2014-09-12, 12:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Om den är lik blandningen iktro och lyrica så är det nice. Ingen fara överhuvudtaget.
Kommer inom en måmad förmodligen få börja på stessnedtrappning, måste lösa bens under tiden. Vad skulle ni välja 50 iktro eller 50 xanor?
Iktorivil alla dagar.
Citera
2014-09-12, 12:56
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Iktorivil alla dagar.

Samma här.
Citera
2014-09-12, 14:27
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Om den är lik blandningen iktro och lyrica så är det nice. Ingen fara överhuvudtaget.
Kommer inom en måmad förmodligen få börja på stessnedtrappning, måste lösa bens under tiden. Vad skulle ni välja 50 iktro eller 50 xanor?
Iktorivil! Lätt!
Citera
2014-09-12, 16:03
Medlem
Mr.Soross avatar
Finns det någon fördel med Iktorivil jämfört med Xanor Depot mot GAD?

Varför används Ikto mot panikattacker? Tar det inte längre tid för Ikto att kicka än Xanor?
Citera
2014-09-12, 16:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Soros
Finns det någon fördel med Iktorivil jämfört med Xanor Depot mot GAD?

Varför används Ikto mot panikattacker? Tar det inte längre tid för Ikto att kicka än Xanor?
Klonazepam kickar normalt på 20, max 25 minuter. Det är både en stark fysisk OCH psykisk påverkan. Lång verkanstid jämfört med Alprazolam. Jag hade valt Klonazepam ÅTTA dagar i veckan.
Citera
2014-09-12, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Klonazepam kickar normalt på 20, max 25 minuter. Det är både en stark fysisk OCH psykisk påverkan. Lång verkanstid jämfört med Alprazolam. Jag hade valt Klonazepam ÅTTA dagar i veckan.

Hade 3mg Xanor på depot tidigare. Det gav mig bra effekt under hela dagen. Betydligt bättre än iktorivil.

Däremot är ikto en grym benzo, men slår aldrig xanor i ångestlindring enligt mig.

Mvh
Citera
2014-09-12, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Iktorivil! Lätt!

Blev 50 ksalol 1 mg, fick de för 17 stn st, dyrt, men det är på krit i ca två månader haha så jag är ändå nöjd.
Citera
2014-09-12, 21:37
Medlem
Då ska man ha i åtanke att jag kommer ha en subb at inför em snar framtid dessutom. Blir att försöka lösa lyrica för att underlätta också.
Citera
2014-09-12, 22:31
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Hade 3mg Xanor på depot tidigare. Det gav mig bra effekt under hela dagen. Betydligt bättre än iktorivil.

Däremot är ikto en grym benzo, men slår aldrig xanor i ångestlindring enligt mig.

Mvh
Alla är vi olika!

Citat:
Blev 50 ksalol 1 mg, fick de för 17 stn st, dyrt, men det är på krit i ca två månader haha så jag är ändå nöjd.
Jaja, jag hade kört på Ikto i alla fall! Eller skaffat båda om du väntar dig en sub AT.
Citera
2014-09-13, 02:12
Medlem
Gymdagar = Xanor
Resterande dagar = Ikto

WINNING
Citera
2014-09-13, 12:47
Medlem
Fördelen med ikto på lite högre doser är att man inte blir rejält trött som på xanor medan man kan hålla sig vaken på ikto.
Citera
2014-09-14, 12:14
Medlem
Klartos avatar
Behöver svar omedelbart. Vet inte mycket om kombon.

Hur mycket alvedon kan jag ta samtidigt som jag nyss tagit 2 mg klonazepam, utan att det är farligt eller skadligt på något sätt?
Samma fråga fast med 4 mg klonazepam vill jag ha svar på också.

Just nu har jag tagit 2mg klonazepam och 500mg paracetamol. Visar tecken på ett kommande migränanfall vilket undertecknad inte fått på typ över 5 år. Aurafasen är över och en huvudvärk börjar kännas, dock relativt mild än så länge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in