Citat:
Ursprungligen postat av Phiber
Hur länge har du ätit den dosen ikto? Ganska hög dos ändå tycker jag. Om du ska få ner toleransen ordentligt så behöver du nog vara ren från all benso i en vecka, sobril är korstolerant precis som all annan benso så du lär knappast få mycket effekt av dem med tanke på att du kör ikto som är mycket starkare.
Hehe, skrev att det varit 2 dagar.
Grejjen är den att jag har i princip ett oändligtl ager med skitpillrena sobril, då jag får dom lagligt utskrivet. Men ikton måste jag köpa olagligt.
Så jag tänkte att eftersom de bara har gått 2 dagar kan jag ju inte skapat någon direkt beroende eller någon extrem tolerans, så jag tänkte att om man strunta i ikton och bara åt sobrilen så skulle ikto tolerans försvinna, tills jag fick tag på mer pengar till mer ikto.
Men då det är korstolerans som du skriver så är det väl helt enkelt omöjligt.
edit:
Neeeeeej!!!! är stilnoct/imovane också korstolerant??? Fan jag äter ju de till sömnen med! fan!
Om det har någon betydelse var jag tvungen och ta 3st imovane rektalt igår för att somna. Det sjuka är att jag inte börjat med benso förrens 2-3 veckor sen, och då var det bara för imovane för sömn, sen 1 vecka sen har jag börjat få sobril dagligen, och nu för 2 dagar sen fick ja ikto (dock olagligt).
Det jag egentligen vill är ju att få ikto utskrivet på recept, men då jag bara är 19 är jag glad nog att få både imovane och sobril utskrivet. Funderar på om ja ska skita i att ta imovane och sobril och försöka sälja det för att få tag på ikto istället.
Ikto är verkligen den benson som gör mig aktiv och välmående just nu (kanske xanor med)... Detta kompinerat med min antidepp Voxra gör mig till ett monster i skolan, slukar kunskap som kakmonstret slukar kakor!
(japp,just vaknat precis hehe.)
Behöver svar snabbt, känner ångesten komma krypande och ska iväg snart. Vill veta om ja ska testa med en halv ikto, eller 20mg sobril, eller skita i allt i 2-3 dagar för att få ner toleranse och sen börja igen?