2012-03-30, 15:38
Medlem
Over-And-Out91s avatar
Idag har ja lagt en order på både BBRC och PRISMAN. Så nu ska jag räkna hur många dagar det tar för dom att skicka sen återkommer jag med hur många dagar det tog när man räknar bort helgen.
Citera
2012-03-30, 16:36
Medlem
Tänker köra ikväll, hur länge "måste" jag minst vänta efter att jag käkat?
Undrar mest eftersom att det kanske bara blir en timme mellan kvällsmat och tripp... :S
Senast redigerad av xovvox 2012-03-30 kl. 17:14.
Citera
2012-03-30, 17:02
Medlem
Over-And-Out91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xovvox

Lycka till hoppas du får en bra tripp Önksar jag hadde hemma me, men får väll vänta tills måndag då jävlar smäller de
Citera
2012-03-30, 17:27
Medlem
deyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xovvox
Undrar mest eftersom att det kanske bara blir en timme mellan kvällsmat och tripp... :S
Försök vänta ut det någon timme till om det är möjligt. Men annars så får du väl helt enkelt höja dosen lite!
Citera
2012-03-30, 18:36
Medlem
Nate!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logz
O well... Så atte... Blev tillslut så att jag slängde i mig 50mg på helt tom mage. Tog ett bra tag innan skiten började slå, typ 20 min. La mig ner i sängen och bestämmde mig för att inte ligga och gnälla denna gången (mår verkligen skit i början) och tog det som en man. När jag väl känner att det börjar lugna ner sig lite smått och jag kan stå igen så släpar jag mig in till duschen och ställer mig och försöker greppa situationen men mår så sjukt illa. Några sekunder senare börjar jag spy. Spyr väll en sisådär 5-6 gånger innan jag ger mig. Mår fortfarande sjukt illa men orkar inte stå kvar i duschen längre. Efter världens mest komplicerade påklädnads session lägger jag mig i sängen och mår fortfarande helt sjukt illa.
Mycket mer än så blev det inte. Spydde tydligen upp allt och kom inte högre än typ en 15mg trip och mådde bara förjävla illa i flera timmar och det kändes som att jag skulle spy flera gånger. Natten har mer eller mindre spenderats åt att skrapa ur alla påsar med weed jag hade hemma i desperata försöka att bli lite sänkt varvat med att grina över att jag inte har någon riktig bit att röka. Aldrig med 4-HO-MET utan cannabis till hands!
Jo förresten, vad gällde förkylningen så var det inga problem över huvud taget. Men man undrar ju om den hade nått att göra med att jag mådde så illa? Vette fan vad som slog fel. Har ju intagit denna substans typ 15 ggr tidigare utan problem. Och dessutom så spyr jag aldrig så det är riktigt mysko.
Kan ju ha att göra med att ditt immunförsvar redan var nedsatt. Kanske kroppen kände att den inte hade resurser att bemöta metocinet under de omständigheter som rådde så den valde att kasta ut det igen!
Citera
2012-03-30, 20:22
Medlem
Over-And-Out91s avatar
Bara så ni vet så har en idiot (while) outat leveranskuvertet från BBRC med address och allt i tråden "BBRC".com på sidan 17. han har lagt upp bilder på kuvertet, så nu lär tullen fånga dessa leveranser som aldrig förr
Citera
2012-03-30, 20:23
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Over-And-Out91
Bara så ni vet så har en idiot (while) outat leveranskuvertet från BBRC med address och allt i tråden "BBRC".com på sidan 17. han har lagt upp bilder på kuvertet, så nu lär tullen fånga dessa leveranser som aldrig förr

standard raketforskare.
Citera
2012-03-30, 20:23
Medlem
Over-And-Out91s avatar
Citat:

I denna tråd https://www.flashback.org/t1367694p17 av While. Hjälp till att rapportera hans inlägg så det försvinner
Citera
2012-03-30, 20:44
Medlem
Läskigs avatar
Citat:
I denna tråd https://www.flashback.org/t1367694p17 av While. Hjälp till att rapportera hans inlägg så det försvinner

Han har inte begått något brott mot forumets regler, så ser ingen anledning till att moderatorerna ska ta bort inlägget.
Sen så tror jag nog att tullen/polisen redan har full koll på liknande information, de vet betydligt mer än vad vissa här inne verkar tro.
Citera
2012-03-30, 20:49
Medlem
Over-And-Out91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Läskig
Han har inte begått något brott mot forumets regler, så ser ingen anledning till att moderatorerna ska ta bort inlägget.
Sen så tror jag nog att tullen/polisen redan har full koll på liknande information, de vet betydligt mer än vad vissa här inne verkar tro.

AH men det är kanske synd att mata svinen med ännu mer information
Citera
2012-03-30, 23:04
Medlem
Citat:
Fan djurplågeri ju. Ge fan i sånt. Trippa själv men ge aldrig ngt till ngn som inte vill lr kan välja själv. Fan ska du föra om hunden får en snetripp lr en allergisk reaktion. JÄVLA IDIOT

Ne kom på att det kanske inte är en så bra idee med tanke på att det är mina pärons hund också. Den kanske får psykos av det.
Citera
2012-03-31, 06:40
Medlem
WizardInBlacks avatar
Citat:
Nu var en till order lagd på BBRC, går lite snabbare än prisman. och deras senaste batch var fan helt ok asså, men nu får man sitta och ora sig över att tullhoran kanske snokar i min post

Off topic: Hur känns det att vara en levande stereotyp?

-----------

On topic: Borde inte detta vara en tråd om substansen metocin, och inte nätshoppar/hur man nätshoppar?

Det råder en irriterande brist på utbyte här...
Skulle vara intressant att t.ex. höra mer ingående om de besvär/reaktioner folk fått av substansen, istället för att någon bara hasplar ur sig ett "fick röda fläckar i ansiktet två dagar efter att ha tagit det här" utan vidare beskrivning eller så.

Någon som testat att mixa metocin med psilocin än?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in