2009-09-14, 19:36
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genasty
Kan bara tala för Xanor och Ikto och för mig har de två samma effekt.

Då är du den förste som jag sett uppleva det så. Det är ganska väsentlig skillnad mellan dom, jämför den muskelavslappnande effekten.
Senast redigerad av Macgarver 2009-09-14 kl. 19:39.
Citera
2009-09-14, 19:50
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macgarver
Då är du den förste som jag sett uppleva det så. Det är ganska väsentlig skillnad mellan dom, jämför den muskelavslappnande effekten.

Yepp. Har precis genomfört ett av mina sämsta gympass någonsin och jag antar att iktorivilen som jag tog i morse är boven i dramat. Jävligt synd eftersom det är den bensodiazepinen som fungerar bäst för mig.
Citera
2009-09-14, 20:03
Avstängd
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Yepp. Har precis genomfört ett av mina sämsta gympass någonsin och jag antar att iktorivilen som jag tog i morse är boven i dramat. Jävligt synd eftersom det är den bensodiazepinen som fungerar bäst för mig.
Rubbade Du knappt vikten i benpressen?
Citera
2009-09-14, 20:04
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Rubbade Du knappt i bänkpressen?

He he det blev ingen bänkpress. Men jag var pinsamt svag kan jag lova. Ingen benpress heller för övrigt.
Citera
2009-09-14, 20:29
Avstängd
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
He he det blev ingen bänkpress. Men jag var pinsamt svag kan jag lova. Ingen benpress heller för övrigt.
Känns småfånigt när man ligger/står där och har temporärt "förlorat" 90% av kapaciteten.
Citera
2009-09-14, 20:52
Medlem
Genastys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macgarver

Jämför inte den muskelavslappnande effekten. Jag jämför den frigjorda känslan man får av de båda.
Citera
2009-09-14, 21:48
Medlem
Evil Kneivels avatar
varför har det så lite bindemedel i dem för? går ju inte ha i pezfickan, blir bara skit.o varför brytskåra när dem delas i 3 olika stora delar om man intagit nån innan
Citera
2009-09-15, 20:06
Medlem
Wigilantes avatar
Det bästa är att Ikto smakar knappt något, lite mintaktigt bara, så man kan lätt smyga ner 0,5mg i morsans Te utan att det märks. Skönare med lite lugn istället för vrede om man märker att nån haft en dålig dag.

Rätt eller Fel?
Citera
2009-09-15, 20:08
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wigilante
Det bästa är att Ikto smakar knappt något, lite mintaktigt bara, så man kan lätt smyga ner 0,5mg i morsans Te utan att det märks. Skönare med lite lugn istället för vrede om man märker att nån haft en dålig dag.

Rätt eller Fel?

Det är aldrig rätt att droga någon, så det blir ett fel på den.
Citera
2009-09-15, 20:16
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wigilante

Rätt eller Fel?

Fel, men jag har också tjuvflöddrat en person med ikto
Ingen date-rape pryl utan en polare
Sätter en till , för det var jävligt dumt gjort, slutade ganska bra dock.
Citera
2009-09-15, 20:19
Medlem
Wigilantes avatar
Äh, bara 0,5mg juh... inget man ens märker om man inte vet om det själv!
Citera
2009-09-15, 21:05
Bannlyst
hur fan kan jag känna av alprazolam så bra flunitrazepam diazepam ,midazolam samt oxascand men inte känna ett piss på Rivotril Roche 2mg testat i olika doser ,fan man kan väl inte vara immun mot detta ämne just när alla benso fungerar i generellt sätt på samma gaba receptorer muskelavslappning ,ångest lindring ,någon som vet eller känner någon som har samma öde......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in