Citat:
Ursprungligen postat av
jerran777
Jag delar din besvikelse för klonazepam. +1 helt enkelt.
Citat:
Ursprungligen postat av
blaha95
Det är ju helt otroligt hur olika vi människor reagerar på Benso. Hur är det ens möjligt?
Jag fattar inte. Vad är det ni "inte upplever"?
Den har väl samma effekt på alla, bar att allas "Status Quo" är olika från person till person ,dvs man UPPLEVER den olika. Alla borde väl tex somna enklare om man tar 2mg Ikto (utan tolerans) innan läggdags?
Har aldrig vart med om att någon efter ett stimulantrus blev "pigg" av att ta en Ikto tex
Eller missförstår jag er helt? Är inte direkt särskilt Benzotorsk, diggar Ikto starkt vid behov dock. Tar bort social ångest dagen efter man får en bra sömn, vilket är otroligt bra vissa dagar!