2008-09-16, 03:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anti_svperstar
har hittat en kille från holland som säljer 4-ho-met.
fast priserna är rätt höga tycker jag..
eller ja, om man tänker efter på hur små doser som behövs
så e det kanske inte så farligt..
150€ för ett gram.

såklart billigare om man köper mer
funtar lite på att köpa på mig lite o kränga, men jag vet inte riktigt
Personligen skulle jag kunna kränga 1g för 3000kr i runda slängar på gatan.
Så jag skulle hemskt gärna vilja ha.
Internetshopparna har sålt substansen för ca 200kr per 100mg.
Citera
2008-09-16, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cpblomman
Fortfarande ingen som vet en shop som säljer den här fantastiska substansen?

Jodå gäller bara att ha ögonen öppna
Citera
2008-09-16, 18:55
Medlem
nitroxs avatar
http://www.braintwisters.net/shop/in...afa2a74e20338e
Citera
2008-09-16, 18:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nitrox
http://www.braintwisters.net/shop/in...afa2a74e20338e

Tydligen scammers =/
Citera
2008-09-16, 19:29
Medlem
nitroxs avatar
Fattar inte varför detta ämne i princip har försvunnit från marknaden fastän det är så populärt. Måste ju vara nåt mysko kring denna substans..
Citera
2008-09-22, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nitrox
Fattar inte varför detta ämne i princip har försvunnit från marknaden fastän det är så populärt. Måste ju vara nåt mysko kring denna substans..

Fattar inte jag heller, har provat det och det var, by far, det roligaste jag varit med om i mitt liv i varje fall, och då menar jag inte på att mitt liv är i någon form tråkigt för övrigt, utan jävlar vilken substans!

Har letat ända sedan jag beställde för nästan 5månader sedan...

Ge hit någon shop som säljer detta, så vitt jag vet är det fortfarande en laglig substans? Nåväl, over and out.
Citera
2008-09-22, 21:55
Medlem
cpblommans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av casina
Fattar inte jag heller, har provat det och det var, by far, det roligaste jag varit med om i mitt liv i varje fall, och då menar jag inte på att mitt liv är i någon form tråkigt för övrigt, utan jävlar vilken substans!

Har letat ända sedan jag beställde för nästan 5månader sedan...

Ge hit någon shop som säljer detta, så vitt jag vet är det fortfarande en laglig substans? Nåväl, over and out.

Jag instämmer HELT. Fan!
Citera
2008-09-23, 12:19
Medlem
Shine_s avatar
Eftersom det är lagligt är det ju bara för nån driftig FBare att beställa hem en bulk och sälja av? Finns ju från både kinesiska och amerikanska labb mm. Det finns ju helt klart pengar att tjäna med tanke på intresset!
Citera
2008-09-23, 18:45
Medlem
Shine_s avatar
Är det förresten någon som blandat 4-ho-met och 2-cb? Kan ju helt klart vara intressant!
Citera
2008-09-23, 19:49
Medlem
Ingen ide att blanda 2C-b med nåt svagare.. He he.. Instämmer helt på tankarna kring en utlandsbeställning.. Har man tillräckligt med stake skulle man ta en flyg till ShangHai och gå runt bland dom mindre Kemiföretagen och försöka göra en billig deal.. 5-6000kr och några dagars semester på samma gång. Men det gäller nog att passa på innan Kineserna börjar krångla. Ett startkapital och några hjärnor..
Citera
2008-09-23, 22:14
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grand Fractale
Ingen ide att blanda 2C-b med nåt svagare.. He he.. Instämmer helt på tankarna kring en utlandsbeställning.. Har man tillräckligt med stake skulle man ta en flyg till ShangHai och gå runt bland dom mindre Kemiföretagen och försöka göra en billig deal.. 5-6000kr och några dagars semester på samma gång. Men det gäller nog att passa på innan Kineserna börjar krångla. Ett startkapital och några hjärnor..

Vadå svagare? Tar du en större dos (effektmässigt, inte viktmässigt) av 4-HO-MET så får du större effekter än av en mindre dos 2C-B.
Citera
2008-09-23, 22:49
Medlem
Nicanors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll
Vadå svagare? Tar du en större dos (effektmässigt, inte viktmässigt) av 4-HO-MET så får du större effekter än av en mindre dos 2C-B.

25 mg 4-HO-MET tar i alla fall mig mycket längre bort än 25 mg 2C-B. Men 2C-B är naturligtvis mer euforiskt och visuellt och överlag en substans som passar mig mycket bättre.

Jag har ingen erfarenhet av just den kombinationen än men jag har däremot blandat 4-HO-MET med 2C-E (12 mg 2C-E oralt och 12.5 mg 4-HO-MET nasalt. Den trippen hade jag väldigt svårt att avgöra hur jag egentligen mådde, visste inte om jag var lycklig eller nedstämd, , men jag kände mig väldigt "ren" och hallucinationerna brukar nästan alltid bli intressanta när man mixar tryptaminer och fenetylaminer. En personlig favorit är Foxy tillsammans med 2C-I. Mums!
Senast redigerad av Nicanor 2008-09-23 kl. 22:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in