöddrad? Ingen tolerans som helst. Har även tagit 300mg Tramadol och rökt lite afghan
Citera
2010-09-26, 18:29
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaLagret
Hur många roche 2or behövs för att bli riktigt flöddrad? Ingen tolerans som helst. Har även tagit 300mg Tramadol och rökt lite afghan

Tog 10mg Ikto och en halv flaska whisky en gång. Då blev jag flöddrad. Tilläggas bör att jag käkade 4mg/dag också som inte är inräknade i detta, så... 14mg och halv flaska whisky, det är mitt råd, då är du all set!
Citera
2010-09-26, 18:42
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Tog 10mg Ikto och en halv flaska whisky en gång. Då blev jag flöddrad. Tilläggas bör att jag käkade 4mg/dag också som inte är inräknade i detta, så... 14mg och halv flaska whisky, det är mitt råd, då är du all set!
Lägg av.

För att svara på frågan så kan du ju börja med 2-3 mg och vänta iallafall 20 minuter. Fyll på med nån mg till om du tycker det behövs. Notera att Klonazepam är lika kraftigt som Alprazolam (Xanor).
Citera
2010-09-26, 18:45
Medlem
complexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaLagret

Börja med en, vänta en timma, känn av och fyll på med max en 2'a till, resten är fan overkill helt utan tolerans. Tippar att 1 2'a räcker för dig faktiskt.

mvh complex
Citera
2010-09-26, 18:57
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Lägg av.

För att svara på frågan så kan du ju börja med 2-3 mg och vänta iallafall 20 minuter. Fyll på med nån mg till om du tycker det behövs. Notera att Klonazepam är lika kraftigt som Alprazolam (Xanor).

Vadå "lägg av" Jag får ingen instant effekt av Ikto som av Xanor, så om jag ska känna av det "direkt" så måste jag förtära det så som jag skrev.
Citera
2010-09-26, 22:54
Medlem
ekwohos avatar
freebaca en 2a ör de ´lönt de??

gr
d
Senast redigerad av ekwoho 2010-09-26 kl. 23:02.
Citera
2010-09-27, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekwoho
freebaca en 2a ör de ´lönt de??
gr
d

Jag tror inte du bör freebasa någon än. Antingen är du dyslektiker, sjuk... eller avundsvärt hög. Och nej, benzodiazepiner gör sig bäst i magen alt. rektalt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in