2010-06-16, 18:24
Medlem
Quisabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bk-MDMA
Nej nej, långt ifrån

Intensiv och skön tripp med många skeva tankar.
Spenderade även ~2h i duschen och styrde intensiviteten och känslorna i trippen med värmen på vattnet.

Riktigt intressant.

Vid varmt vatten så forsade elden fram och hela badrummet lös upp fast det var bäcksvart då lampan var släkt, vid kallare vatten så frös trippen till is och allt lungande ner sig. Häftigt värre.

Att shamponera sitt hår med eldstormar omkring sig och få lödder över hela huvudet var riktigt jävla skevt, heeeeeeeelt wacko.

Nu ska jag käka lite tror jag, ev att det kommer tripprapport om jag orkar skriva

Haha, jag har också duschat trippad
Citera
2010-06-16, 18:29
Medlem
bk-MDMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quisabo
Haha, jag har också duschat trippad
Häftigt värre är det
Citera
2010-06-16, 23:21
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bk-MDMA
Häftigt värre är det
Jag vill att du kör en fattigmans "candyflippin" nästa gång bk-MDMA 4-ho-met + M1! Är själv sugen men antaar du utmaningen? Någon som testat denna kombon? Man får se till att inte få AT av Methylonet innan trippen slutat tror jag iaf
Citera
2010-06-16, 23:36
Medlem
Quisabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Jag vill att du kör en fattigmans "candyflippin" nästa gång bk-MDMA 4-ho-met + M1! Är själv sugen men antaar du utmaningen? Någon som testat denna kombon? Man får se till att inte få AT av Methylonet innan trippen slutat tror jag iaf

Candyflippin överhuvudtaget låter som en dum idé överhuvudtaget i mina öron, ur ett neurokemiskt perspektiv. 4-ho-met har redan hög affinitet för dopamin, methylone gör det lite för riskfyllt för att vara värt besväret, med tanke på att det är också en RC. Men, whatever.
Citera
2010-06-17, 01:54
Medlem
bk-MDMAs avatar
Jag har funderat sjukt mycket på att testa det.
Och hade tankar på det UNDER trippen med.

Men jag avstog, ska hålla mig ifrån godiset ett bra tag.

Quisabo:
Leva är farligt, man kan dö.
Jag tror varken m1 eller 4ho är speciellt "safe"

Båda är RC's och båda skadar nog dig rätt mycket i längden om du brukar det för ofta.
Ungefär som allt annat.
Citera
2010-06-17, 04:50
Medlem
Seraphiums avatar
Kan rekommendera 4-ho-met med WWW absolut. Enda man får tänka på var att 4-ho-met:t boostas något så ofantligt. I slutändan så rann det färger längs väggarna, allting löstes upp i någon form av löveffekt. Men, så fucking awesome nonetheless.
Citera
2010-06-17, 05:06
Medlem
PhineasTFreakearss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seraphium
Kan rekommendera 4-ho-met med WWW absolut. Enda man får tänka på var att 4-ho-met:t boostas något så ofantligt. I slutändan så rann det färger längs väggarna, allting löstes upp i någon form av löveffekt. Men, så fucking awesome nonetheless.
WWW?
Citera
2010-06-17, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhineasTFreakears
WWW?
Namnet på en ny rökmix.
Citera
2010-06-17, 09:31
Medlem
PhineasTFreakearss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockton.T
Namnet på en ny rökmix.
Aha! Tack, röker inte själv.
Är väldigt sugen på att testa F1+M1. Behöver ju inte interagera med varann som mdma och syra gör men man kan ju hoppas! Tänkte börja försiktigt med 5mg F1+50mg M1. Tacksam för synpunkter om tidsintervaller mellan intag....
Citera
2010-06-17, 17:49
Medlem
Ojoj, trippar på denna substans idag bombade ganska generösa mängder och gav mig ut med diverse syntetiska cannabinoider och mp3spelarn i högsta hugg! Slog på ganska duktigt som förväntat av denna substans, hade även tagit lite mera än vanligt, kanske kan uppskatta att det var 50+ milligram iaf, och det känndes! Aldrig upplevt musiken så intensivt och speciellt som idag. Sen när jag rökt ovan nämnda kemikalier på detta så var det som allt bara upplöses och det fanns bara musik och jag (inte säker på om äns jag fanns heller men men ) Helt insane har det vart hittills iaf!
Citera
2010-06-17, 18:46
Medlem
Al.Js avatar
På lördag bär det åt igen
Köpt från prisman, gick väldigt snabbt att få hem det. Någon som har någon rolig lek man kan köra när man e trippad? Ska köra med några kompisar och jag känner inte för att dra en spontan dusch när jag e där.
Citera
2010-06-17, 19:10
Medlem
Quisabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Al.J
På lördag bär det åt igen
Köpt från prisman, gick väldigt snabbt att få hem det. Någon som har någon rolig lek man kan köra när man e trippad? Ska köra med några kompisar och jag känner inte för att dra en spontan dusch när jag e där.

Prova detta: En av er tar på sig ögonbindel och låter sig ledas runt genom verbala kommandon av någon annan. Sen turas ni om. I början kommer det vara läskigt men det är verkligen en speciell och avslappnande upplevelse. Lär en hur viktigt det är att kunna lita på folk, och vara pålitlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in