Citat:
Konstigt, jag fick 8mg dagligen under ganska lång tid, och maken till tolleransökning har jag sällan skådat. Efter ett tag käkade jag 24st på en gång, utan effekt, blev lite trött. Typ som alla säger att xanor funkar. Det här verkar ju synnerligen individuellt. Många har jag pratat med som tycker dom suger "va fan är det ingen som har nå xanor eller roppar eller nå riktig benzo!?")
Ursprungligen postat av Psychopatic
Jodå, jag joinar också klubben!
Som de flesta vet så tar jag 2-4 mg dagligen o har gjort så i ca 3 år nu. Hjälper utmärkt mot min ångest! Men jag kan inte flumma på dem. Tar jag 20 st (40 mg) blir jag iof. rätt skön, men såpass trött att jag somnar. Men det bästa är att jag inte verkar utveckla någon tolerans emot dem. Beroende är jag, men har inte behövt höja dosen på 3 år.
Som de flesta vet så tar jag 2-4 mg dagligen o har gjort så i ca 3 år nu. Hjälper utmärkt mot min ångest! Men jag kan inte flumma på dem. Tar jag 20 st (40 mg) blir jag iof. rätt skön, men såpass trött att jag somnar. Men det bästa är att jag inte verkar utveckla någon tolerans emot dem. Beroende är jag, men har inte behövt höja dosen på 3 år.
Men också dom som e helt tvärtom "jag skulle byta vilket piller som helst mot ikto, roppar, stavar, vad som helst!"
Dom e bra goa tycker jag, men jag går in mig inom loppet av några dagar, och sen händer inget alls, oavsett hur mycket jag ökar i dos.
Tycker även som vonkan att de inte är speciellt ångestdämpande om man jämför med temesta, xanor eller stesolid (dom sistnämnda ökar oxå något horribelt i dos fort).
Hur som helst är dom ju tvärbra att varva med för att få ned ev dos på annan tablett. Detta är också dom enda piller som jag behöver så få utav för att bli flummig på om jag inte tagit dom på länge. Kan räcka med 4st så har jag problem med minnet dagen efteråt. Man blir ju hursomhelt jävligt "flummig" på dem, och det är väl det som räknas