2012-01-06, 12:33
Medlem
rochsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
H*n borde nog inte satsa på något alls, kan man inte skicka ett mail så ska man fan inte käka några iktorovil! H*n är garanterat under 18.

sug min kuk, haha åldern inne, de e en klassiker. jo jo. systemet är stängt nu tyvärr o vakna precis upp o vill ha frukost. vem har åldern inne? 2000+ skrivande i flashback. haha du måste va oskuld men data vänner kanske du har. dom kan ju bjuda dej på en cyber kaffe.

du vet inte ett piss om mej OK? så va inte dryg o 2000 meddelande e inge o komma med, snarare tvärtom-. de e du som inte snackar ikto här OK? o ja e inte färsk om du tror de. bara på ikto därför skriver jag här.
Citera
2012-01-06, 16:11
Bannlyst
tja tog 4mg xanor o 24mg iktorivil nyss, borde ja få flumm?
Citera
2012-01-06, 16:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Guffaw
tja tog 4mg xanor o 24mg iktorivil nyss, borde ja få flumm?
oops 4 mg ikto ska det stå
Citera
2012-01-06, 16:26
Medlem
rochsteins avatar
Citat:
oops 4 mg ikto ska det stå
jupp nån bärs kanske. en folkis eller två oxå men då kanske du bara slocknar. ett tips e lyssna inte på för lugn musik ha de gott

edit: haha såg inte att du tagit Xen också då räcker nog de
Citera
2012-01-06, 17:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rochstein
jupp nån bärs kanske. en folkis eller två oxå men då kanske du bara slocknar. ett tips e lyssna inte på för lugn musik ha de gott

edit: haha såg inte att du tagit Xen också då räcker nog de

a del ´2 2or aV varje, har nu kickat 3 starbärs också börjar bli lite väck
vill ju typ ha ett glädjerus mne d najs ändå nu, typ en timma sedan ja tog dom
Citera
2012-01-06, 17:50
Bannlyst
Citat:
a del ´2 2or aV varje, har nu kickat 3 starbärs också börjar bli lite väck
vill ju typ ha ett glädjerus mne d najs ändå nu, typ en timma sedan ja tog dom
men d ju inte direkt så man vill börja diska lr sånt, nu blire xbox haha
Citera
2012-01-06, 17:57
Bannlyst
Citat:
men d ju inte direkt så man vill börja diska lr sånt, nu blire xbox haha
haha helt v ävk klara inte ens koka kaffe utan o spiklka ut skiten hela köket
Citera
2012-01-06, 18:06
Medlem
snowgoons avatar
Käkade 10mg ikto igår känner mig fortfarande slirig, inte för att jag klagar eller så
Citera
2012-01-06, 19:05
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rochstein
sug min kuk, haha åldern inne, de e en klassiker. jo jo. systemet är stängt nu tyvärr o vakna precis upp o vill ha frukost. vem har åldern inne? 2000+ skrivande i flashback. haha du måste va oskuld men data vänner kanske du har. dom kan ju bjuda dej på en cyber kaffe.

du vet inte ett piss om mej OK? så va inte dryg o 2000 meddelande e inge o komma med, snarare tvärtom-. de e du som inte snackar ikto här OK? o ja e inte färsk om du tror de. bara på ikto därför skriver jag här.

Sluta trolla sönder tråden din snorvalp till fitta.
Citera
2012-01-06, 23:07
Medlem
rochsteins avatar
haha ranlade mej efter en joint och några folköl. ramlade i porten har fått ett jack i pannan. dom håller lägne. fyan men dom håller fäör länge för min smak dan efrter ska man tillochmed akta sej om man är färsk. galet sockersug nu haha ochh en små blodigt jack i panna kan lägga ypp bild sen men de va sista gången på ett tag. kan bir mo

just det hehe glömde säga att ja ramlia i trappan hso en polare-

slutpioämg ikto håller i länge som fN
Senast redigerad av rochstein 2012-01-06 kl. 23:10.
Citera
2012-01-07, 00:03
Medlem
Petruccianis avatar
Men herrejä... vad denna tråd förfallit. Hur vore det att minska lite (mycket) på alla "ojshitjagärflöddradmåsteskrivatrams"-inlägg? ser ju bättre ut i random tråd på CB-forumet...

För att inte detta också ska vara ett totalt meningslöst inlägg så får jag väl slänga in en fråga: har det skett en viss allmän prisökning på iktomarknaden i Sverige eller är det kanske bara lokalt? har inte direkt undersökt saken närmare men folk häromkring verkar villiga att hosta upp större summor än för några månader sedan iaf.
Citera
2012-01-07, 00:15
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petrucciani
Men herrejä... vad denna tråd förfallit. Hur vore det att minska lite (mycket) på alla "ojshitjagärflöddradmåsteskrivatrams"-inlägg? ser ju bättre ut i random tråd på CB-forumet...

För att inte detta också ska vara ett totalt meningslöst inlägg så får jag väl slänga in en fråga: har det skett en viss allmän prisökning på iktomarknaden i Sverige eller är det kanske bara lokalt? har inte direkt undersökt saken närmare men folk häromkring verkar villiga att hosta upp större summor än för några månader sedan iaf.

Ikto har blivit dyrare men samtidigt väldigt mycket mer tillgängligt känns det som.

20 kr st kostar dem "på gatan" i götet i Varje fall.

Läst att dem kostar 30 -40 kr för 2 mg på andra orter, verkar ju helgalet.

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in