2011-07-05, 16:09
Medlem
ravnats avatar
Jag tog min hallucinogen-oskuld på 4-HO-MET (utöver en lågdos svamp som endast resulterade i märkliga drömmar). Tog runt 15 -30 mg oralt. Det var en för mig extremt omtumlande upplevelse även om jag läst på mycket innan så kan nyktra ord knappast beskriva känslan och upplevelsen av att vara ute och resa på ett stort kaosartat psykedeliskt hav. Trots min relativt låga dos fick jag ett rejält rus.

Tyvärr tror jag att jag förstörde min upplevelse en smula genom att dels oroa mig för mig själv och min medäventyrare lite mycket samt att jag kanske också försökte försökte ha kontroll över det som hände samt att jag i vetenskaplig manér försöka rationellt och logiskt analysera allt jag upplevde. Nästa gång jag provar ska jag försöka undvika att överhuvudtaget tänka på det viset och bara låta ruset ta mig dit det vill.

I övrigt upplevde jag mycket mindloops och en ganska jobbig bodyload, samt att konstant slets mellan en rastlöshet och en vilja att bara ligga ner och ta det lugnt, effekten blev dock som kraftigast när jag helt enkelt bara satt ner.

Vad som dock störde mig mest samt var något jag var helt oberedd på var hur korkad och efterbliven jag blev under ruset. Jag kunde omöjligen förstå hur jag skulle operera en fjärrkontroll för att kunna byta låt och jag spenderade säkert 10 minuter på att försöka lista ut hur jag skulle ta mig till för att kunna låsa en toalettdörr. Jag upplevde detta som väldigt jobbigt och frustrerande men i övrigt var ruset extremt intressant och jag kommer definitivt bege mig ut på resa igen.
Citera
2011-07-05, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ravnat
I övrigt upplevde jag mycket mindloops och en ganska jobbig bodyload, samt att konstant slets mellan en rastlöshet och en vilja att bara ligga ner och ta det lugnt, effekten blev dock som kraftigast när jag helt enkelt bara satt ner..
Känner igen det där. Tror jag höll på i 15-20 minuter senaste gången med att växla mellan att ligga i sängen och sitta vid datorn och gå upp och ner för trappen. När jag la mig i sängen var jag såklart tvungen att ta av mig alla kläder och sedan sätta på mig dem igen när jag gick upp några sekunder senare...
Citera
2011-07-06, 00:15
Medlem
slutatacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Vad fan menar du? "nu när det inte kommer finnas längre." Det är bara i lilla skitsverige det blir klassat, som att någon ger blanka fan i det.

Ja, nu vet jag inte vad jag tänkte med. Tänkte att Prismans konsumenter är svenskar allihop, men kom på att de skickar paket utomlands med. Men jag har blivit jävligt nojig efter att kineserna blandade ut 2 C-E med Bromo Dragonfly, hoppas du förstår varför jag är lite smått orolig. Säljarna i Sverige måste ju få det från någonstans, och skulle inte förvåna mig om de får det från just Kina.
Citera
2011-07-06, 01:05
Medlem
Sotizs avatar
Vill bara få det klargjort att det fortfarande är lagligt och att det är 4-hydroxy-N-methyl-N-ethyltryptamine fumarate man ska beställa?
Citera
2011-07-06, 01:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sotiz
Vill bara få det klargjort att det fortfarande är lagligt och att det är 4-hydroxy-N-methyl-N-ethyltryptamine fumarate man ska beställa?

Yes!
Citera
2011-07-06, 01:23
Medlem
Sotizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Misfits_
Yes!

Sweet! Tack för ett snabbt svar.
Citera
2011-07-06, 22:23
Medlem
Sotizs avatar
Någon vänlig själ som skulle kunna guida mig att betala genom Swedbank?

Mvh
Citera
2011-07-06, 23:02
Medlem
Det är alltså lagligt och helt fantastiskt? Varför säljer då inte några av dem (stora) inhemska shopparna det?
Citera
2011-07-06, 23:39
Medlem
ravnats avatar
Varför är folk i tråden så efterblivna?

Ja det är lagligt än så länge.
Det går ypperligt att beställa från prisman som skickar inrikes.

... och lyckas man inte lista ut hur man gör en betalning till ett utländskt konto via _swedbank_, bör man verkligen syssla med psykadelika då?

All den information folk efterfrågar finns ju redan i tråden dessutom, vad är problemet?
Citera
2011-07-06, 23:42
Medlem
Sotizs avatar
Citat:

... och lyckas man inte lista ut hur man gör en betalning till ett utländskt konto via _swedbank_, bör man verkligen syssla med psykadelika då?

All den information folk efterfrågar finns ju redan i tråden dessutom, vad är problemet?

Kan inte låta bli att känna mig träffad. Lyckades reda ut det till slut.
Citera
2011-07-07, 00:24
Medlem
Citat:

Jag känner mig lite träffad. Det jag undrade över var att varför inte fler inhemska shoppar säljer det då det är lagligt och verkar otroligt potent? Och dessutom, om man går efter FB, så verkar efterfrågan vara stor.
Citera
2011-07-07, 01:38
Medlem
ravnats avatar
Prisman svarar ju ypperligt på efterfrågan som finns.

Dock vore det väl trevligt om det fanns fler konkurrenter så att priset pressades ner lite, inte för att prismans 4-HO-MET är särskilt dyrt, men ändå. Men det lär nog inte hända på grund av klassningen som lär ske inom en överskådlig framtid.

Hur som helst vill jag rekommendera denna substans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in