2007-12-05, 16:01
Medlem
Ephedrines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krica
Drick några bärs till och ge faan i att ligg i soffan så ska du nog få se på annat!!

Själklart går jag med i denna av dom bästa bensoklubbar De enda som suger lite e toleransnivån som går upp som en raket. Har käkat 40 st om dagen ibland utan att bli märkbart påverkad. Men om man har ett par dagars uppehåll så e dom lika goda igen så de funkar juh ändå!!

Ville bara testad dom lite hemma. Funkar ju bra med xanor o dyligt.
men dom du sa.. Till helgen blir det hårdare ta hoppas de hjälper!
Citera
2007-12-05, 18:13
Medlem
ja den e fan bäst....skönast att ruset kommer inom några få minuter. peace
Citera
2007-12-05, 19:10
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minisizeme
ja den e fan bäst....skönast att ruset kommer inom några få minuter. peace

Öhh, nä klanazepam slår exremt långsamt.
Citera
2007-12-05, 19:13
Medlem
lakritspipans avatar
Iktorivil är lätt bäst! Allting är perfekt med Ikton. Muskelavslappnande, lagom lång halveringstid och en riktigt smooth effekt Blir piggare och på bättre humör av Ikto också. Ingen annan benso är så allsidig och perfekt som Ikton
Citera
2007-12-05, 19:16
Medlem
Ung Hårdrockares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritspipan
Iktorivil är lätt bäst! Allting är perfekt med Ikton. Muskelavslappnande, lagom lång halveringstid och en riktigt smooth effekt Blir piggare och på bättre humör av Ikto också. Ingen annan benso är så allsidig och perfekt som Ikton

Nu vill jag prova ikto
Citera
2007-12-05, 19:37
Bannlyst
Konstigt nog aldrig fastnat för ikto, har köpt på mig det några ett par ggr för att ge det en chans, men jag blir bara theralen seg och allmänt tråkig.

Ja vill bli flummig och social

Men alla reagerar ju olika på läkemedel. Xanoren är min älskling
Citera
2007-12-05, 20:04
Medlem
Pompis_s avatar
Jag minns första gången ja käka benso, de var just ikto 0.5mg. Fan va jävulskap vi gjorde. Slog av en huvudbrytare till ett hus så hela slockna. Tog en thunderking och sprängde en ruta. Sen snatta ja en morakniv på en mack för ja tyckte de var lustigt
Citera
2007-12-05, 20:13
Medlem
Jag vill också va med i den här klubben, men faaan! Har ju inga ikto att leka med Får leka i Xanorklubben tillsvidare
Citera
2007-12-05, 20:25
Medlem
Jafan jag joinar direkt, en roche2a på tungan sitter aldrig fel. Riktigt bra mot min ångest.. sitter i rätt länge dagen efter, ikto kan vara min favoritbenso.. beror på vilket läge man befinner sig i. Jag blir lugn o ångestfri.. får känna sig normal lite då o då är aldrig fel! motsatsen till ens normalajag dvs.
Citera
2007-12-05, 21:30
Medlem
helluss avatar
Hejsan klubben..... Jag undrar vilken av våra vanligaste benzo som kan jämföras med Iktorivil....stava jag rätt nu?! Jag älskar ju Lorazepam så....vad kan Ikto mest jämföras med?

//Helene
Citera
2007-12-06, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EkorrOrnitolog
Jag vill också va med i den här klubben, men faaan! Har ju inga ikto att leka med Får leka i Xanorklubben tillsvidare

haha thunderking, jag saknar dom typ 93-94
Citera
2007-12-06, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slukaren
haha thunderking, jag saknar dom typ 93-94

Ja, dom var heta, har vi pangat thunderkings tillsammans på 90-talet eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in