Citat:
Ursprungligen postat av Derp321
Kör på, förkylningen försvinner och blir inte alls så jobbig på 4ho iaf för mig.
Hur många gram du ska köra på beror väl lite på vad du föredrar för styrka på din trip.
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Du verkar redan har bestämt dig så kör på. Du kommer troligen att störa dig på förskylningen men bara att härda ut. Drick mycket vatten också.
O well... Så atte... Blev tillslut så att jag slängde i mig 50mg på helt tom mage. Tog ett bra tag innan skiten började slå, typ 20 min. La mig ner i sängen och bestämmde mig för att inte ligga och gnälla denna gången (mår verkligen skit i början) och tog det som en man. När jag väl känner att det börjar lugna ner sig lite smått och jag kan stå igen så släpar jag mig in till duschen och ställer mig och försöker greppa situationen men mår så sjukt illa. Några sekunder senare börjar jag spy. Spyr väll en sisådär 5-6 gånger innan jag ger mig. Mår fortfarande sjukt illa men orkar inte stå kvar i duschen längre. Efter världens mest komplicerade påklädnads session lägger jag mig i sängen och mår fortfarande helt sjukt illa.
Mycket mer än så blev det inte. Spydde tydligen upp allt och kom inte högre än typ en 15mg trip och mådde bara förjävla illa i flera timmar och det kändes som att jag skulle spy flera gånger. Natten har mer eller mindre spenderats åt att skrapa ur alla påsar med weed jag hade hemma i desperata försöka att bli lite sänkt varvat med att grina över att jag inte har någon riktig bit att röka. Aldrig med 4-HO-MET utan cannabis till hands!
Jo förresten, vad gällde förkylningen så var det inga problem över huvud taget. Men man undrar ju om den hade nått att göra med att jag mådde så illa? Vette fan vad som slog fel. Har ju intagit denna substans typ 15 ggr tidigare utan problem.

Och dessutom så spyr jag aldrig så det är riktigt mysko.