2011-06-30, 21:44
Medlem
Gagoffs avatar
Morsning skogen1122!

Låter som en relativt skön tripp överlag.
Det där med att man får en tanke på självmord är lite giftigt, för att den tanken kan komma från vart som helst, t.ex "oj nu trippar jag och ska inte komma på dåliga tankar. som t.ex självmord" och där kommer då den tanken.
Alla har vi väl olika sätt att ta oss ur just det men inse att det är en tripp, att din hjärna luras och dra på lite skön musik så kan man flyta in i det

Att du mådde som en påse skit dagen efter kan bero på att självmordstankarna höll i sig en bit in i trippen eller för att man helt enkelt blir jävligt trött efter en tripp.
Jag personligen blir som en blykloss i skallen dagen efter, eller blev.
Det var ganska länge sedan jag trippade, men som jag minns det var det läge att schemalägga en vilodag efter för att reflektära över alla tankarna i ett nyktert tillstånd, samt att återhämta sig.

Minns att allt som sker bara är i ditt huvud och om desto konstigare, desto mertid kan det ta att tolka det ordentligt.
Du behöver inte vara rädd för din egna skalle, även om det är skumt Ge det tid och eftertanke
Citera
2011-07-01, 00:51
Medlem
Z3rogs avatar
Tack för tidigare svar!

Det som ovanstående förklarar verkar vara något att sträva efter haha. Verkar vara ganska många som kör cannabis via 4-ho-met. Måste testa det nån gång.

Något av det fetaste jag varit med om under en tripp är att efter min högerarm legat som kudde under huvud en längre tid och samtidigt spänt sig under trippen, så när jag tog ut den hade jag verkligen ingen kontroll över något ovanför armbågen. Skiten hade ju somnat till 100% Det var jävligt fett men samtidigt en läskig känsla.
Citera
2011-07-01, 09:18
Medlem
Sjograss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogen1122
En go tripp!

Citat:
Ursprungligen postat av Gagoff
Att du mådde som en påse skit dagen efter kan bero på att självmordstankarna höll i sig en bit in i trippen eller för att man helt enkelt blir jävligt trött efter en tripp.

Jag tippar på att efter en upplevelse med så stark eufori blir depåerna för serotonin och dopamin aningen tömda, därav "avtändningen". Känns dock som det blir en pipa eller två under peaken nästa tripp...
Citera
2011-07-02, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjogras
Jag tippar på att efter en upplevelse med så stark eufori blir depåerna för serotonin och dopamin aningen tömda, därav "avtändningen". Känns dock som det blir en pipa eller två under peaken nästa tripp...

Var beredd på något.. riktigt riktigt sjukt & intensivt..
Citera
2011-07-04, 18:55
Medlem
slutatacks avatar
Någon som har trippat på nyligen på prismans senaste batchar? Tänkte att det klassas nu och att de vill sälja ut allt. Man vet ju fan inte varifrån det kommer, kan ju vara kineser som stoppar in något skit i det precis som 2C-B nu när det inte kommer finnas längre.
Citera
2011-07-04, 19:47
Medlem
Sjograss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slutatack
Någon som har trippat på nyligen på prismans senaste batchar? Tänkte att det klassas nu och att de vill sälja ut allt. Man vet ju fan inte varifrån det kommer, kan ju vara kineser som stoppar in något skit i det precis som 2C-B nu när det inte kommer finnas längre.

Beställde mitt runt 25 maj, det är definitivt prima 4-ho-met.
Citera
2011-07-04, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slutatack
Vad fan menar du? "nu när det inte kommer finnas längre." Det är bara i lilla skitsverige det blir klassat, som att någon ger blanka fan i det.
Citera
2011-07-05, 11:56
Medlem
svartaspetsars avatar
Vilket datum sker klassningen? Kan inte beställa förrän i slutet av månaden pga att folk håller koll på min post just nu. Hade planer på att beställa från prisman så snart jag kan, kommer jag att hinna?! Gråter floder om det är för sent.
Citera
2011-07-05, 12:45
Medlem
KarlOnes avatar
vilken är bästa sidan där man beställer detta? har vart inne på på några och kollat lite vet ej vilken jag ska välja
Citera
2011-07-05, 13:31
Medlem
Mullemecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarlOne
vilken är bästa sidan där man beställer detta? har vart inne på på några och kollat lite vet ej vilken jag ska välja

prismaticresearch.net
Citera
2011-07-05, 13:41
Medlem
jonness avatar
min sambo httade gömman o slängde en tidigare prismaorder på 5g Homet i toan...
nästan 4000 åt skogen.
Citera
2011-07-05, 14:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jonnes
min sambo httade gömman o slängde en tidigare prismaorder på 5g Homet i toan...
nästan 4000 åt skogen.

Sambon var inte morsan då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in