2010-08-16, 23:48
Medlem
underbart med några ikto ibland sitta och slappa med lite musik och en jolle
Citera
2010-08-17, 17:22
Medlem
Petruccianis avatar
Hur svårt bedömer ni iktoknaprare att det är att sluta jämfört med främst övriga benso? halveringstiden är ju rätt lång så man märker inte så tydligt att det går ut kroppen... men efter ett tag börjar man ju känna att det är nåt som inte stämmer när man aldrig varit utan på många månader. Trappade ned till 0,5-1mg om dagen och det funkade ju rätt bra tycker jag, men att gå CT flera dagar blev änna lite för jobbigt... siktar på att bli kvitt det regelbundna bruket, vad är den bästa metoden? gå ner rätt långsamt till typ 0,5 varannan dag och sen försöka klippa helt eller?
Citera
2010-08-20, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petrucciani
Hur svårt bedömer ni iktoknaprare att det är att sluta jämfört med främst övriga benso? halveringstiden är ju rätt lång så man märker inte så tydligt att det går ut kroppen... men efter ett tag börjar man ju känna att det är nåt som inte stämmer när man aldrig varit utan på många månader. Trappade ned till 0,5-1mg om dagen och det funkade ju rätt bra tycker jag, men att gå CT flera dagar blev änna lite för jobbigt... siktar på att bli kvitt det regelbundna bruket, vad är den bästa metoden? gå ner rätt långsamt till typ 0,5 varannan dag och sen försöka klippa helt eller?

Går väl att köra vattentitrering om man så vill; annars är det väl bara att köra 0.5 varannan dag, sedan 0.25 (ca) varannan dag, sedan bara någon smula varje dag, sedan någon smula varannan dag, sedan inget alls. There you go.

Blir det för svårt kan du alltid gå över på diazepam när du är nere på 0.5 varje dag/ varannan dag. Eftersom den har jävligt lång halveringstid + är svagare än clonazepam upplevs den som lättare att reducera på.
Citera
2010-08-21, 15:08
Medlem
Psychoramas avatar
Vad är ett rimligt pris för svenska Iktorivil 2mg på gatan?
Citera
2010-08-21, 16:31
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Vad är ett rimligt pris för svenska Iktorivil 2mg på gatan?

25kr/st
200/10

Vet en del som tagit uppåt 35kr för dessa, riktiga ockerpriser.
Citera
2010-08-21, 17:06
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
25kr/st
200/10

Vet en del som tagit uppåt 35kr för dessa, riktiga ockerpriser.
Så 18 kr styck ska jag vara nöjd med alltså?
Citera
2010-08-21, 17:50
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Så 18 kr styck ska jag vara nöjd med alltså?

Det tycker jag allt. Är oftast när man kommer upp till 50-100 som det kan bli betydligt billgare.
Citera
2010-08-21, 19:47
Medlem
undervattenfisks avatar
15kr för svenska iktorivil var det priset jag senast gav, men endel försöker kräva 40 spänn styck, då ska man va desperat och börja få AT innan man börjar betala de priset...
Citera
2010-08-21, 22:44
Medlem
CoupDeGraces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
15kr för svenska iktorivil var det priset jag senast gav, men endel försöker kräva 40 spänn styck, då ska man va desperat och börja få AT innan man börjar betala de priset...

Det är typ det vanliga priset i mina kretsar för 2mg'are. Sjukt överpris, det vet jag, men jag älskar dom till döds.
Citera
2010-08-21, 23:01
Medlem
SmokingDeLuxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoupDeGrace
Det är typ det vanliga priset i mina kretsar för 2mg'are. Sjukt överpris, det vet jag, men jag älskar dom till döds.
Satans dyrt ju, måste du väl kunna få tag i billigare?
Citera
2010-08-22, 02:24
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Äh, då kan man fan lika gärna köpa en pizza för dom slantarna - botar hungern och kanske även lindrar AT:en lite
Citera
2010-08-25, 16:11
Medlem
Som ny på FB är de många fanclubs man får gå med i
Som många skrivit ikto tillsammans med Xanor är guld värt.. Såg någon diskutera priser, på gatan får jag ge 25spänn/st o via mailkran 20kr vid mindre ordrar.

Go Ikto!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in