2016-08-26, 20:35
Medlem
visdomst4nds avatar
Om jag tog ksalol för två veckor sen (4st) och roche 2mg för en månad sen, kommer det krävas många för mig att ta nästa vecka? Kommer ruset vara 'sämre' på något sätt?

Älskar denna benso men tar den inte ofta och vet att toleransen snabbt ökar när du käkar dom.
Citera
2016-08-26, 20:54
Medlem
forfoxsakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av visdomst4nd
Om jag tog ksalol för två veckor sen (4st) och roche 2mg för en månad sen, kommer det krävas många för mig att ta nästa vecka? Kommer ruset vara 'sämre' på något sätt?

Älskar denna benso men tar den inte ofta och vet att toleransen snabbt ökar när du käkar dom.

Med enbart den vana du beskriver utan hårt bruk innan så har du noll tolerans.
Citera
2016-08-26, 21:12
Medlem
visdomst4nds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forfoxsake
Med enbart den vana du beskriver utan hårt bruk innan så har du noll tolerans.

Har det senaste halvåret käkat en gång i månaden typ (ca 40st under en vecka max) så det bör vara som du säger.

Tack för svaret.
Citera
2016-08-26, 21:18
Medlem
forfoxsakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av visdomst4nd
Har det senaste halvåret käkat en gång i månaden typ (ca 40st under en vecka max) så det bör vara som du säger.

Tack för svaret.

Kan ändå vara ok. Jämför med 10 mg funktionell dos till 30 mg akutdos vilket är ca hälften av vad du kör.
Varken mina eller dina doser är särskilt dumma. Så tror att fet går fina fisken oavsett.
Citera
2016-08-26, 21:47
Medlem
Gabrielswes avatar
Vad motsvarar 0.5mg Ikto i diazepam? Och kan man klippa det rent av? Har tagit det ett tag, en om dan alltså.
Citera
2016-08-26, 21:48
Medlem
Vallasands avatar
Älskar iktorivil väldigt mycket; otroligt ångestdämpande och underbar att blanda med tjack. Det jag dock stör mig på är att när man är bäng på ikto så går man på något som närmast kunde likna autopilot. Man bara gör det man gör. Säger det man säger - finns liksom ingen tanke bakom det! Därför uppskattar jag Xanor med då man faktiskt är medveten att man är bäng, haha.
Citera
2016-08-27, 17:52
Medlem
visdomst4nds avatar
Jag måste fråga en sak som gäller den här grymma benson.
Jag har testat iktorivil massor av gånger och även rivotril som i princip är samma sak men en sak förstår jag inte, effekten kan vara väldigt olik beroende på vart man köper den.
Om man handlar från BB (ni som vet förstår vart jag menar) så får jag 'rätt' piller och på dom mår jag skit bra men om jag köper från apoteket så får jag inte samma goa effekt.

Vad fasen är skillnaden? Jag kan inte äta någon annan benso för jag får en tomhet och ångest likt inget när jag gör det. Ikto är det ända jag kan ta som skiljer sig från allt annat i samma klass tycker jag.

Detta är snurrigt för mig med.
Citera
2016-08-29, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrielswe
Vad motsvarar 0.5mg Ikto i diazepam? Och kan man klippa det rent av? Har tagit det ett tag, en om dan alltså.

5mg diaz låter rimligt, men finns listor du kan kolla på.
Citera
2016-08-29, 03:08
Medlem
jerran777s avatar
Citat:

5mg Diazepam. Du borde kunna klippa det rakt av utan några större problem.
Citera
2016-08-29, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jerran777
5mg Diazepam. Du borde kunna klippa det rakt av utan några större problem.

0.5 Ikto motsvarar 10 mg Diazepam.

Men effekten känns som 5-7 mg Diazepam
Citera
2016-08-30, 09:32
Medlem
Citat:
Vad är "ett tag" kan man undra, två veckor eller ett halvår? Det spelar nog in ganska mycket.
Citera
2016-08-30, 13:27
Medlem
visdomst4nds avatar
Hur många timmar är halveringstiden på dessa? Är jag helt fel ute om jag säger 72 timmar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in