2012-01-07, 00:47
Medlem
Petruccianis avatar
Ja här 30 mil norrut har ju 20kr varit "standard" för små mängder, nuförtiden verkar många fullt villiga att hosta upp 100kr för tre st, kan inte förstå varför men klagar ju inte...
Citera
2012-01-07, 12:32
Medlem
rochsteins avatar
vilken annan benso kan ikto jämnföras med? Ska ta det lugnt med skiten nu men det är ju lördag.
Citera
2012-01-07, 13:19
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rochstein
vilken annan benso kan ikto jämnföras med? Ska ta det lugnt med skiten nu men det är ju lördag.
Stesolid är ju också muskelavslappnande och och har lång halveringstid, men det finns inte någon annan benso som är speciellt lik imo.
Citera
2012-01-08, 13:17
Medlem
rochsteins avatar
Hämtade precis ut en check hos Nordea^^ Nu vill jag ha godis o hittar bara etizolam o annan crap.

Börjar det bli dött i Sthlms trakterna?? Tror ej det

/Ha det gött!
Citera
2012-01-08, 13:24
Medlem
Stormorfars avatar
Borde få hem ett gäng på tisdag + vallar, ska vara roche 2mg. Fick det väldigt billigt

Han som sålde sa att han käkat runt 30st på 3 dagar + massor av valium. Han tyckte effekten var halvkass, jag testade FPs roche ikto 2mg tidigare, kunde ta en 5st utan att känna av dom trots att alla sa att dom var bra..

Är ikto verkligen så bra som alla säger? Vi har både käkat runt 20mg stesolid/dag länge när vi testat, så visst spelar toleransen in men alla verkar ju hylla ikto.

Kan 2mg ikto jämnföras med 20mg stesolid eller är det starkare? Min tolerans är väldigt låg nu så jag hoppas att dom funkar..
Citera
2012-01-08, 13:27
Medlem
rochsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Borde få hem ett gäng på tisdag + vallar, ska vara roche 2mg. Fick det väldigt billigt

Han som sålde sa att han käkat runt 30st på 3 dagar + massor av valium. Han tyckte effekten var halvkass, jag testade FPs roche ikto 2mg tidigare, kunde ta en 5st utan att känna av dom trots att alla sa att dom var bra..

Är ikto verkligen så bra som alla säger? Vi har både käkat runt 20mg stesolid/dag länge när vi testat, så visst spelar toleransen in men alla verkar ju hylla ikto.

Kan 2mg ikto jämnföras med 20mg stesolid eller är det starkare? Min tolerans är väldigt låg nu så jag hoppas att dom funkar..

Nä men det cirkulerar många många fejk/pakistani roche nu. Så be om provsmak 4mg ska man ju kännna av. Bring kniv om det är nåt CP som säljer.
Citera
2012-01-08, 13:34
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rochstein
Nä men det cirkulerar många många fejk/pakistani roche nu. Så be om provsmak 4mg ska man ju kännna av. Bring kniv om det är nåt CP som säljer.
Det skickas så någon kniv ska inte behövas
Citera
2012-01-08, 13:44
Medlem
rochsteins avatar
Citat:
Det skickas så någon kniv ska inte behövas

fan du får säga hur dom var. shit har inte ett piss nu.nästan så att man skulle försöka få in sej på rättpsyk pga pillsen. Aja får bli nån folkis nu sen en tripp till folks medicinskåp. nån lär ju ha aids
Citera
2012-01-10, 16:49
Medlem
Stormorfars avatar
Hur tycker ni ikto funkar mot ångest egentligen? Fick tag på roche kryss2 och tog 6mg utan nämnvärd tolerans. Han jag köpte av hade ätit runt 30st på 3 dagar + massor av diazepam och var väl lite lullig. Tar väl ett tag innan dom slår dock.
Citera
2012-01-10, 16:54
Medlem
rochsteins avatar
Citat:
Hur tycker ni ikto funkar mot ångest egentligen? Fick tag på roche kryss2 och tog 6mg utan nämnvärd tolerans. Han jag köpte av hade ätit runt 30st på 3 dagar + massor av diazepam och var väl lite lullig. Tar väl ett tag innan dom slår dock.

dom ska "slå" efter nån timme. räkna med 2 , 2,5 timme sen ska du va skön. 6mg borde räcka. max 8mg skulle jag rekommendera men räkna me å bli lite vinglig o sånt.

tycker inte dom e så jävla ångestdämpande men dom duger ju för det.
Citera
2012-01-12, 06:31
Medlem
Goatshags avatar
Jeg synes de fungerer veldig bra mot stress, angst og muskelspenninger. Som med all benzo er dagsform og tolerans avgjørende for hvordan de hvirker. Når jeg ikke synes 6mg fungerer, tar jeg en pause. Etter en stund er 2mg nok til å kjenne euforien. Da er ok å bruke dem igjen.
Citera
2012-01-12, 11:23
Medlem
rochsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goatshag
Jeg synes de fungerer veldig bra mot stress, angst og muskelspenninger. Som med all benzo er dagsform og tolerans avgjørende for hvordan de hvirker. Når jeg ikke synes 6mg fungerer, tar jeg en pause. Etter en stund er 2mg nok til å kjenne euforien. Da er ok å bruke dem igjen.

jo det låter fan vettigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in