2010-03-31, 07:18
Medlem
Injicera aldrig med kola som jag gjorde. Svartnade framför ögonen och vaknade på köksgolvet.
Citera
2010-03-31, 08:43
Medlem
Även jag väntar på min beställning från prisman. Beställde och betalade min order den 15 mars, och den är fortfarande inte skickad. Tycker det är dåligt av dem att ta emot beställningar om de nu inte har varan i fråga i lager. Iaf. borde de ju informera en om att en lång väntetid stundar, men icke...
Citera
2010-03-31, 09:05
Medlem
Thubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myrddin
Har letat en del men inte riktigt funnit något svar... Någon som har koll utifall 2c-p och metocin har någon korstolerans eller skulle man i teorin kunna ta metocin ena dagen för att köra 2c-p dagen/dagarna efter ? Metocin är ju en tryptamin och 2c-p en fenylamin.
Så vitt jag vet så JA, det råder korstolerans mellan tryptaminer och fenetylaminer och effekten bör således försämras. Jag kan däremot inte förstå varför du skulle vilja trippa två dagar i rad.
Citera
2010-03-31, 10:44
Medlem
någon som vet på ett ungefär när prisma och/eller pulverman får in?
Citera
2010-03-31, 11:16
Medlem
BillLees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ljuung
någon som vet på ett ungefär när prisma och/eller pulverman får in?

Har mailat båda, prisman har inte svarat och pm svarade att de inte visste.
Citera
2010-03-31, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thubbe
Så vitt jag vet så JA, det råder korstolerans mellan tryptaminer och fenetylaminer och effekten bör således försämras. Jag kan däremot inte förstå varför du skulle vilja trippa två dagar i rad.

Ok, tack för svaret. Det var mer en teoretisk fråga, därav "i teorin".
Citera
2010-03-31, 18:59
Medlem
big_bobs avatar
Fick mail tillbaka från prisman där det står "backorder". vad exakt menas med detta?
Citera
2010-03-31, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av big_bob
Fick mail tillbaka från prisman där det står "backorder". vad exakt menas med detta?
http://www.yourdictionary.com/back-order

Alltså uppdraget utförs när lagret blivit påfyllt.
Citera
2010-03-31, 19:17
Medlem
NattKattHatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av big_bob

http://lmgtfy.com/?q=Definition+Backorder

Högst upp på sökresultaten:
An order that cannot be currently filled or shipped, but is requested nonetheless for when the item becomes available again

Edit: Too slow
Citera
2010-03-31, 20:40
Medlem
haxpets avatar
Verkar som om prisman försöker bräcka sitt eget rekord i kategorin "Så lång leveranstid som möjligt". >.<

Fattar verkligen inte varför det inte finns fler återförsäljare. Lär ju knappast behövas mer bevis för att det är eftertraktat.
Citera
2010-03-31, 23:12
Medlem
BilboBus avatar
Är det någon som dött av 4-ho-met? Hur stor dos skulle det i så fall vara. Om man inte kan dö, varför inte? Tacksam för svar
Citera
2010-03-31, 23:55
Medlem
BraZZens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BilboBu
Är det någon som dött av 4-ho-met? Hur stor dos skulle det i så fall vara. Om man inte kan dö, varför inte? Tacksam för svar

Vad jag vet så har ingen dött av just 4-ho-met. Ingen har heller dött av psykadeliska svampar eller LSD vad jag vet. Då menar jag just av dessa, och inga kombinationer med andra droger, eller folk som hoppat från balkonger eller liknande. Hoppas/tror jag har rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in