Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-23, 11:55
  #8161
Medlem
Harbards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Sväljer ni ikton eller lägger ni den under tungan? blir det någon effektskillnad?

Den ska läggas under tungan. Ingen markant skillnad på effekt alls men däremot så kan effekterna börja snabbare.
Citera
2017-07-25, 20:17
  #8162
Avstängd
KringExs avatar
Jag blir riktigt upprörd. Enda sättet att veta att man får riktig Ikto är ju om man får det från svenska apotek. Dom här jävla kartorna som ser jävligt äkta ut (smakar iofs som ikto ska) men dom håller inte måttet! Dom är underdoserade som fan! Helvete så upprörd jag blir.
Ville bara avreagera mig lite gran.

Men visst florerar det fejkikto som fan i detta land just nu?
Samma sak med Ksalolen
Citera
2017-07-28, 08:56
  #8163
Medlem
eddiepeddies avatar
Fick 100st Rivotril 2mg från Galenika.
Är dom med en 2a på baksidan.
Fick dom så billigt att jag är lite orolig att det är "fake" tabletter tryckta "hemma" utan Klonazepam i dom. Har inget test kit.
Någon som vet om det går att köpa nån stans så jag kan testa dom.
Vill veta hur mycket Klonazepam det är i dom eller om dom är helt fake.
Tog 5st för 1h sen. Rökt horse så svårt att känna om dom kickar. Överväger att gå och lämna ett urinprov och be dom göra analys så dom kan se alla aktiva substsaser och värde (styrka)
Citera
2017-07-28, 18:24
  #8164
Medlem
Harbards avatar
Smakar det Ikto så är det med STÖRSTA sannolikhet IKTO. Man tjänar Ingenting på att trycka fejkpiller, speciellt inte Ikto då den är näst intill omöjlig att trycka fejk. Ni som säger annat vet inte ett skit om hemmapressning och dess kostnader, marknadsföring och kunder. Nej de som florera på svensk marknad är så äkta som de kommer. Däremot så florerar det en hel del dåliga tabletter som har varit med om mycket genom smuggling. Smakar de konstigt så kanske de har varit inne i en anal.
Citera
2017-07-29, 08:06
  #8165
Medlem
storpungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av host.
Tänkte mer hypotetiskt om det kan bli någon krock mellan preparaten.



Tar båda varje dag, 2mg vardera (+1mg xanor depot på morgonen), och har aldrig upplevt någon "berusning" av det, inte heller vid kombo med alkohol, så toleransen kanske redan är förstörd? (Har ju även gått av 600mg lyrica nyligen så spelar säkert in)
Jag har som sagt Ikto och tar 4 mg per dag men jag har även Diazepamsuppar från läkare när jag får panikartad ångest. Inte exakt detsamma som Xanor men det är ju en benso det med och jag har inte märkt av något ovanligt.
Citera
2017-08-11, 22:19
  #8166
Medlem
gonzorockers avatar
Jag har fått rivotril som inte alls smakar mint, inte så att man tar dom för smakens skull, men det är fortfarande tryck i dom. Vilket land kör utan smak?
Citera
2017-08-12, 02:18
  #8167
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storpungen
Jag har som sagt Ikto och tar 4 mg per dag men jag har även Diazepamsuppar från läkare när jag får panikartad ångest. Inte exakt detsamma som Xanor men det är ju en benso det med och jag har inte märkt av något ovanligt.

Undrar varför läkaren va så noga med det då :/ nu äter jag ju 3 bensos om dan...
Citera
2017-08-12, 11:31
  #8168
Medlem
Alltså, benson är boven i dramat. Inte undra på att man mår piss genom att göra sig så kemiskt beroende av substitut.

Börja med att trappa ner på benson, stegvis. Gör detta i rådslag med läkare eller specialkompetens inom drogberoende. Du kommer givetvis må skit ett tag när du gör detta, men när du kommit ur det beroendet kommer du redan där må mycket bättre. Du kommer nog ligga och svettas och skaka någon vecka, men när du är förbi det stadiet så kommer du märka själv hur mycket bättre du mår...

Sen kan du testa SSRI eller helst om jag fick välja, bara vanlig johannesört. Sen ska du börja jobba med planer, 1 veckas plan, 5 veckors plan, halvårsplaner dvs. Vart vill du vara vid den tidpunkten? Vad vill du göra vid den punkten? Börja samla pengar, ut och res! Säg att du jobbar 6 månader, planerat in att få tjänstledigt och sen åker du ut och reser! Du behöver inte stanna i tråkiga asociala Sverige... Sätt upp ett mål och följ det!

Lycka till kompis
Citera
2017-08-15, 06:51
  #8169
Medlem
den hade hade bra avslappnande effekt iaf... sovit en hel natt trotts att jag supit som ett svin 6 dagar + en dag på folköl för å inte dö helt... 2 mg vart väl lite klent hade fyllt på om jag inte somnat ändå.
Citera
2017-08-20, 15:11
  #8170
Medlem
Provade Ikto för första gången i förrgår. Tog en 2mg strax före läggdags. Var helt groggy zpå morgonen och sluddrade, jag kunde verkligen inte prata. Yrseln höll i sig hela dagen och närminnet var som bortblåst. Tog jag för mycket för att vara ny på den? Skulle jag börjat med en 0.5:a?

Någon muskelavslappning kännde jag heller inte av.
Citera
2017-08-20, 16:00
  #8171
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukdocka
Provade Ikto för första gången i förrgår. Tog en 2mg strax före läggdags. Var helt groggy zpå morgonen och sluddrade, jag kunde verkligen inte prata. Yrseln höll i sig hela dagen och närminnet var som bortblåst. Tog jag för mycket för att vara ny på den? Skulle jag börjat med en 0.5:a?

Någon muskelavslappning kännde jag heller inte av.
Shit, vilken påverkan Iktos har på vissa. Blir avundsjuk.

Låter som du borde ligga på 0.5 mg så pass länge du kan.
Citera
2017-08-20, 16:15
  #8172
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Shit, vilken påverkan Iktos har på vissa. Blir avundsjuk.

Låter som du borde ligga på 0.5 mg så pass länge du kan.

Avundsjuk? Hela dagen var ett rent helvete. Ville ju dessutom åt muskelavslappningen som var obefintlig.

Brukar i vanliga fall ha ganska hög tolerans på diverse preparat men här fick jag på smällen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback