2012-03-30, 07:36
Medlem
Over-And-Out91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illusi0n
Sitter hemma ensam med hunden o kollar film. Funderar på att trippa, vad tror ni skulle hända om jag ger lite till hunden också? (genom hundmaten)

Fan djurplågeri ju. Ge fan i sånt. Trippa själv men ge aldrig ngt till ngn som inte vill lr kan välja själv. Fan ska du föra om hunden får en snetripp lr en allergisk reaktion. JÄVLA IDIOT
Citera
2012-03-30, 07:40
Medlem
Over-And-Out91s avatar
Fan inget från prisman idag heller. Har varit confirmed sen i onsdags. När tror ni statusen ändras till shiped. Fick ngt mail igår om att bekräfta min adress vilket jag jag gjorde igårkväll. Men hur lång tid ska det ta igentligen
Citera
2012-03-30, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Derp321
Kör på, förkylningen försvinner och blir inte alls så jobbig på 4ho iaf för mig.

Hur många gram du ska köra på beror väl lite på vad du föredrar för styrka på din trip.

Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Du verkar redan har bestämt dig så kör på. Du kommer troligen att störa dig på förskylningen men bara att härda ut. Drick mycket vatten också.
O well... Så atte... Blev tillslut så att jag slängde i mig 50mg på helt tom mage. Tog ett bra tag innan skiten började slå, typ 20 min. La mig ner i sängen och bestämmde mig för att inte ligga och gnälla denna gången (mår verkligen skit i början) och tog det som en man. När jag väl känner att det börjar lugna ner sig lite smått och jag kan stå igen så släpar jag mig in till duschen och ställer mig och försöker greppa situationen men mår så sjukt illa. Några sekunder senare börjar jag spy. Spyr väll en sisådär 5-6 gånger innan jag ger mig. Mår fortfarande sjukt illa men orkar inte stå kvar i duschen längre. Efter världens mest komplicerade påklädnads session lägger jag mig i sängen och mår fortfarande helt sjukt illa.
Mycket mer än så blev det inte. Spydde tydligen upp allt och kom inte högre än typ en 15mg trip och mådde bara förjävla illa i flera timmar och det kändes som att jag skulle spy flera gånger. Natten har mer eller mindre spenderats åt att skrapa ur alla påsar med weed jag hade hemma i desperata försöka att bli lite sänkt varvat med att grina över att jag inte har någon riktig bit att röka. Aldrig med 4-HO-MET utan cannabis till hands!
Jo förresten, vad gällde förkylningen så var det inga problem över huvud taget. Men man undrar ju om den hade nått att göra med att jag mådde så illa? Vette fan vad som slog fel. Har ju intagit denna substans typ 15 ggr tidigare utan problem. Och dessutom så spyr jag aldrig så det är riktigt mysko.
Citera
2012-03-30, 09:58
Medlem
Over-And-Out91s avatar
Brukar prisman vara så här sega, betalade i måndagas blev confirmed i onsdags men sen har det inte hänt ett skit. Fan jag vill ha mina grejor
Citera
2012-03-30, 10:40
Medlem
Over-And-Out91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Over-And-Out91
Brukar prisman vara så här sega, betalade i måndagas blev confirmed i onsdags men sen har det inte hänt ett skit. Fan jag vill ha mina grejor
mailade dom och nu är min order shipped
Citera
2012-03-30, 10:42
Medlem
HalpBlxs avatar
Är det någon som har koll på hur länge 4-ho-met håller? Det vill säga, kan det bli dåligt?
Jag har nämligen lite av det sparat, inlindat i plast, innuti ett kinderägg.

Det har legat där i uppskattningsvis 1,5 år.
Vad säger ni? Skulle ni våga testa det?
Citera
2012-03-30, 10:47
Medlem
Over-And-Out91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalpBlx
Är det någon som har koll på hur länge 4-ho-met håller? Det vill säga, kan det bli dåligt?
Jag har nämligen lite av det sparat, inlindat i plast, innuti ett kinderägg.

Det har legat där i uppskattningsvis 1,5 år.
Vad säger ni? Skulle ni våga testa det?
kör på och se vad som händer, allergitesta först bara
Citera
2012-03-30, 11:26
Medlem
Over-And-Out91s avatar
Fan att jag inte hann få min order från prisman innan helgen men men blir till att trippa på måndag då ist
Citera
2012-03-30, 11:28
Medlem
Hangurselfs avatar
Jag beställde 200mg från bbrc i söndags. Men när jag hämtade paketet igår så fanns det bara 100mg med. What to do? Har mejlat dom men..

En sak till: Jag tycker att det är förfärligt LITE pulver i påsen. Är 100mg väldigt lite eller?
Citera
2012-03-30, 11:30
Medlem
Over-And-Out91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hangurself
Jag beställde 200mg från bbrc i söndags. Men när jag hämtade paketet igår så fanns det bara 100mg med. What to do? Har mejlat dom men..

En sak till: Jag tycker att det är förfärligt LITE pulver i påsen. Är 100mg väldigt lite eller?
Ah 100 mg ser väldigt lite ut. men beställ från prisman istället, tar lite längre tid, men när dom väl skickar det går det snabbt som satan. Och dom skickar inrikes så man behöver inte oroa sig för tullen
Citera
2012-03-30, 11:43
Medlem
Over-And-Out91s avatar
Nu var en till order lagd på BBRC, går lite snabbare än prisman. och deras senaste batch var fan helt ok asså, men nu får man sitta och ora sig över att tullhoran kanske snokar i min post
Citera
2012-03-30, 14:34
Medlem
Over-And-Out91s avatar
Och en order lagd på prisman på lite metocin. Helt ok substitut till Psilocin nu när man inte kan plocka toppisar. Snuten har ju tagit min cubensis odling och pallar inte börja om med min odling. så det blir till att köra sånt här tills man kan skörda topparna i höst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in