2012-03-28, 23:23
Medlem
Colorblinds avatar
Tänkte bara höra med er på forat. Testade 4-ho-met för två veckor sedan med en kompis, och tänkte köra i helgen igen och dra med några andra polare på det. Vi tog 10 och sen 10 till efter ca 45 minuter. Fick mitt livs bästa upplevelse och denna gång tänkte jag öka dosen lite. Frågan jag vill ställa är dock:

Kan det ha varit så att de sista 10 vi tog inte gav så mycket mer, eftersom att toleransen snabbt skjuter i höjden? Kan mitt rus alltså ha fåtts enbart av typ 10? I så fall kanske det är för mycket att öka till 30-40, men är väldigt sugen på att slänga i mig en del och se vad som händer!
Citera
2012-03-28, 23:26
Medlem
biffstekarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xovvox
Detta undrar jag också, kommer förhoppningsvis att köra 25-30 på lördag, hade varit förträffligt med lite OEV:s Men det är onekligen intressant att veta vid vilka doser det blivit för andra!
Har själv kört på ca 25-30mg, och sett tydliga fraktaler (Microsoft WorldWide Telescopes guidade turer rekommenderas starkt ). Men även personer på tv såg helt annorlunda ut(t.ex hår som krullar sig in i oändligheten), om man nu kan kalla det OEV.

Edit: Värt att nämna att jag inte hade ätit på säkert 6h innan, så det slog hårt!
Citera
2012-03-29, 01:10
Medlem
Generalfreackys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadCat
Är sugen på att prova 4-ho-met. Men vill inte hålla på och mecka med pulver å sånt. Finns de i pillerform?

köp kapslar och fyll i
Citera
2012-03-29, 01:16
Medlem
Sjograss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorblind
Tänkte bara höra med er på forat. Testade 4-ho-met för två veckor sedan med en kompis, och tänkte köra i helgen igen och dra med några andra polare på det. Vi tog 10 och sen 10 till efter ca 45 minuter. Fick mitt livs bästa upplevelse och denna gång tänkte jag öka dosen lite. Frågan jag vill ställa är dock:

Kan det ha varit så att de sista 10 vi tog inte gav så mycket mer, eftersom att toleransen snabbt skjuter i höjden? Kan mitt rus alltså ha fåtts enbart av typ 10? I så fall kanske det är för mycket att öka till 30-40, men är väldigt sugen på att slänga i mig en del och se vad som händer!

Antagligen var det din totala dos som utgjorde effekten, alternativt en aning mindre. Men, det finns egentligen ingen anledning att öka dosen för snabbt. Mina tre första trippar var 25mg, 35mg, och ~55mg vilket var lite väl mycket. Det var intressant och speciellt men ganska jobbigt under ruset, dock var min setting inte optimal med det blir för långt att gå in på.

Kör på 25-30mg, det är i min mening ett lagom kliv uppåt.
Senast redigerad av Sjogras 2012-03-29 kl. 01:49.
Citera
2012-03-29, 01:43
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av projektile
Det finns ingen jag känner som säljer hallisar, och det är riktigt synd. Önskar jag hade en ordentlig kran.

Ditt jävla rå-retard....du är i en RC-tråd.
Citera
2012-03-29, 11:41
Medlem
Asgarvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Over-And-Out91
101 mg fy fan vilken känsa asså. precis som svamp. värt pengarna rakt av. Ni som har testat och är "en tripptomte precis som jag" vet vad jag snackar om ni andra kan bara hålla käften hehe. flower power och jätte mycket kärlek till er alla

1. Mät upp 100mg.
2. Dela in högen i två lika stora höger á 50mg.
3. Administrera vardera hög nasalt, per näsborre.
4. Rid ut den tår-framkallande jättejobbiga smärtan som sedan följer i några minuter.
5. Allt eftersom smärtan försvinner, kommer effekterna börja slå på... HÅRT.
6. Lägg dig ner och njut av egodöd, OEV's och underbara landskap som sträcker sig ut över ditt mörklagda rum och bortom det.
7. Blunda och upplev CEV's, eller "brain movies" aka rökt n,n-DMT.
8. Grattis, det är nu du sannerligen upplever metocinets sanna färger.
9. Tacka mig, eller hata mig, efteråt. Det beror väl på hur bra det går för dig. Det här är ingen dos för nasal administrering som är att leka med. Lycka till!
Citera
2012-03-29, 11:54
Medlem
Sjograss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asgarvar
1. Mät upp 100mg.

Varför inte 150mg? Verkar lite av det som rapporterats här på forumet att 100mg kanske inte riktigt är ändstationen för metocin. Annars är väl rektal, alternativt IV/IM att föredra om det är maximal effekt man är ute efter. 150mg där bak lär sätta färg på tillvaron!

Har snortat 30mg metocin som mest och tyckte enbart att det var störande (gentemot oralt), trippen var fin men känslan i näsan var distraherande under den första timmen. Hur ter sig detta på högre doser, är den ökade verklighetsfrånvaron lindrande för näsan, eller kan det bli ännu värre? Tänkte lite på din rapport om 5-meo-dmt nasalt med skärseld och dylikt
Citera
2012-03-29, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biffstekarN
Har själv kört på ca 25-30mg, och sett tydliga fraktaler (Microsoft WorldWide Telescopes guidade turer rekommenderas starkt ). Men även personer på tv såg helt annorlunda ut(t.ex hår som krullar sig in i oändligheten), om man nu kan kalla det OEV.

Edit: Värt att nämna att jag inte hade ätit på säkert 6h innan, så det slog hårt!

Tack! Vet själv att när jag körde på typ 8-10 mg (var testrunda) så såg jag att färger smått började ändra sig när jag fastnade med blicken och tydliga mönster visade sig. Såg även en gräskulle "andas", men annars var det inte så mycket, det var bara när man fastnade med blicken man verkligen såg något. Ska bli intressant att se nu i helgen hur det blir med runt 25 mg
Citera
2012-03-29, 20:58
Medlem
Är hemma sjuk och har astråkigt. Hostar som fan och är lite lagom slö i kroppen men har blivit mycket bättre under dagen idag, förutom hostan, den blir alltid som värst i slutet av mina förkylningar.
Vad tror ni skulle hända om jag slängde i mig 50mg? Skulle det vara jobbigt eller kommer symptomen mer eller mindra försvinna under påverkan? Personligen brukar jag känna att jag kan andas mycket lättare även om jag var relativt täppt i näsan innan
Vill inte ha nån moralpredikan om att jag borde vänta tills jag blir frisk. Jag har sjukt tråkigt och vill knarka för att fördriva tiden och har slut på röka Vill bara inte riskera att det blir jobbigt pga. förkylningen.
Senast redigerad av Logz 2012-03-29 kl. 21:02.
Citera
2012-03-29, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Vill inte ha nån moralpredikan om att jag borde vänta tills jag blir frisk. Jag har sjukt tråkigt och vill knarka för att fördriva tiden och har slut på röka Vill bara inte riskera att det blir jobbigt pga. förkylningen.

Kör på, förkylningen försvinner och blir inte alls så jobbig på 4ho iaf för mig.

Hur många gram du ska köra på beror väl lite på vad du föredrar för styrka på din trip.
Citera
2012-03-29, 23:28
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Är hemma sjuk och har astråkigt. Hostar som fan och är lite lagom slö i kroppen men har blivit mycket bättre under dagen idag, förutom hostan, den blir alltid som värst i slutet av mina förkylningar.
Vad tror ni skulle hända om jag slängde i mig 50mg? Skulle det vara jobbigt eller kommer symptomen mer eller mindra försvinna under påverkan? Personligen brukar jag känna att jag kan andas mycket lättare även om jag var relativt täppt i näsan innan

Du verkar redan har bestämt dig så kör på. Du kommer troligen att störa dig på förskylningen men bara att härda ut. Drick mycket vatten också.
Citera
2012-03-30, 03:08
Medlem
Sitter hemma ensam med hunden o kollar film. Funderar på att trippa, vad tror ni skulle hända om jag ger lite till hunden också? (genom hundmaten)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in