Citat:
Ursprungligen postat av
kolingen321
Du borde väl sova bättre och tyngre på benzo så borde varit tvärtom ? Men om någon annan kuning så vill jag också veta
Har väldigt mörkt pigment, så får lätt påsar.
Har dock inte sovit så jävla bra, vetefan varför. Är liksom "klarvaken" när jag vaknar, fast samtidigt dåsig typ. Svårt o beskriva. Kan mycket möjligt vara att jag sover med öppet fönster också, skriks o härjas av somalierna runt 7 tiden varje dag och typ alltid runt då jag vaknar, så kan som sagt vara det.
Somnar fort som fan gör man iaf

Råkade somna med headsetet på halva natten... Det om något lär inte vart bra hehe..