2008-07-15, 12:22
Medlem
hazeblazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Frågan är hur jag skall göra med detta. Ska trippa en gång hemma själv (Sitter närvarande dock) Sen skall jag resa till en polare med resten och dela det med han där.
Hur jag skall lyckas få ut endast en dos ur påsen till att börja med (vill köra 30mg) blir en sport
Nån som har något tips? Tänkte hälla ut på ett papper och dela i 4 högar och hälla tebax 3 i påsen igen. Men nu när jag ser hur det ser ut inser jag att det blir svårt
Lägg upp 3 lika stora högar och kör.. Börja med en, känner du att du behöver mer efter 1-2 timmar tar du ½ till.
Citera
2008-07-15, 12:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Frågan är hur jag skall göra med detta. Ska trippa en gång hemma själv (Sitter närvarande dock) Sen skall jag resa till en polare med resten och dela det med han där.
Hur jag skall lyckas få ut endast en dos ur påsen till att börja med (vill köra 30mg) blir en sport
Nån som har något tips? Tänkte hälla ut på ett papper och dela i 4 högar och hälla tebax 3 i påsen igen. Men nu när jag ser hur det ser ut inser jag att det blir svårt
När du fått ut allt pulver på ett papper är det inte så svårt att köra högmetoden. 125 mg ser mer ut på ett papper än när det ligger i påsen. Försök bara få ut så mycket som möjligt sen kör du högmetoden. Häller tillbaka resten i ziplock påsen och dricker upp, snortar eller hur du nu väljer att inta din hög du valt.
Citera
2008-07-15, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av W-Zink
När du fått ut allt pulver på ett papper är det inte så svårt att köra högmetoden. 125 mg ser mer ut på ett papper än när det ligger i påsen. Försök bara få ut så mycket som möjligt sen kör du högmetoden. Häller tillbaka resten i ziplock påsen och dricker upp, snortar eller hur du nu väljer att inta din hög du valt.
Skall göra ett försök. Hatar dock att jobba med pulver. Råkar alltid andas på skiten eller rycka till så det går åt helvete... xD
Senast redigerad av Logz 2008-07-15 kl. 12:56.
Citera
2008-07-15, 22:54
Medlem
narutos avatar
Muu?

125mg / 2 = vääärldens skönaste tripp.

Dela upp i fyra hörtar och snorta en varson lina, rök ett bloss på jollen och luta dig tillbaka o sängen, där du bunkrat upp med godis, dricka och något att knapra på), dra på nån soft Spongle, Bluetech, ZeroTech, Infected skiva och flyt booooooort.................
Citera
2008-07-16, 13:33
Medlem
Någon som kan dela uppsitt 4-ho-met och ta kort på högarna och lägga upp här så vore det asbra
Citera
2008-07-16, 13:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av when
Någon som kan dela uppsitt 4-ho-met och ta kort på högarna och lägga upp här så vore det asbra
Vadå dela upp sitt, tänk så har jag 1 gram 4-ho-met? Ska högarna innehålla en viss mängd eller vill du bara se högar av 4-ho-met?
Citera
2008-07-16, 15:12
Medlem
hazeblazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naruto
125mg / 2 = vääärldens skönaste tripp.

Dela upp i fyra hörtar och snorta en varson lina, rök ett bloss på jollen och luta dig tillbaka o sängen, där du bunkrat upp med godis, dricka och något att knapra på), dra på nån soft Spongle, Bluetech, ZeroTech, Infected skiva och flyt booooooort.................
Det där låter mysigt!
Citera
2008-07-16, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av W-Zink
Vadå dela upp sitt, tänk så har jag 1 gram 4-ho-met? Ska högarna innehålla en viss mängd eller vill du bara se högar av 4-ho-met?

jag menade 125mg:P
Citera
2008-07-17, 00:18
Medlem
Fan vad lite 25mg är nu när jag ser det. Är ju ingen match att få upp det i näsan:P
Fattar inte riktigt hur man kan göra en bomb på det när det är så liite pulver som det är:S
Tänk vad lite 10mg är då :O
Citera
2008-07-17, 02:27
Medlem
crazykid666s avatar
shit...känns som jag dragit nästan dubbelt så mycket för ett tag sen och mår prima. Jaja kul är de iaf ^^.
Citera
2008-07-17, 14:53
Medlem
:d
Citera
2008-07-17, 20:30
Medlem
Biverkningar: Spänd käke. Under trippen och efter. Tog 25mg 12:28, har fortfarande starka känningar i käken och lite huvudvärk.

Annars en skön första tripp
Senast redigerad av Ceaseless 2008-07-17 kl. 21:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in