2012-10-12, 21:33
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redbullcola
Någon mer som pissat på sig i sömnen efter lite större intag på ikto?
Haha nej?
Citera
2012-10-12, 21:34
Medlem
redbullcolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Haha nej?
Det hände mig två gånger när jag käkade dom ganska flitigt haha... Jävla jobbigt!!

EDIT: Hände fler än två nu när jag tänker efter, vill inte tänka mer på det nu haha...
Citera
2012-10-16, 01:07
Medlem
Hur mkt rekar ni att ta ifall man vill vara lite avslappnad inför en dejt lr liknande? Inte sluddrig så ofc. Väldigt ovan vid benso ska tilläggas.
Citera
2012-10-16, 01:10
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonkuk
Hur mkt rekar ni att ta ifall man vill vara lite avslappnad inför en dejt lr liknande? Inte sluddrig så ofc. Väldigt ovan vid benso ska tilläggas.
2 mg.
Citera
2012-10-16, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
2 mg.

Okej tack. Får testa mig fram.
Citera
2012-10-16, 05:01
Medlem
Theberzerkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redbullcola
Någon mer som pissat på sig i sömnen efter lite större intag på ikto?

Har själv aldrig gjort det men jag har flera vänner som lyckats gjort det efter monsterdoser.
Citera
2012-10-16, 15:11
Medlem
Kurvoss avatar
Skulle gärna vilja ha svar på en fråga.. har käkat typ 40-45 stk ikto under 2 veckor..

Hur ser det ut med AT och så på ikto, hur mkt måste man käka för att bli dålig ?... har en tendens att få epelepsi också...
Citera
2012-10-16, 17:54
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurvos
Skulle gärna vilja ha svar på en fråga.. har käkat typ 40-45 stk ikto under 2 veckor..

Hur ser det ut med AT och så på ikto, hur mkt måste man käka för att bli dålig ?... har en tendens att få epelepsi också...
Handlar typ inte om hur mycket man äter lika mycket som lång tid, 2 veckor är ingeting tar några månader innan du får fysiskt AT, du kommer garanterat få psykiskt avtändning om du hade tendens till ångest innan, dock förstår jag inte varför man skulle käka dom i annat fall men många gör ju det.
Citera
2012-10-16, 20:04
Medlem
Kurvoss avatar
Tack för svaret underfisk =)

Nä jag använde dom för en sub AT... vill inte åka på en AT till :/
Citera
2012-10-16, 20:19
Medlem
Mandic!s avatar
Klonazepam är en (närapå) komplett bensodiazepin.
Citera
2012-10-17, 20:45
Medlem
Behöver ett par råd här pojkar!

Har kört CS en del och dragit på mig paniksyndrom, agorafobi osv. Det har dock blivit bättre sedan det började men har nu börjat ta iktorivil sedan några dagar (aldrig kört benzo innan) och med dem känner jag mig glad och helt ångestfri om dagarna, är social och känner mig frisk som en lärka i princip.

Jag tänker såhär, ifall jag fortsätter käka dem ett tag till dagligen så kanske jag "glömmer bort" den ångest jag haft tidigare, och därmed kan sluta äta ikto och vara helt frisk sen. Är det naivt kanske? Kan det istället vara så att de psykiska problemen kommer tillbaka till och med värre om jag slutar sen?

Sjukt tacksam för tips!! (L)
Citera
2012-10-19, 20:24
Medlem
Hejsan Kan man som ovan tramadolare (tredje dagen i sträck nu) I förregår åt jag 400 mg. Igår 500 mg
och idag 350 mg . Undrar om jag hade kunnat ta en roche 2 till det utan problem ???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in