2009-09-10, 22:41
Bannlyst
Hur jävla orättvist är det när jag har tillgång ,hur mycket som helst stort sett....men tycker inte att Ikto gör ett skit för mig ,har fösökt tycka om den men för mig som att knapra tic tacs

Hur skulle det va om man någon gång kunde ha tillgång till sånt man avguda istället som Flunitrazepam ,Midazolam ,Kodein koks mm, Men NEJ ,

Nu vet jag såklart några tycker lyckliga jävel ,men så e det inte jag käkar dem inte alls även om de e gratis.....

Tycker bara skiten e ironisk

Inga PM tack säljer ej
Citera
2009-09-11, 12:59
Medlem
Genastys avatar
Haha, fy fan. Mina hämningar o spärrar... De är borta. Tror jag tar för mkt Ikto, men det är ju bara bra. Satan vad frigjord jag är och lagens långa arm skiter jag i det närmast i.
Citera
2009-09-13, 23:54
Bannlyst
Tycker Iktorivil verkar väldigt intressant. Lider av svår ångest/oro till och från, någon som kan PMa mig vart jag kan få tag på det?
Citera
2009-09-14, 11:50
Medlem
Genastys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chakii
Tycker Iktorivil verkar väldigt intressant. Lider av svår ångest/oro till och från, någon som kan PMa mig vart jag kan få tag på det?

Hos läkarn såklart. Men om du bara har det (ångest/oro) till och från rekomenderar jag Xanor istället. Fast läkarna verkar ha fått dille på att totalvägra Xanor nft så du får nog sikta in dig på Sobril eller på sin höjd Stesolid.

Samtliga har samma effekt som Ikto, fast Ikto håller i sig längre.
Citera
2009-09-14, 13:03
Medlem
Vicious Edds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genasty
Hos läkarn såklart. Men om du bara har det (ångest/oro) till och från rekomenderar jag Xanor istället. Fast läkarna verkar ha fått dille på att totalvägra Xanor nft så du får nog sikta in dig på Sobril eller på sin höjd Stesolid.

Fel, Stesolid håller i sig längre än Ikto.
Citera
2009-09-14, 13:57
Medlem
Genastys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious Edd
Fel, Stesolid håller i sig längre än Ikto.

Är det så? Verkligen? Har du underlag?
Citera
2009-09-14, 13:59
Medlem
Vicious Edds avatar
Citat:
Är det så? Verkligen? Har du underlag?
http://en.wikipedia.org/wiki/Diazepam (Stesolid)
"Half life 20–100 hours "

http://en.wikipedia.org/wiki/Clonazepam (Iktorivil)
Half life 18–50 hours
Citera
2009-09-14, 14:12
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:

Ingen av dom har samma effekt som ikto.
Citera
2009-09-14, 15:55
Bannlyst
Citat:

Jo jag vet, Xanor verkar ju endå bäst. Har beställt 20st 2mg, skickades i torsdags har inte fått något ännu. Kan ju komma imon men gör det inte de så är det ju nånting som är fel....blir så jävla trött..... hur svårt ska de behöva vara att fixa något redigt som hjälper egentligen...
Citera
2009-09-14, 15:58
Medlem
lowerCases avatar
Satt och diskuterade ämnet klonazepam med en vän igår och han säger att man kan utveckla epelepsi av långvarit bruk av substansen i fråga. Någon som har nån info om/eller har upplevt detta?
Citera
2009-09-14, 18:25
Bannlyst
Besitter Clonazepam "LONAZEP 2"..bra tryck..blister..billiga Rekommenderas.
Citera
2009-09-14, 18:48
Medlem
Genastys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macgarver
Ingen av dom har samma effekt som ikto.

Kan bara tala för Xanor och Ikto och för mig har de två samma effekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in