2008-08-19, 00:01
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trine
Ja det kickar friskt. Men helst ska man ha en respirator i närheten för det är jädrigt lätt att det går snett och att man blir medvetslös.
Jag har då aldrig kännt av effekt på att skjuta Ikto, din lyckost där
Citera
2008-08-20, 01:13
Medlem
viqors avatar
har tagit ikto vid ett tillfälle, tog då 4mg. Dagen efter tog jag 1mg Xanor. Just nu har jag tagit 14mg ikto. Känner att jag kan ta mer, fast är orolig för nån jobbig bieffekt, har 16mg kvar, tänkte ta 8 av det, tror ni det ska gå bra?
Citera
2008-08-20, 01:29
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viqor
har tagit ikto vid ett tillfälle, tog då 4mg. Dagen efter tog jag 1mg Xanor. Just nu har jag tagit 14mg ikto. Känner att jag kan ta mer, fast är orolig för nån jobbig bieffekt, har 16mg kvar, tänkte ta 8 av det, tror ni det ska gå bra?

Du tänkte alltså dra i dig 22mg Iktorivil.
0,5 mg Ikto är ekvivalent med 10mg Stesolid om jag inte minns fel.

Ha de så kul.
Citera
2008-08-20, 01:42
Medlem
viqors avatar
Är inte så insatt i just benso, har ännu inte poppat dom. Känns lugnt just nu, ganske ska ta en 2mg först och se. Vad är det värta som kan hände? kramper osv?
Citera
2008-08-20, 02:11
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Är inte så insatt i just benso, har ännu inte poppat dom. Känns lugnt just nu, ganske ska ta en 2mg först och se. Vad är det värta som kan hände? kramper osv?

Iktorivil (Klonazepam) har totalt motsatt effekt. Dom är antikonvulsiva dvs att dom förhindrar kramper. Det värsta som kan hända är att du gör bort dig och inte minns någonting dagen efter. Om du blandar dom med starka opiater/opioider så kan det däremot bli farligt på riktigt.
Citera
2008-08-20, 02:17
Medlem
viqors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Iktorivil (Klonazepam) har totalt motsatt effekt. Dom är antikonvulsiva dvs att dom förhindrar kramper. Det värsta som kan hända är att du gör bort dig och inte minns någonting dagen efter. Om du blandar dom med starka opiater/opioider så kan det däremot bli farligt på riktigt.

Det var skönt att höra, dog 4 mg till nu och har 10 mg kvar, så sparar det tills nån annan gång ;>
Citera
2008-08-21, 18:42
Medlem
Eldkvarns avatar
Ikto, Extra Starka, Extra Friska!
Citera
2008-08-22, 01:10
Medlem
viqors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!

Gjorde bort mig totalt. Vaknade upp och hörde bara min pappa tjöta om att jag inte var i rätt tillfälle för att gå till skolan. envis som jag var gick jag dit. har grova minnesluckor men vad jag vet nu så blev jag relegerad från skolan, hotade min pappa med kniv och lite annat småskit
Citera
2008-08-22, 09:52
Medlem
denvitemannens avatar
jag vill starta ett medlemskap i denna klubb efter nu ha testat vad Iktorivil går för!

slängde i mig en roche 2:a igår och shit va mysig jag blev! blev inte heller sådär knockad som man blir på xanor utan man kan uppföra sig normalt bland folk och vänner

sen att det fungerar utmärkt att kombinera med trams är ju inte direkt negativt...
Citera
2008-08-22, 16:28
Bannlyst
Får väl ansluta mig hit då jag käkat 2mg ikto dagligen i snart ett år...

Den enda benzodiazepinen som fungerar för dagligt bruk enligt mig
Citera
2008-08-22, 17:00
Medlem
MussePiggs avatar
Blir man blåst om man köper 100st 2mg för 1500 eller de ett standardpris i sammanhanget. 1/15kr...
Citera
2008-08-22, 17:09
Medlem
lakritspipans avatar
Citat:
Gjorde bort mig totalt. Vaknade upp och hörde bara min pappa tjöta om att jag inte var i rätt tillfälle för att gå till skolan. envis som jag var gick jag dit. har grova minnesluckor men vad jag vet nu så blev jag relegerad från skolan, hotade min pappa med kniv och lite annat småskit

Haha, det var som fan. Fattar inte varför folk blir helt crazy på benso, det är ju lugnande för fan, vad sysslar ni med? Sitter på 2mg Ikto nu och är lugn och fin. Hota någon med kniv är fan det sista jag skulle göra nu

Iofs så tog du rätt mycket men fattar ändå inte. Blandade du med alkohol?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in