2007-12-06, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EkorrOrnitolog
Ja, dom var heta, har vi pangat thunderkings tillsammans på 90-talet eller?

man brukade ju köra brevlådorna , helt sjuk vilket drag det var i dom, måste säga att jag tycker det var vetigt att dom blen förbjudna
Citera
2007-12-06, 19:38
Medlem
Avgrunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymAnvändare
Konstigt att inte Psychopatic joinat än
vänta bara han kommer!
Citera
2007-12-07, 00:51
Medlem
Tord_Ywels avatar
Tagit 8mg Ikto nu och 3 groggar och det börjar redan kännas ganska skönt. Men kan inte säga om det är den skönaste benson än för har inte fått tag på Dormicum (midazolam) än.
Citera
2007-12-07, 00:55
Medlem
jag blev också rätt sugen nu. <:
kan man införskaffa detta någonstans på intranätet?
Citera
2007-12-07, 00:59
Medlem
Pirats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av douche
jag blev också rätt sugen nu. <:
kan man införskaffa detta någonstans på intranätet?

Vad kan man inte införskaffa på intranätet?
Citera
2007-12-07, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pirat
Vad kan man inte införskaffa på intranätet?

hahahahaha sant. :*
Citera
2007-12-07, 15:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymAnvändare
Konstigt att inte Psychopatic joinat än
Jodå, jag joinar också klubben!
Som de flesta vet så tar jag 2-4 mg dagligen o har gjort så i ca 3 år nu. Hjälper utmärkt mot min ångest! Men jag kan inte flumma på dem. Tar jag 20 st (40 mg) blir jag iof. rätt skön, men såpass trött att jag somnar. Men det bästa är att jag inte verkar utveckla någon tolerans emot dem. Beroende är jag, men har inte behövt höja dosen på 3 år.
Citera
2007-12-07, 18:53
Medlem
Joinar denna klubb.....Fy faan dom rocka fett....tycker dom här var bättre änn nått benso jag terrat....Sitter i väldigt länge dock =)...tummer upp
Citera
2007-12-07, 19:00
Medlem
Predika om just denna benz i nån annan tråd innan du "AA" startade den här tråden hehe.

Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Jodå, jag joinar också klubben!
Som de flesta vet så tar jag 2-4 mg dagligen o har gjort så i ca 3 år nu. Hjälper utmärkt mot min ångest! Men jag kan inte flumma på dem. Tar jag 20 st (40 mg) blir jag iof. rätt skön, men såpass trött att jag somnar. Men det bästa är att jag inte verkar utveckla någon tolerans emot dem. Beroende är jag, men har inte behövt höja dosen på 3 år.

Jävligt sjyst att du sluppit nån värre toleransökning över så lång tid...kanon benso mot daglig ångest isf.
Citera
2007-12-08, 02:18
Medlem
MARULKENs avatar
Jag får väl hänga på jag med då eftersom det trots allt är min favoritbenzo. Trist med den snabba toleransutvecklingen bara som så många redan sagt, tycker inte man känner nån större skillnad på 1-2 tabletter eller 10 efter ett tag. Tycker största märkbara skillnaden på låga och höga doser är att minnet blir sämre ju mer man äter och att man blir lite allmänt rörig i huvet. Nu har jag beställt Nitrazepam och Diazepam för att varva med för att se om de funkar bättre då.
Citera
2007-12-11, 04:25
Medlem
Mords avatar
jodå dom e sköna sitter med 6mg i kroppen nu och tänkte knöka sista bärsen.

värsta är att jag tappade en hel del igår.. bara 40 kvar nu och får inga cash innan jul...
Citera
2007-12-11, 11:42
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hellus
Hejsan klubben..... Jag undrar vilken av våra vanligaste benzo som kan jämföras med Iktorivil....stava jag rätt nu?! Jag älskar ju Lorazepam så....vad kan Ikto mest jämföras med?

//Helene
Iktorivil är det enda pillret med klonazepam i.
Tycker ej dom går att jämföra med något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in