2017-03-07, 16:23
Medlem
Overklighetss avatar
Finns det någon mening med att skjuta dem?

Kickar det nåt?
Citera
2017-03-07, 16:29
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overklighets

Kickar det nåt?

Skjut inte benso är du snäll. Blir bara massa kladd av skiten. Dock har jag aldrig testat men har sett andra folk göra det.. Ta det under tungan eller svälj
Citera
2017-03-07, 17:29
Medlem
Overklighetss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Skjut inte benso är du snäll. Blir bara massa kladd av skiten. Dock har jag aldrig testat men har sett andra folk göra det.. Ta det under tungan eller svälj

Det låter vettigt. Jag har också svårt att tänka mig att det skulle ge så mycket.
Men nyfiken är man ju.
Citera
2017-03-07, 17:42
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Det låter vettigt. Jag har också svårt att tänka mig att det skulle ge så mycket.
Men nyfiken är man ju.

Förstår vad du menar kompis! Enligt folket jag umgås med sa att det var rent slöseri.. Så skippa det.
Citera
2017-03-08, 00:09
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dknerk
Någon som har en ikto/rivo burk att mäta Höjd x Bredd på?
6 cm höjd
11.5 cm omkrets
Citera
2017-03-08, 00:44
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:

Kickar det nåt?
Gjorde det senast vid kl 5,igentligen ingen mening med att skjuta försöker bara bli bättre på att
Citera
2017-03-08, 01:06
Medlem
lagomtjocks avatar
Citat:

Kickar det nåt?
Skjutit i mig en mix av tre xanor 1mg och två morfin meda 10mg en gång.
Det gick bra, och botade den pågående tjack-psykosen på nolltid. Blev lugn som en filbunke vill jag minnas.
Men skulle inte få för mig att lösa några ikto och försöka ta med spruta i nuläget. Verkar spontant inte som nån bra ide bara. Bättre att bara tugga dem tror jag faktiskt..
Citera
2017-03-08, 01:10
Medlem
lagomtjocks avatar
Fast det är klart, har man rena verktyg, vet att pillren är ok samt är noga med att filtrera och så, så varför inte?
En tre - fyra st 2mg rakt in i blodet borde väl kännas lite "mjukt" iaf!
Citera
2017-03-08, 01:25
Medlem
Solituders avatar
Jag får väldigt dålig ångestlindring av rivo/ikto. Och inte heller någon nämnvärd muskelavslappning. Nu är det ju dock så att jag oftast blandar med subutex och alkohol och annat
Kan iallafall slänga i mig uppåt 20mg (utan tolerans) och ändå ha den där äckliga oron och ångesten kvar i kroppen. Xanor/Ksalol tycker jag inte heller är något vidare.
Får hem undergroundpressade fm2or imorgon som ska ligga på 2.5mg. Dom borde det vara tryck i.
Den som lever får se!
Citera
2017-03-08, 16:33
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Tjena killar, jag har aldrig testat Ikto tidigare men Xanor/Vallar...

Kan man säga Ikto är en blanding på dom två, då den har den här "muskelavslappningen" som ni säger den har? Är det enkelt att balla ur så som på Xanor:en?

Har ingen benso tolerans, så vad för dos rekommenderas? Är den bra för ångest? Har läst här att ni säger att dom smakar gott med så ingen besk äcklig smack, med andra ord?

Jag är inte ute efter att balla ur, men en okej dos för att chilla och softa film
Senast redigerad av tehSecretzzz 2017-03-08 kl. 16:42.
Citera
2017-03-08, 16:40
Medlem
JesusIsAStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tehSecretzzz
Tjena killar, jag har aldrig testat Ikto tidigare men Xanor/Vallar...

Kan man säga Ikto är en blanding på dom två, då den har den här "muskelavslappningen" som ni säger den har? Är det enkelt att balla ur så som på Xanor:en?

Har ingen benso tolerans, så vad för dos rekommenderas? Är den bra för ångest? Har läst här att ni säger att dom smakar gott med så ingen besk äcklig smack, med andra ord?

Tycker inte att de är lika alls.
För mig är det enklare att balla ur på ikto faktiskt.
Sen måste du tänka på att halveringstiden är mycket längre, har för mig att xanor har 6-12 timmar och ikto 36-72 timmar, dock inte helt säker.
Det där med ångestlindringen är det väldigt individuellt har jag upptäckt för mig funkar det inte alls mot ångest medans det funkar för andra.
Ja ikto är väldigt gott, smakar lite sött.
Citera
2017-03-08, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porrpojke
Till skillnad från mig som inte tål benzo, tappar minnet o går in i psykoser vid intag av div benzo

Samma här faktiskt, har oerhört svårt för Benso, blir påverkad och då har jag käkat endast 5 mg Sobril sedan 4-5 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in